تسنیم نوشت:

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تقدیر از پاسداران نمونه نیروی زمینی که در حسینیه ستاد این نیرو برگزار شد، با اشاره به زحمات و تلاش‌های امنیتی نیروی زمینی در جنوب شرق کشور گفت: در سال گذشته از همان ابتدای سال چندین گروه، تروریستی در این منطقه قصد نفوذ در کشور و انجام عملیات گسترده خرابکارانه داشتند که با هوشیاری رزمندگان نیروی زمینی در قرارگاه قدس این تیم‌ها همگی متلاشی شدند و برخی از افراد آنها هم دستگیر شدند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه به دست آمدن این توفیقات را فقط و فقط عنایت خداوند دانست و گفت: کارهایی که در سال91 انجام شد، به برکت خون شهدا و لطف خدا چنان بود که در حالت عادی انجام این کارها شاید چندین سال و حتی بیش از یک دهه وقت لازم داشت.
سردار پاکپور یکی از عوامل اصلی این پیروزی‌های چشمگیر را همدلی میان آحاد رزمندگان نیروی زمینی دانست و افزود: به حمدالله همدلی و همراهی بسیار خوبی میان ستاد نیرو، یگان‌ها و قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه وجود دارد و ما این همدلی را میان حوزه نمایندگی، حفاظت اطلاعات و فرماندهی هم می‌بینیم. تا وقتی این همدلی و اتحاد میان ماست، پیروزی و نصرت الهی قطعی است چراکه این وعده خداوند است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انتخابات روز جمعه گفت: حضور حداکثری در انتخابات برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند. ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح را نیز حضرت امام خامنه‌ای بیان فرموده‌اند. باید این ملاک ها، نیازهای کشور و توانمندی‌ و برنامه‌های نامزد‌ها را در نظر بگیریم و با توجه به همه این جهات، پای صندوق رای برویم.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =