مهر نوشت:

نسخه نمایش خانگی «گذشته» ساخته اصغر فرهادی به طور همزمان در ایران و فرانسه توزیع می‌شود.

میثم معراجی یکی از مدیران موسسه نمایش خانگی فیلمسازان جوان گفت: «با برنامه ریزی‌های انجام شده نسخه نمایش خانگی فیلم «گذشته» تا قبل از مهرماه در بازار ارائه می‌شود. این نسخه دوبله فارسی است و همچنین یک مستند ۲۰ دقیقه‌ای از پشت‌صحنه فیلم نیز به همراه دارد.»

او افزود: «همین نسخه‌ای که به تازگی دوبله شده و هم اکنون در سینماهای تهران روی پرده است در قالب نسخه نمایش خانگی به بازار می‌آید. در تلاش هستیم که این فیلم با کیفیت بسیار بالایی وارد شبکه خانگی شود.»

معراجی ادامه داد: «طبق قرارداد، اجازه اکران و پخش فیلم در ایران برعهده اصغر فرهادی است، همچنین قرارست نسخه نمایش خانگی این فیلم همزمان با فرانسه در ایران ارائه شود.»

دوبله این فیلم با مدیریت اصغر فرهادی در استودیو مؤسسه فرهنگی هنری‌‌ رها فیلم و توسط مانی هاشمیان انجام شده است.

علی مصفا در نقش احمد، ساره بیات در نقش ماری با بازی برنیس بژو، علی سرابی در نقش سمیر با بازی طاهر رحیم، سحر دولت‌شاهی در نقش لوسی با بازی پائولین بورلت، آزاده صمدی در نقش نعیما با بازی سابرینا وازانی، بابک کریمی در نقش شهریار و بازیگران خردسال نیکی نصیریان در نقش لئا، دانیال آب‌دارباشی در نقش فواد صداپیشگی کرده‌اند.

مانی حقیقی و برخی دیگر از سینماگران دیگر نقش‌های کوتاه فیلم را دوبله کرده‌اند.

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    8 0
    خیلی فیلم قشنگی بود. با اینکه با زیرنویس آنرا تماشا کردم اما لذت بردم. نوشتن و کارگردانی داستانهای چند بعدی خیلی سخت است و آقای فرهادی استاد این کار در ایران است. گرچه تنها ایرادی که می توانم بگیرم به تدوین آن است. گاهی وقتها لوکیشن داستان به شکل ناگهانی تغییر می کرد.ولی خیلی عالی بود.