سهراب بختیاری زاده مدافع فصل گذشته صبای قم به زادگاهش برگشته تا سال آینده در تیم استقلال صنعتی بازی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در حالی از صبا جدا شد که معتقد است این تیم آینده خوبی ندارد. بختیاری زاده در مورد حضور در تیم استقلال خوزستان، آینده این تیم در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد. او معتقد است که استقلال با حمایت تماشاگران می تواند یک تیم خوب در لیگ برتر داشته باشد.

چرا در صبا نماندی؟

قبل از این که لیگ سال گذشته شروع شود باشگاه با من مذاکره نکرد و گفتند که به تو نیاز نداریم. در نیم فصل اما مدیریت باشگاه عوض شد و کادرفنی هم تغییر کرده بود، آنها با من تماس گرفتند و گفتند به تو نیاز داریم و من هم با مبلغ بسیار ناچیزی در تعطیلات نیم فصل به صبا برگشتم. با این حال یکسری مسائل وجود داشت که ترجیح دادم جدا شوم و فکر می کنم آینده خوبی در انتظار صبا نباشد.

چه مسائلی؟

من دوست ندارم مشکلات صبا را گردن یک نفر بیاندازم و مثلا بگویم مدیرعامل یا فلان نفر مقصر است. به نظر من در مجموع مسوولانی که در صبا هستند و از دور یا نزدیک در این تیم فعالیت دارند به طور کامل مسئولیت پذیر نیستند. به همین دلیل باید بگویم که آینده خوبی برای صبا نمی بینم و در نهایت تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. من 100 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار هستم و پول نیم فصل دوم سال گذشته را هم ندادند. البته نمی خواهم زیاد به این مسائل فکر کنم ولی به هر حال اداره باشگاه هم چارچوب خاص خودش را دارد. من واقعا نگران صبا هستم و فکر نمی کنم آینده خوبی داشته باشد.

پیش بینی شما از آینده استقلال خوزستان چیست؟

به هر حال این تیم تازه به لیگ برتر آمده و یکی از فاکتورهای مهم استقلال خوزستان داشتن تماشاگر است. این که  چگونه  نتیجه بگیریم بستگی به خودمان دارد، ما باید لیگ را خیلی خوب شروع کنیم تا از همان ابتدا انگیزه داشته باشیم. تماشاگران برای لیگ برتری شدن استقلال لحظه شماری می کردند و حمایت آنها می تواند در نتایج ما تاثیرگذار باشد.

می گویند در بستن تیم هم به عبدالله ویسی کمک می کنی؟

معمولا مربیان با توجه به این که از اکثر بازیکنان بزرگتر هستم به من لطف دارند. من هر کاری از دستم برآید برای کمک کردن به ویسی انجام می دهم ولی این را هم بگویم که در استقلال فقط یک بازیکن عادی هستم.

تیم شما دنبال چند ستاره لیگ برتری است؟

ما به دنبال ستاره نیستیم بلکه استقلال بازیکنانی می خواهد که بتوانند به این تیم کمک کنند. تیم ما بازیکنان جوان خوبی دارد ولی در کنار آنها چند بازیکن باتجربه هم می خواهیم که شرایط تیم از لحاظ داشتن تجربه مثبت باشد.

مثل این که رفته رفته 39 ساله می شوی؟

بله، من در تاریخ 20 شهریور وارد سن 39 سالگی می شوم.

قصد خداحافظی از فوتبال را نداری؟

خیر و فعلا بازی خواهم کرد. من تا زمانی که بدنم سرحال باشد فوتبال بازی می کنم و برای خودم زمان تعیین نکردم که چه زمانی خداحافظی می کنم. گاهی اوقات یک بازیکن 25 ساله فوتبالش تمام می شود ولی اگر بدن یک بازیکن آماده باشد می تواند تا 55 سالگی هم فوتبال بازی کند.

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =