فارس نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه با بیان اینکه پیگیر تغییرات ایجاد شده در هیئت مدیره و دبیرکل اتاق تعاون هستم، گفت: مجلس نظر مثبت در خصوص لایحه اصلاح قانون کار دارد و باید با مطالعه بیشتر در این باره نظر قطعی داد.

علی ربیعی با بیان اینکه حفظ اشتغال موجود جزو برنامه‌ریزی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اظهار داشت: باید در این راستا مسائل مالی کشور حل شود و اکنون درآمدهای بودجه دولت به درستی محقق نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه هر اندازه بتوان درآمدها را افزایش داد دولت برنامه‌های مشخص و شفاف‌تری برای ایجاد اشتغال خواهد داشت، تصریح کرد: در این وزارتخانه به سهم خود حرمت و شأن کارگران و امنیت شغلی آنها را حفظ خواهم کرد و به دنبال رفع موانع تولید هستم.

ربیعی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از چگونگی اصلاح قانون کار گلایه داشته و خواستار ارجاع مجدد آن به دولت برای بررسی سه‌جانبه هستند، عنوان کرد: این لایحه در مجلس است و بگذارید در آینده راجع به آن نظر دهیم و مجلس نیز نظر مثبت در خصوص این موضوع دارد.

وی تأکید کرد: اصلاح این لایحه نیاز به مطالعه بیشتر دارد، تا بتوان در مورد آن نظر قطعی داد.

ربیعی در پاسخ به دیگر سؤال در مورد تغییرات و تحولات در هیئت مدیره اتاق تعاون ایران گفت: این موضوع را در روزهای گذشته شنیدم و در حال پیگیری موضوع هستم.

پیش از این رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار و دیگر تشکل‌های کارگری عنوان کرده بودند که لایحه اصلاح قانون کار در دولت دهم بدون نظر تشکل‌ها به مجلس ارسال شده است.

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدحسین IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    8 1
    الان حقوق کارگر ها رو زیاد میکنند و سرمایه دارها هم که اجازه نمیدن ضرر کنند در نتیجه قیمت ها رو میبرند بالا در نتیجه ما مردم هم مجبوریم بخریم در نتیجه ..... لطفا اول یه نظارت درست کنید و بعدش فکر وامی چیزی براشون کنید که راندمان کارشون بالا بره سر مردم خالی نکنند