ایسنا نوشت:

محسن رضایی در جمع مردم اهواز با درود بر خوزستان، شهیدان، رزمندگان و ایثارگران این خطه به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که "خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد" اشاره و اظهار کرد: من فرزند خوزستان هستم و به نمایندگی از شما در مناظرات تلویزیونی شرکت و سعی کردم حق، ادب و اخلاق را به نمایش بگذارم.

وی تصریح کرد: دولت آینده در شرایط حساسی در حال شکل گیری است. از یک بعد تحریم های اقتصادی اعمال شده از سوی نظام استکبار غرب به بهانه مساله هسته ای ایران را شاهدیم. نظام استکبار غرب، ایران را تحریم کرده و اجازه فروش نفت را نمی دهد و نمی گذارد کشتی ها به بنادر ایران نزدیک شوند. تحریم های اقتصادی یکی از مسایل پیش روی کشور است و مساله دیگر نیز مشکلات اقتصادی کشور و گرانی و بیکاری و فشارهای شدید موجود بر روی مردم است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مساله سوم این است که بیش از 10 تا 15 سال است که منازعات سیاسی تحت عنوان جناح های سیاسی به کشور وارد شده و از پشت صحنه مدیریت کشور را تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین منازعات سیاسی، تحریم ها و مشکلات اقتصادی در کشور سه مساله پیش روی کشور است که باید خاتمه یابند.

وی با طرح این سوال که با اعمال چه نوع مدیریتی می توان بر این مشکلات غلبه کرد؟، ادامه داد: به طور یقین اگر این مدیریت از نوع جناحی باشد، نه تنها نمی تواند منازعات سیاسی را حل کند، بلکه مسایل و تحریم های اقتصادی را نیز حل نخواهد کردزیرا مشکلات فعلی کشور محصول مدیریت های جناحی 20 سال اخیر کشور است.

رضایی با تاکید بر این‌که اگر یک مدیریت جناحی دیگر بر سر کار بیاید و نتواند این مسایل را خاتمه دهد، دوباره سر جای اول خود خواهیم ماند، گفت: عده ای در تهران نشسته اند و خیالشان هم راحت است؛ هزینه این مشکلات را که آنها نمی پردازند، هزینه را ملت ایران و مردم می پردازند.

رضایی با بیان این‌که دیگر نمی توانیم وقت را از دست بدهیم تاکید کرد: فشارهای اقتصادی، مساله تحریم ها و منازعات سیاسی باید پایان یابد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: بدون شک همه نامزدها افراد شایسته ای هستند که از فیلتر شورای نگهبان هم رد شده اند، اما در مناظره آخر همه شاهد بودیم که به جای دفاع از حق مردم ایران و نظام، هر یک از کاندیداها در مقابل دیگری از خود و جناح مطبوعش دفاع می کرد. اگر این افراد دوباره بخواهند سر کار بیایند و همین دعواها را دوباره در کشور تکرار کنند، تحریم ها و مشکلات اقتصادی و منازعات سیاسی حل نمی شود؛ ملت ایران تا چه زمانی باید هزینه این جناح ها را بپردازد و تا کی برای آنها هزینه کند؟

وی با اشاره به حضور خود در خیابان ها و بازارهای منطقه محروم "عین دو" اهواز با ابراز تاسف از محرومیت ها و مشکلات بسیار این منطقه اظهار کرد: خوزستان در کنار ثروت نشسته، ولی در فقر و بیکاری به سر می برد. چقدر جوان بیکار در این استان وجود دارد و وضع معلمان، بازنشستگان، کارگران و کشاورزان چگونه است؟ باید همه دست به دست هم داده و کاری به جناح چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب نداشته باشیم و همه یک شعار بدهیم و آن شعار "مردم" باشد.

رضایی گفت: عدالت یعنی اینکه در جامعه تبعیض نباشد و پارتی بازی، فساد و رشوه خواری خاتمه داده شود. امام راحل شعار اصلی انقلاب را عدالت نامید و امروز حرف ما این است که چرا باید به قوم عرب یا لر طور دیگری نگاه شود؟ همه اقوام ایرانی یک خانواده هستند.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    31 2
    آقای رضایی دمت گرم تویی که به فکر ما جوانانی شما برنامه های اقتصادی خوبی دارین با وجود شما به آینده امیدوارم.
  • hrk IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    30 3
    درود بر رضایی
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    7 1
    رای ما با برنامه ترین کاندیدا دکتر رضایـــــــــــــــــــــــــــــــــی
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    3 2
    حرف شما متين اما تنها تفكري كه ميتونه مردم رو به خواسته هاشون برسونه اصلاح طلبي هست
  • فرناز A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    5 0
    رضاییییی
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    2 3
    ايشان با برنامه اند اما دوستان توجه كنيد نظرشان به نظر اصولگراها كه مخالف صلح با دنيا هستند نزديكتر است و عدم صلح با دنيا يعني ركود اقتصادي و عدم امكان تحقق برنامه هاي اقتصادي كه ايشان مرتب از آن صحبت مي كنند با اينحال انسان خوبي اند
  • نجمه IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    2 0
    آقای دکتر رضایی واقعا مرد بزرگیه راستش اول یه کم به صداقت و پاکی این مرد شک داشتم اما بعد از دیدن مستند های ایشون و مقایسه ی اون با مستند بقیه کاندیدا فهمیدم تنها کسی که به فکر رای جمع کردن نیست و دلسوزانه به فکر مردمه و برای آینده ی ایران کلی برنامه داره فقط و فقط دکتر رضایــــــــــــــــی است. رای ما دکتر محسن رضایــــــــــــــــــــــــــــــــی