بیانیه مشترک نمایندگان 6 کاندیدا: مردم تا قبل از اعلام رسمی نتایج به شایعات توجه نکنند

نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در بیانیه‌ای از مردم خواستند که به هیچ عنوان به شایعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمی نتایج انتخابات از هرگونه اجتماعی پرهیز کنند.

به گزارش خبرآنلاین، نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مستقر در شورای نگهبان طی بیانیه‌ای از مردم خواستند تا به هیچگونه شایعات تا قبل از اعلام رسمی نتایج انتخابات توجه نکنند.
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
بسعه تعالی
براساس گزارش‌های واصله افرادی با انتصاب نادرست خود به ستادهای انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شایعاتی را در خصوص فراخوان اجتماع و برگزاری جشن پیروزی و یا پیشنهاد راه‌های غیرمعمول موسوم به صیانت از آرا‌ ترویج کرده‌اند.
بدین وسیله از ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی تقاضا می شود به هیچ عنوان به این شایعات توجه نکرده و تا قبل از اعلام رسمی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهروی از طریق مراجع قانونی ذیربط از هرگونه اجتماع به هر انگیزه‌ای غیر از حضور در صفوف رای دادن قویا پرهیز کرده و فقط به اطلاعیه‌های رسمی مراجع قانونی توجه نمایند.
بدیهی است نهادهای قانونی ذیربط تلاش‌های بایسته‌ای را در جهت حفظ آرای مردم بزرگوار ایران و اعلام نتایج در اسرع وقت معمول خواهند داشت.
همچنین این بیانیه به امضای محمدرضا صادق نماینده حسن روحانی، علی احمدی نماینده محسن رضایی، علی‌اصغر زارعی نماینده سعید جلیلی، زهیر غرضی نماینده سیدمحمدغرضی، علیرضا نبی نماینده محمدباقر قالیباف و حسین میرمحمدصادقی نماینده علی‌اکبر ولایتی رسیده است.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =