اظهارات برادر رئیس جمهور پیشین ایران درباره دولت احمدی نژاد با واکنش موافق و مخالف کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

در 30 پیامی که در ذیل خبر «محمدرضا خاتمی: بی‌انصافی است که بگوییم همه مشکلات8سال اخیر از طرف احمدی‌نژاد و حلقه اطرافش بوده است» از سوی کاربران خبرآنلاین بیان شد، یکی از کاربران با نوشته است:«درست است. بی انصافی است که بگوییم فقط احمدی نژاد مقصر بوده. باید بگوییم تمام اصول گرایان در این قضیه مقصر بوده اند!»
کاربر دیگری اشکال را به خود خاتمی و برادرش منتسب کرده و نوشته است:«تقصیر اصلی از اخوی شما بود با عملکردش بین سال 80 تا 84،و ضمناً بیرون آوردن احمدی نژاد از یه بند خاک خورده قانون اساسی به نام شورای شهر.»
پاسخ این کاربر را یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین با اشاره به اظهرات برخی از اظلاح طلبان درباره پروژه عبور از خاتمی داده و یاد آوری کرده است:« اخوی ایشون چیکار میتونست بکنه وقتی قشر روشنفکر جامعه ازش عبور کردند؟ اگه سال 84 دو نفر از بین دکتر مهرعلیزاده و دکتر معین و اقای کروبی به نفع یکیشون کنار میکشیدن مثل دکتر عارف، اقای احمدی نژاد با 4 میلیون رای مگه میتونست انتخاب بشه؟ در اون انتخابات دور اول رو اصلاح طلبان رای قاطعی داشتند ولی چون تقسیم شد شکست خوردند!»
یک کاربر دیگر هم اصل اظهار نظر خاتمی را زیر سوال برده و از او پرسیده است چرا این همه کوتاه می آیید؟ «به این آقای خاتمی بفرمایید این آقایان وقایع دوره قاجاریه رو هم به گردن اصلاح طلبان علی الخصوص برادر جنابعالی انداخته اند.»
کاربری هم به نام فاطمه که از هواداران رئیس جمهور است در کامنت خود نوشته است :«هیچ احدی نمیتواند زحمات رئیس جمهور محبوب و دلسوزمان را زیر سوال ببرد. ان شا الله هر جا باشند دست حق به همراهشون باشه.»
کاربری هم با عنوان «بنده خدا» دو طیف سیاسی کشور را نواخته و در عین اینکه حزب مشارکت را یکی از مصادیق افراط گرایی دانسته و افزوده است:«جبهه مشارکت و پایداری دوروی یک سکه اند و در مسابقه افراط گرایی رقیب هم! ضروری ترین کار آقای دکتر روحانی برای حرکت به سمت اعتدال می بایست دوری از این دو گروه باشد.»
/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    21 2
    حداقل تفاوت مشارکت با پایداری اینه که مشارکت به حقی به نام حق مردم معتقد است و رهبر معنوی پایداری حق برای مردم قائل نیست. گرچه نمی توان از کنار کم تجربگی مشارکت و تصمیمات ناشی از آن گذشت اما گفتمام مشارکت خواهانه حزب مشارکت و اعتقد به نقش بی بدیل مردم در تعیین سرنوشت فصل ممیزه مشارکت از پیاداری ها است. مشارکت و پایداری دو سر یک طیف نیستند. راه مشارکت تجربه دموکراسی با وجود خطا و اشتباه در مسیر حرکت تعاملی بین دولت و ملت است اما پایداری به بیراهه می رود و مسیر یک طرفه حاکمیت حکومت بر ملت و نادیده گرفتن حقوق اساسی ملت را در دستور کار خود قرار داده است. قرار دادن مشارکت در ان سوی پیوستاری که یک سر آن پایداری است از یک جهت درست است و ان حقوق مردم است
  • سینا IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    10 5
    سلام. از بی طرفی رسانه ی شما و اینکه سعی می کنید تا اونجا که امکان داره نظرها رو درج کنید از شما ممنونم. خیلی ممنون از اینکه مثل بعضی رسانه ها یک طرفه به قاضی نمی رید و برای کسانی که نظرشون همسو با شما نیست القاب زشت در نظر نمی گیرید. از شما بینهایت سپاس گزارم.
  • سهيل IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    4 8
    اين جمله آخري درست ترين جمله اي كه تو ماه هاي اخير ديدم در ضمن روحاني بايد از زير سايه سنگين حضرات بيرون بياد و گفتمان خودش رو پياده كنه وبه نوعي نظريه پردازي كنه نه سازندگي نه اصلاحات نه عدالت گستر طرحي نو به مقتضيات زمان {هرچند چشمم آب نمي خوره بالاخره جوونيم ديگه ارزوداريم!}
  • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    46 35
    بیخود گفته که هر دو یک روی سکه هستند.بر خلاف نظر ایشان اتفاقا هر دو در مقابل هم هستند مثل سیاهی و سپیدی.وطن فروشان و عاشقان وطن
    • معتدل A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      12 2
      کامنت شما مصداق افراطی گری، جماعتی را که دوست داری عاشق وطن و گروهی را که مخالف می بینی وطن فروش
    • بی نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      10 0
      نگفته هر دو یک روی سکه هستند گفته دو روی یک سکه هستند
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    12 1
    جالبه!!اون نظری که شما نوشتین از حامیان آقای احمدی نژاد تا الان نزدیک 2000 تا منفی خورده در مقابل فقط 50 مثبت:))))))))))))))))))))))))))))
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    14 3
    همین نظریکه شما تیترش کردین 500تا منفی خورده و فقط 30 تا مثبت!!!!!!!!!!!!!!! لطفا به نظر اکثریت احتران بذارین
  • گردباد NL ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    16 4
    تو این همه نظرات, شما باید این نظرو تیترش کنید . خبر انلاین شما بخاطر منصف بودنتون محبوبید , بی انصافی نکنید حزب مشارکت و جبهه پایداری غیر قابل مقایسه اند. مشارکت دنبال توسعه سیاسی و جامعه مدنی اینکه افراطی گری نیست برعکس جبهه پایداری که از توسعه سیاسی متنفره
  • پوریا IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    5 0
    با ادب سخن گفتن شما نشان شخصیت شماست آقای وطن دوست .
  • بی نام IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    10 3
    عجیب ترین نظری بود که شنیدم!!!!!!! مشارکت رو با پایداری مقایسه کرده!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    6 2
    اعتدال در مقابل افراطیونی پدید آمد که برای میدان دارشدن خود، دیگران را با انواع انگ ها از میدان به در کردند واز مقدسات برای نام ونان خود سپر ساختند واز ۷۰میلیون ایرانی فقط خود را برگزیده ی خداوند ومستحق برای مدیریت می دانستند وبقیه را در صورتی خوب ومستحق زندگی می دانستند که به نیروی مورد نظرشان رأی داده باشند و الا آنان راغیر خودی ومستحق هرگونه مجازات تلقی می کردند.