۰ نفر
۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

ایسنا نوشت:

دختر معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که قصد دارد برای نمایندگی سنا در سال 2014 میلادی و شش سال پس از فعالیت سیاسی پدرش به عنوان معاون جورج بوش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نامزد شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، "لیز چنی"، دختر "دیک چنی"، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا که هم‌اکنون 46 سال دارد و یک جمهوری‌خواه از ایالت وایومینگ ‌آمریکاست در بیانیه خود گفت: به این دلیل می‌خواهم نامزد پست نمایندگی در سنای آمریکا در سال 2014 شوم چرا که معتقدم این امر برای نسل جدید رهبران به منظور ایجاد برنامه‌های جدید در آمریکا ضروری است.

کاندیداتوری دختر دیک چنی در حالی اعلام شده که سناتور "مایک انزی"، 69 ساله و یکی از اعضای حزب جمهوری‌خواه قصد دارد تا با وی بر سر این سمت به رقابت بپردازد.

لیز چنی که یک وکیل و سیاستمدار با سابقه است اخیرا به وایومینگ بازگشته و در رویدادهای حزب جمهوری‌خواه شرکت کرده است و در بیانیه خود هیچ اشاره‌ای به اظهارات انزی 69 ساله در رابطه با تلاشش برای کاندیداتوری برای نمایندگی سنا نکرده است.

وی در بیانیه خود به اقدامات دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره و آن را تلاشی برای افزایش قدرت در دولت فدرالی آمریکا دانست و افزود، چهار سال و نیم گذشته برای آمریکا دوره‌ای ویران‌کننده بوده است چرا که ما با اقداماتی برای مقابله با حق حمل سلاح و افزایش بدهی دولتی مواجه بودیم.
5252 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    1 2
    همان که همجنسگرا بود !