۰ نفر
۵ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷

ایسنا نوشت:

 رئیس ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه هشدار داد، اگر کمک‌های تسلیحاتی که برخی کشورها از جمله آمریکا وعده آن را دادند به تاخیر بیفتد، ارتش آزاد به القاعده می‌پیوندد.

سلیم ادریس، رئیس ستاد ارتش آزاد سوریه در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز عربی هشدار داد، اگر کمک‌های تسلیحاتی که برخی کشورهای حامی مخالفان سوری وعده داده‌اند به تاخیر بیفتد نیروهای ارتش آزاد به گروه القاعده خواهند پیوست چرا که میان اعضای ارتش آزاد به دلیل تاخیر در ارسال سلاح اختلافاتی ایجاد شده است.

وی گفت: گزارشی که در آن درباره دریافت تجهیزات جنگی و کشنده از سوی آمریکا توسط مخالفان سوریه صحبت شده باشد صحت ندارد و ما تاکنون چیزی دریافت نکرده‌ایم.

ادریس در ادامه خاطرنشان کرد: هر فردی که سلاح کلاشنیکف در اختیار دارد احساس می‌کند که این حقش است که شخصا و به جای رفتن سراغ فرمانده گردانش درخواست سلاح و ذخایر جنگی را بدهد و چنین به نظر می‌رسد نیروهای ارتش آزاد نمی‌خواهند بپذیرند که ما ساختار فرماندهی داریم و هر سازمان نظامی باید اسرار و رموزش را حفظ کند.

رئیس ستاد مشترک ارتش آزاد سوریه در پایان هشدار داد: اگر نیروهای ارتش آزاد به القاعده در سوریه بپیوندند خطر گروه‌های وابسته به القاعده روز به روز بیشتر می‌شود و اگر ما به کمک‌های تسلیحاتی دست نیابیم القاعده در سوریه قوی‌تر خواهد شد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    28 15
    همشون سر تا پا یه کرباسند!
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    24 9
    ترجمه حرفهای ژنرال ادریس اشتباه و توام با غرض ورزی است. ادریس گفت : اگر غرب سلاح ندهد افکار گرایش به القاعده تقویت می شود.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    21 15
    اگراین خبرراست باشد وعده خداوند درباره سرنوشت کافران داره عملی میشود