دایی: داور بازی را مساوی در آورد/ خیلی ها از مساوی خوشحال می شوند / خلعتبری را زد و شد مرد اخلاق!

علی دایی معتقد است تساوی دربی، حاصل قضاوت داور این دیدار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: «نیمه اول بازی کیفیتی نداشت. دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. فقط یک ضربه نوری بود و ضربه سری که نکونام زد اما نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم اگر خودباوری داشتیم ، 3 امتیاز بازی را می گرفتیم. همه سعی مان را کردیم اما بازی مساوی شد. به غیر از چند دقیقه اول نیمه دوم که ساموئل موقعیتی داشت ، توپ در نیمه دوم دست ما بود. اگر واقعا خودمان را باور داشتیم بازی را می بردیم.»
او در مورد داوری این دیدار هم گفت: «شما نگاه کنید همه سوت ها علیه ما بود. هرچه دلش خواست به بچه های ما اخطار داد. در این شرایط داور خیلی دوست داشت بازی را مساوی در بیاورد و به خواسته اش رسید. آن طوری که به ما کارت داد به حریف کارت نمی داد. به آقای میثم حسینی حرفی زده که من رویم نمی شود بگویم. من که قاضی میدان نیستم. ما فقط می توانیم بازی کنیم و از بازیکنانم هم خواستم که فقط کارشان را انجام بدهند و درگیر نشوند.»
او در مورد حساسیت بیش از اندازه دربی گفت: «متاسفانه ما ها بیش از همه جای دنیا این بازی را حساس می کنیم و این حساسیت روی کار دو تیم اثر می گذارد. روزنامه ها برای پر تیراژ شدن ، از هر کسی مصاحبه می گذارند اما هیچ کجای دنیا دربی را این قدر حساس نمی کنند. این حساسیت را می بریم بالا و حاصلش می شود این بازی. من اصلا دنبال مساوی نبودم. همه تلاشم را کردم اما خواست خدا بود که بازی مساوی شود. خلعتبری را بدون توپ می زنند ، بعد کسی که او را زده بازیکن اخلاق معرفی می کنند. اگر خطا گرفتی و بدون توپ بوده چرا کارت نمی دهی؟ به راحتی از کنارش می گذری . ما در این مملکت یک برنامه 90 داریم که سوت های بیرون 18 را نشان نمی دهد و داوران با سوت های بیرون 18 شان بازی را کنترل می کنند.»
او ادامه داد: «مطمئنا اگر بازی مساوی شود داور خیالش راحت است و برای همین هر حمله ای که کردیم داور ما را محتاط کرد. مگر می‌شود در یک بازی 6 کارت به یک تیم بدهند؟ کجای دنیا یک داور دربی این طور سوت می زند؟ این ها را باید ببینید. الان خیلی ها خوشحالند بازی مساوی شده ولی من ناراحتم و برای مساوی هم نیامده بود. همیشه در دربی ها بازیکنان استرس دارند. بعضی از بازیکنان من اولین دربی شان را امروز تجربه کردند و این برای شان فشار آور است. بچه ها هنوز با شرایط بازی در پرسپولیس را ندارند. ما اگر آن خودباوری مان را داشتیم حتما بازی را می بردیم. خلعتبری در اولین بازی آمد خوب هم بود. نباید از او انتظار معجزه داشت. او در بازی های بعدی خیلی بهتر می شود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =