فارس نوشت:

رئیس جمهور در پیامی خطاب به "ملت شریف ایران" ابراز امیدواری کرد "پرچم سرافرازی ایران اسلامی فردا با حضور پرشور مردم بیش از پیش به اهتزاز درآید".

متن پیام محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، به این شرح است:

ماه پر برکت شعبان، ماه دعا و نزول رحمت اسلامی و میلاد حضرت سیدالشهدا(ع) و فرزند گرامی اش حضرت امام سجاد(ع) و برادر برومندش حضرت ابوالفضل(ع) و پیشاپیش عید عظیم نیمه شعبان، سرود رهایی کامل انسان‌ها و بشارت استقرار سراسری توحید، عدالت و عشق را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امروز و در پس فراز و نشیب هزاران ساله، آرمان‌های بلند و تاریخی ملت ایران برای ساختن جامعه انسانی سعادتمند و سرشار از زیبایی و ارزش های الهی و انسانی به رهبری انسان کامل و تجلی همه عشق و امید، امام عصر(ع)، به آرمان همه ملت‌های مستقل و آزادی خواه تبدیل شده است؛ فردای درخشان را اندیشه‌ها و دست‌های پاکان و موحدان رقم خواهد زد.

البته همواره در این راه پر فروغ و حرکت تاریخ‌ساز، موانعی توسط بدخواهان و شیاطین ساخته و پرداخته شده و می شود لیکن شما ملت عزیز با درایت و هوشمندی آنها را پشت سر گذاشته و می گذارید و همچون همیشه تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل نموده و خواهید نمود؛ آینده پر شکوه از آن شماست.

اینک و به دنبال یک دوره هشت ساله پر تلاش با دستاوردهای افتخارآمیز و ماندگار، روز 24 خرداد روز تصمیم برای آغاز دورانی جدید است.

اینجانب به هوشمندی و ایمان شما باور دارم و معتقدم شما مردم فهیم خود می دانید که چگونه تصمیم بگیرید و چگونه برگزینید.

امیدوارم فردا آنچه خیر و صلاح انسان‌ها در راه رسیدن به اهداف بزرگ الهی است، رقم بخورد و پرچم سرافرازی ملت ایران بیش از پیش به اهتزاز درآید.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    اینک و به دنبال یک دوره هشت ساله پر تلاش با دستاوردهای افتخارآمیز و ماندگار!!!!!!!!!!!
    • علی A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      15 83
      دوست بی نام : حتی آقای عارف هم به پرکار بودن و دستاورد های دولت اشاره داشت. اینقدر کینه ای و بی انصاف نباشید.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      24 3
      ماندگارش رو خوب اومد
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    83 10
    رنده باد بهارت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آه 70 میلیون ایرانی دنبالته آقای 63 درصد
    • هادی A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
      13 21
      درسته خرابکاری زیاد کرده . گرونی سر به فلک گذاشته اما دیگه رئیس جمهوری رو مثل احمدی نژاد نخواهید دید که از شدت کار و بی خوابی زیاد چشماش رو به زور باز نگه داره انصاف رو باید رعایت کرد این آقا طرح هایی را اجرا کرد که تو مجلس خاک می خورد و هیچ رئیس جمهوری حاضر نشد خودش رو فدای قانون کنه ای کاش نمی خواست با یه دست چند هندونه رو برداره تا این وضعیت درست بشه ای کاش کمی هم به کارشناسای دیگه بها می داد عدالت و انصاف جزء سفارشات ائمه اطهار هست
  • امیر IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    14 2
    ببخشید ولی در کجای این متن ، آقای دکتر گفتن "با حضور پر شور مردم پای صندوق رای پرچم سرافرازی ملت ایران به اهتزاز در می آید" ؟!!!!
  • بی نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    75 13
    آآآآآآآآآآآآی پاشو برو دیگه این پیامای آخر دولتیت منو کشته