فارس نوشت:

نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری یازدهم با تأکید بر اینکه انتخابات به پایان رسیده و باید فضای همدلی در کشور حاکم شود، گفت: مواضع بنده در انتخابات کاملاً فردی و نظر کارشناسی بنده در آن زمان بود.

علی‌اکبر ولایتی یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری یازدهم ادعایی که توسط یکی از سیاسیون اصلاح‌طلب درباره سخنان ولایتی در مناظره‌ها مطرح شده است را به شدت تکذیب کرد و اظهار داشت: مواضع بنده در انتخابات کاملاً فردی و به عنوان نظر کارشناسی بنده در آن زمان بود و هیچ هماهنگی قبلی صورت نگرفته بود.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات به پایان رسیده و باید فضای همدلی در کشور حاکم شود، گفت: سیاست‌های هسته‌ای را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند و همه باید تابع آن باشیم. برخی با طرح چنین مباحثی در صدد اختلاف‌افکنی بین اصولگرایان هستند.

ولایتی در پایان همه سیاسیون به ویژه طراحان چنین ادعاهایی را به رعایت اخلاق توصیه کرد.

/29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    4 6
    شما خودت هماهنگ هستی وگرنه کلا نمی گذاشتند حرف بزنی
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    6 4
    اون حرف ها فقط نظر شخصی نبود .... .... خواست خدا بود ... !!
  • فاطمه A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    6 4
    جز معدود اصول گراهای دوست داشتنیه
  • مجيد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    5 8
    با سلام خدمت آقاي دكتر ولايتي،اگر حرف شما اين است كه سیاست‌های هسته‌ای را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند و همه باید تابع آن باشیم ، كه صد در صد هم همينگونه هست و بايد تابع مقام ولايت باشيم.پس چرا جنابعالي طوري در مناظره صحبت و رفتار كرديد كه گويي همه مشكلات به دست شما قابل حل خواهد بود. دكتر عزيز يادمان هست تاكيد فراوان در مناظرات بر بده و بستون در مذاكرات هسته اي داشتين؟ لطفا روشن و شفاف بفرماييد بده و بستون در سياست چه معني دارد.ممنونم