نیمار در حرفهای جدیدش به دیوید بکام طعنه زده است. نیمار می گوید با وجودی که خودش خیلی به ظاهرش اهمیت می‌دهد و به سر وضعش می رسد اما بکام در این زمینه کلا در فضای دیگری سیر می کند.

فرخ حسابی:سوپر استار برزیلی غیر از توانایی های فنی اش، بابت مدل موهای عجیبش و همچنین زیورآلاتی که خارج از زمین معمولا به دست و گردن دارد هم مشهور است. نیمار همچنین بابت سبک زندگی مرفهانه و همراه با خوشگذرانی و ولخرجی خود نیز معروف است و جایگاهی که او در آمریکای جنوبی دارد شباهتهای بسیاری با زندگی بکام در روزهای اوجش دارد. اما خود نیمار چنین مقایسه ای را دوست ندارد و معتقد است بکام -ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید، میلان و پاری سن ژرمن- خودشیفته تر از اوست. دیوید بکام در طول دوران فوتبالش و حتی حالا در دوران بازنشستگی اش، یک ستاره تبلیغاتی بوده که با مدل موها و لباسهای مختلف در محافل گوناگون ظاهر شده. نیمار در این مورد می گوید: : «بله این درست است که من دوست دارم مدام بروم خرید و لباسهای جدید، عطرهای خوشبو و محصولات مربوط به مو را بگیرم. اما با این وجود من خودم را «فوق جذاب» نمی دانم و خودشیفته نیستم. این مورد بیشتر به دیوید بکام مربوط می شود، که خیلی شیک بود و مطابق مد روز. ممکن است که من کمی پرزرق و برق باشم اما اصلا آن را یک مشکل نمی دانم و مسئله ای با این قضیه ندارم.» 

نیمار که با 50 میلیون یورو به بارسلونا منتقل شده، در طول دوران حضورش در سانتوس همواره به این متهم بود که در طول بازی تمارض می کند و روی زمین شیرجه می رود تا داوران را فریب دهد. اما این بازیکن 21 ساله از خودش دفاع کرده و می گوید گاهی لازم است که واکنش نشان دهد تا از خودش محافظت کند: «من بعضی وقتها در حین بازی می پرم و دایو می زنم اما فقط این کار را برای محافظت از خودم انجام می دهم. می خواهم کاری کنم که مدافعان تیمهای حریف نتوانند من را مصدوم کنند.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    87 19
    برو بچه جون، بذار پشت لبت سبز شه بعد خودتو با «سِر بکام» مقایسه کن!
  • rezaperspolisy IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    76 15
    جوجه در حدی نیستی که در مورد بکام حرف بزنی
  • ممد A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    86 48
    مقایسه نیمار با بکام مثه مقایسه ژیان با بوگاتیه . این تازه به دوران رسیده شاید تا 2سال دیگه تو اوج باشه. بکام 20سال تو سطح اول فوتبال دنیا بازی کرد! تیپ و قیافشونم که دیگه نیازی به توضیح نداره
    • mahyar A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
      10 17
      اشتباهی منفی دادم
  • میلی A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    75 15
    آخه این تو خودش چی دیده که خودشو با بکام مقایسه میکنه ؟ بکام هنوز نفره اول مد دنیاست ولی این شبیه عصر جمعست قیافش !
  • کریس رونالدو A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    34 6
    چه بچه پرروئه. حتی اسم بکام رو هم نباید به زبون بیاره. این حتما با مسئولان و مربیان و بازیکنان بارسا مشکل پیدا میکنه. اصلا تِمِش، تِمِ حاشیه است.
  • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    36 7
    عاقا این جوجه فوکول دوزاری اصلا در حدی نیست که بخواد براش نظر گذاشت دوستان بیخیالش فقط اگر دوست دارید به عشق بکام کامنت بزارید7777777777777777777
  • javad IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    3 19
    حالا ببین نیمار از بکام بهتر نشد....