آرش برهانی می‌گوید استقلال در بازی با دیناموکیف مستحق برد بوده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش برهانی مهاجم تیم استقلال در بازی سه شنبه شب استقلال و دیناموکیف، زننده اولین گل استقلال بود. وی در گفت و گویی با سایت باشگاه استقلال، در خصوص این بازی صحبت کرد.

*بازی با دیناموکیف را با پیروزی پشت سر گذاشتید؛ در خصوص کسب این پیروزی صحبت کنید؟

به نظرم بازی خوبی انجام دادیم. البته هر دو تیم در فصل بدنسازی هستند ولی توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و مستحق برد هم بودیم چرا که چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم.

*بازیکنان جدید استقلال هم در این بازی در ترکیب قرار گرفتند؛ فکر می کنید چقدر بازیکنان با هم هماهنگ شده اند؟

بازیکنان جدید تیم البته به جز احمد جمشیدیان که فرصت بازی پیدا نکرد، خیلی خوب کار کردند. به نظرم در طی این مدت، بچه ها خیلی خوب با هم هماهنگ شده اند و از همین الان نشان داده ایم که حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

*برای استقلال گلزنی هم کردید؟ در موردش صحبت کنید؟

خوشحالم که در بازی مقابل دیناموکیف که یک تیم اروپایی محسوب می شود گلزنی کردم و امیدوارم این گل، مقدمه ای باشد برای داشتن یک شروع خوب در لیگ تا ان شاء الله در لیگ هم بتوانم کارم را با گلزنی شروع کنم. گلی هم که زدم، فرصتی بود که توسط تیم برایم ایجاد شد و من هم از آن استفاده کردم.

*قرعه کشی سیزدهمین دوره لیگ هم انجام شد که طبق آن استقلال باید در هفته اول به مصاف گسترش فولاد در تبریز برود؟

از طریق اینترنت پیگیر قرعه کشی لیگ بودیم و برنامه بازی ها را دیدیم. گسترش فولاد با توجه به اینکه تازه به لیگ برتر صعود کرده برای ما تیمی ناشناخته است که البته قطعا تا زمان شروع بازی ها، کادرفنی اطلاعات خوبی در این مورد این تیم کسب خواهند کرد. با همه اینها به نظرم نباید قرعه زیاد برایمان مهم باشد چون ما امسال باید از عنوان قهرمانی مان در لیگ دفاع کنیم و به همین جهت تلاش می کنیم تا از همین بازی اول، فقط برای 3 امتیاز به زمین برویم. کاری که باید هفته به هفته آن را تا رسیدن به قهرمانی دنبال کنیم.

*اردوی اوکراین هم فردا به اتمام می رسد و سپس به ایران بر می گردید. ارزیابی تان از این اردو چطور است و اینکه به نظرتان، این اردو و بازی با دینامو، چقدر می تواند برای استقلال مفید باشد؟

اردوهای پیش فصل همواره تاثیر مهمی برای یک تیم در مسابقاتش خواهد داشت. به نظرم این ارو به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قدرت مان را بهتر بشناسیم. من امیدوارم با توجه به فرصتی که تا زمان شروع لیگ خواهیم داشت، در تهران هم تمریناتی را که اینجا دنبال کردیم ادامه دهیم تا در نهایت، به آنچه که می خواهیم تا پیش از شروع لیگ برسیم.

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =