۰ نفر
۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
پخش سه سریال در ماه رمضان قطعی شد

معاون سیما از پخش سه مجموعه تلویزیونی «دودکش»، «خروس» و «مادرانه» در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی دارابی معاون سیما در برنامه اخبار شبانگاهی شب گذشته 10 تیر از پخش سه سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، «خروس» ساخته سعید آقاخانی و «مادرانه به کارگردانی جواد افشار خبر داد.

لطیفی که با فرصت بیشتری سریال «دودکش» را مقابل دوربین برد، این روزها در حال انجام فنی سریالش برای رساندن آن به پخش در ایام ماه مبارک رمضان است.

او که تاکنون با ساخت آثاری از جمله سریال‌های «وفا»، «صاحبدلان»، «نردبام آسمان» مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد، در تازه‌ترین اثرش داستان دو خانواده را روایت می‌کند که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجرا‌ها و مسایلی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

«دودکش» به قلم برزو نیک نژاد نوشته شده و بهنام تشکر، هومن برق نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی، نگار عابدی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«خروس» نیز از جمله سریال‌هایی است که  برای پخش در ماه رمضان در نظر گرفته شده است. تصویربرداری این سریال طنز به کارگردانی سعید آقاخانی مدتی است به پایان رسیده و این روزها مراحل انتهایی تدوین را سپری می‌کند.

حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم‌زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی و عزت الله مهرآوران دراین سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

«خروس» روایتی است از زندگی پدری که دچار مشکل غیرمنتظره‌ای می‌شود. این مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه‌ها، مغز متفکر یک خروس است.

شبکه سه سیما سریال «مادرانه» را در جدول پخش خود دارد. جواد افشار تصویربرداری این سریال را در فروردین ماه آغاز کرد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: اردلان تمجید 20 سال پیش، پس از‌‌ رها کردن نامزد سابقش مریم با زنی متمول به نام رعنا  ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد، ولی مرد امتناع می‌کند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی‌فر از جمله بازیگران این سریال هستند.

به این ترتیب سریال‌های «دروازه بهشت»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»و «بچه های نسبتا بد» از جدول پخش ماه رمضان تلویزیون حذف شد و امسال شبکه های سیما با حجم زیادی از سریال‌ها که به لحاظ زمان پخش با یکدیگر تداخل می‌کنند مواجه نیست. علاوه بر این امسال دو سریال طنز «دودکش» و «خروس» روی آنتن سیما خواهد رفت و تا حدی خلا نبود سریال های طنز تا حدی جبران خواهد شد.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    39 16
    مثل اینکه انتقادات داره جواب می ده. ما رو به آینده صدا و سیما امیدوار کرد. هر سه سریال خوب هستند و هیچ کدوم هم غمگین نیستند.
    • محمد A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      9 20
      سريال شبكه 3 بازيگران فوق العاده كارآمدي داره (جواد افشار اگه خرابكاري نكنه كاراي خوبي ميسازه) . ولي به نظرم "دودكش" كاريه كه ماه رمضان هاي سال هاي اخير كم داشت.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    11 17
    نه اتفاقا زیاد امیدوار نباشید. غیر از سریال لطیفی، از بقیه زیاد انتظاری نمیره که سریال خوب و قوی ساخته باشن.
  • رز A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    21 8
    به نظرمن سریالهای خوبیه، ولی به شرطی که بی معنی تموم نشن، چون بعضی از سریالها و فیلمها با آنکه سناریوی خوبی دارند، ولی قسمت آخرشون سرنوشت هیچ کدوم از کاراکترهای سریال یا فیلم مشخص نمیشه.
  • محمد IN ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    46 5
    بعد از "بزنگاه"که فک کنم ماه رمضون 87پخش شد همیشه سریالهای ماه رمضون یه چیزی کم دارن...جای خالی عطاران و اون سبک سریال سازی منحصر بفردش حس میشه ....هرچند سعید آقاخانی معمولا از همون بازیگرها بهره میبره و کلیت و ساختارش همونه و سعی میکنی گریزی به سبک عطاران بزنه ولی هیچی کارهای خود عطاران نمیشه.
    • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      22 3
      گل گفتی......
    • محمد A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      9 5
      اگر عطاران ميموند و سريال ميساخت و يه كارگردان ديگه نميساخت شما الان ميگفتي اون كارگردان . مردم ايران پيام بازرگاني هم واسشون زياده . بايد بشينن راز بقا و اين سريال هاي تركه اي رو ببينن.
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    16 6
    آخ جون بالاخره یکی دو تا طنز توی ماه رمضون پخش میکنند.خسته شدیم انقدر فرشته وابلیس وشیطان دیدیم توی ماه رمضون. بازم روحانی مچکریم!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    3 1
    حقيقتاً جاي عطاران و طنز فوق العاده اش خاليه..