فارس نوشت:

محسن هاشمی درباره اینکه آیا با آقای قالیباف درباره همکاری با یکدیگر صحبت کرده‌اید یا خیر، گفت: هنوز هیچ صحبتی نکرده‌ام.

محسن هاشمی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم ختم همسر آیت‌الله سعیدی که در مسجد موسی‌بن‌جعفر برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر رای ندادن الهه راستگو به وی اظهار داشت: وی به هرکس می‌خواسته می‌توانسته است که رای دهد آزاد بود و بنده هیچ گله‌ای از وی ندارم.

این نامزد ناکام شهرداری تهران، درباره اینکه آیا با آقای قالیباف درباره همکاری با یکدیگر صحبت کرده‌اید، گفت: هنوز هیچ صحبتی نکرده‌ام.

وی همچنین درخصوص اینکه آیا اگر پیشنهادی به شما از سوی وی داده شود، قبول می‌کنید افزود: در این زمینه اظهارنظری ندارم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 94
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    ايا براى اين خانم نظر مردم هم اهميت داشت؟
    • بی نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      خیر !
    • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      ایشان نفوذی جبهه رقیب بوده
    • بی نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      اشتباه مثبت دادم
    • بی نام JP ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      خیلی سخت نگیرید شهردار را با یک استضاح می توان برکنار کرد بشرطی که اکثریت را داشته باشی
    • سعید RS ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      برادرای اصولگرا یاد بگیرن....اصلاح طلبا اینجورین.....همیشه احترام میذارن.... حتی به اونایی که بهشون رای نمیدن
    • قاسم IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      آره آقا سعید خوب یادمون هست که اصلاح طلب ها چطور تو انتخابات 88 به رای مردم احترام گذاشتن!!!!!
    • محمدحسین IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      13 66
      مردم یعنی الزاما شما و اطرافیان و همفکران شما یا کسانی که به این خانم رای داده اند؟ در سال 88هم همین فکر را در ذهن داشتید و فکر میکردید شما یعنی همه
    • بی نام IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      10 36
      تمام و کمال میشه احترام به صندوق رای و پذیرش نظر مخالف رو در آرا و نظرات دوستان و مسئولان به اصطلاح اصلاح طلب دید. این نمود بارز شعار زنده باد مخالف من ه. حاضرن شهردار بیرون اومده از صندوق آرا رو استیضاح کنن چرا که با وجود همه شایستگی هاش در جناح و گروهشون نمیگنجه. بعد همین شما نبودید احیاناً که به حذف اصلاح طلبان در دوره احمدینژاد معترض بودید؟ چه راحت شعارها و انتقادای همین دو سال پیششون یادشون میره. این تفکر توتالیسم ظاهراً خیلی عمیق تر بر شما حاکمه تا بر اصولگرایان
    • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      48 0
      دو ستان راستی یه نظری هم بدید که شورای شهری که یه نفر توش فرق طرح تفصیلی و طرح جامع رو نمیدونه و همه یا سیاسین یا ورزشکار، و یه شهرساز و معمار توش نیست دقیقا چه شورای شهریه؟!!! مجمع فدراسیون تهرانه:)
    • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      64 11
      دفعه آینده به این خانم رای نمیدم . خیلی دلم سوخت که اینبار بهش رای داده بودم
    • منوچهر A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      34 7
      اشکال کار جای دیگر است اگر زمان انتخابات تهرانی ها قهر نمی کردند و رأی می دادند هم دهان امثال کیهان بسته بود که روحانی خیلی بیش از 50% رأی نداشته و هم کرسی های بیشتری در شورا را افراد اصلاح طلب پر می کردند تا اینقدر نگران رأی های ناپلئونی نباشیم !!! بالاخره همیشه بوده اند افرادی که با سوار شدن بر موج ، نماینده مجلس و ... شدند و نهایتاً خط خودشان را دنبال کردند . متأسفانه اصولگرا ها همان آرای حداقلی خود را دارند ولی اصلاح طلبها با هر اتفاقی قهر و آشتی می کنند باید رسانه ها به این بپردازند که بعد چهار سال دوباره به هر علت قهر نکنند و در میدان باشند .
  • بی نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    ولی ما از ایشون گله مندیم،ما به ایشان رای دادیم که به نامزد موررد علاقه ما رای بدند وگرنه اصلا بهش رای نمی داپیم
    • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      واقعاً از نظر شما آقای هاشمی بهتر از آقای قالیباف هستند؟ این رو بگم که واقعاً شهرداری جای بکش بکش‌های سیاسی نیست. بنده هم به اصلاح‌طلب‌ها رأی دادم ولی واقعاً آقای قالیباف برای شهرداری گزینه‌ی مناسب‌تریه.
    • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      دوست عزیز کی میخواین این جناح بازیا رو بذارید کنار!!! ایشون برنامه ها رو خونده ، تجربه رو نگاه کرده به یک نفر رای داده! (حالا معلوم هم نیست که چجوری رای ایشون آشکار شده!) یکی از آفات حزب و جناح بازی هم همینه که شایسته سالاری را فدای باندبازی هاشون میکنند! اگر این خبر واقعیت داشته باشه باید ایشون رو تحسین کنیم که شایسته سالاری را در نظر گرفته!
    • آقا مل A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      26 3
      اين خانمي كه به برنامه و سوابق رأي داده در رأي گيري اول رأي ديگري داده بود!!!
    • علی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      30 5
      عجبببببببببب یعنی دوره اول به هاشمی رای داده بعدش در عرض یک ربع بهش وحی شده که کی اصلح تر هست اومده به قالیباف رای داده؟!!!!!!!!!
  • بی نام EU ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    بعضی آدمارو با کاراشون باید به خاطر سپرد.
    • بی نام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      20 3
      آفرین.........
  • ehsan A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    این آقای مسجد جامعی اولا از کجا فهمیده اند افراد به چه کسی رای داده اند؟ ثانیا رای دادن آزاد است و اگر قرار باشد هر کسی بر اسا سلیقه و نظر خود رای بدهد خیانتکار باشد پس تمام کسانی که به آقای روحانی رای داده اند خیانتکارند!!!!
    • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      نظر ایشان در رای دادن مهم است و محترم اما وقتی بعنوان نماینده شرکت می کنند دیگر فرق می کند نمی توانند نظر شخصی شان را بر مردم تحمیل کنند
    • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      15 67
      اشتباه مثبت دادم
    • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      برادر عزیز این زن در لست بود که شهردار مورد نظرشون رو نوشته بود محسن هاشمی بله که خیانت کردند
    • امير IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      15 2
      اشتباه مثبت دادم.بحث خيانت نيست دوست عزيز وقتي يك نفربه ليست رأي ميده انتظار داره كانديداي مورد نظر ليستش رأي بياره.ميشه شما به ليست اصولگرا رأي بدي أما يك إصلاح طلب شهر دار شه ؟
    • بانوى ايرانى IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      5 0
      ما كه به اقاى روحانى راى داديم يك ماه قبل از ان قول نداده بوديم كه به فرد ايكس راى مى دهيم!
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    گله مندی از خانم راستگو به خاطر شبهه ناک بودن دلیل این رای است
  • ارسطو خسته IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    اصلاح طلبا فقط شعار میدن.مثل اینجا که پاش بیوفته سیاسی کاری رو بر شایستگی مقدم می دونن
    • 111111111111111 A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      18 4
      شما برنامه هاشمی رو دیدی ؟صلا سوابق ایشون رو مطالعه کردی ؟چون پسر هاشمیه دلیل نمیشه که رای به اون سیاسی باشه .دوستان اصولگرا که خود استاد سیاسی بازی اند(وگرنه به نصف وزرای دولت نهم و دهم اصلا رای اعتماد نمی بایست میدادن)حالا دارن اصلاح طلبان رو متهم میکنن جالبه غرب رو به معیارهای دوگانه در پرونده هسته ای نقد می کنیم اما خودمون معیار دوگانه داریم
  • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    آفرين به خانم راستگو كه بحث صلاحيت فردي را فداي حزب گرايي نكرد.
    • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      آفرين در صورتي داشت كه صراحتا اين را در جلسات داخلي حزب مطرح مي كرد تا اگر واقعا قاليباف را اصلح مي دانسته، بقيه را هم راضي كند. نه اين كه در جلسات داخلي بگويد كه به هاشمي راي مي دهد و بعد در خفا به قاليباف. به نظرم با وجود اين كه راي آزاد است ولي حركت منافقانه اي بوده است. اصلاح طلبان بايد با كمال احترام ايشان را از حزب اخراج كنند تا دفعه بعد اگر اصلحي را تشخيص مي دهد ديگران را هم به آن سمت بكشاند تا حزب به خطا نرود، و اگر نه، در مسير تصميمات حزب حركت كند.
  • نیما US ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    انقدر خبر راجع به خانم راستگو نذارید فکر میکنه خبریه معروف شده خبر نداره منفور شده
  • بی نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    راستگو کی میشناخت؟ مردم به لیست اصلاحطلبها رای دادن
  • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    136 9
    تازه طرف خودش سرلیست حزب مطرح کرده هموز فعالیت سیاسی و حزبی بلد نیست
  • سینا A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    معلوم نیست این خانم برای چی رنگ عوض کرده و بعدش هم میگه به خاطر خدا و مردم. بابا کمتر این خدا را شریک گناهان خودت کن
    • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      25 92
      گناه؟؟؟؟؟؟؟ یعنی رای دادن ب گزینه ای ک مد نظر حضرتعالی نبوده میشه گناه؟؟؟؟ بعد اگ رای داده بود ب گزینه مورد نظر حضرتعالی حتما کارش برابر بود با نجات جان عالمیان و هزاران سال عبادت و....
    • ابوالفضل IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      25 1
      بله میشه گناه اگه این خانم راست میگه به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کرد تا صد رای هم نیاره بعدش هم سوال این که این خانم در عرض نیم ساعت نظرش عوض شده که بوی زد وبند میده وگرنه اگه از اول می گفت قالیباف ادم این قدر کفری نمی سد این خانم با اسم اصلاح طلب ها شد نماینده وباید به مرام نامه حزب وفا دار می موند
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    این خانم سری بعد رای نمیاره
    • بی نام IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      37 4
      با همين رأي بارش رو بست. رأي هم نياره ديگه مهم نيست.
    • محسن IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      24 1
      نه تنها رای نمیاره بلکه آینده سیاسی خودش رو خراب کرد. چون هیچ حزب وگروهی دیگه به ایشان اعتماد پیدا نمی کنه.
  • احمد A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    کمترین کاری که این خانم باید انجام بدهند این که با عذرخواهی از مردم بیش از این بر زخم آنها نمک نپاشد. شورای شهر را ترک کند و به خانه اش برگردد. ایشان به ساده ترین اصول حزبی را هم بلد نیستند. به خاطر منافع شخصی اش منافع مردم را زیر پا گذاشت.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    دوره بعد بهش رای نمیدیم. هرچند من فقط به خاطر لیست اصلاح طلبا رای دادم. امیدوارم تو اون جبهه موفق باشه و پولی که میگیره حلال. چون مارو گول زد!
  • بی نام LU ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    آقا هرکی راضیه از انتخاب قالیباف بعنوان شهردار تهران لایک کنه، هرکی هم ناراضیه دیس لایک تا ببینیم چی به چیه!!!
    • فرهنگ IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      19 1
      من خودم و تمام فامیل را به رای دادن به ایشان دعوت کردم این دستم میشکست نمینوشتم نام ایشون رو
  • حسين IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    21 19
    أن شاا.... آقاي سيد اقايي رئيس رآه اهن أيشان را بعنوان معاون توسعه و زير ساخت رآه اهن منصوب نمأيند تا با تجارب خود بتوانند تحول بزرگي در توسعه رآه اهن ايران بوجود آورد چون ظرفيت أيشان خيلي بيشتر از تهران مي بأشد
  • علی A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    117 9
    تهرانی جماعت واین جوراشتباه دررای دادن به این خانم ؟تعجبه
    • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      77 6
      اتفاقا اصلا عجیب نیست وقتی نماینده های مجلس یه شهر 10 میلیونی با 300 هزار رای میره داخل یعنی این مردم اگاهی سیاسی ندارن
  • احمد GB ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    148 9
    اسمشو چی بزاریم . نامردی ، کلاه برداری ! ببا اوازه ی اصلاح طلب ها وارد شورا شوی . بعد به نفع رقیب رای بدهی ؟!
    • ای بابا A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      87 5
      اسم این روش ..... روش الهه راستگویی !
  • مهدی A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    انتخاب صحیح و عاقلانه ای کردن و تحت تاثیر جناح های سیاسی قرار نگرفتند و فرد اصلح رو انتخاب کردند
  • بی نام A1 ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    مگه 24 خرداد آقای خاتمی و در نتیجه مردم یک اعتدالگرا ( روحانی) رو به یک اصلاح طلب (عارف) ترجیح ندادند؟ حالا هم راستگو یک اصولگرا را به یک میانه رو ترجیح داده.اشکالش چیه؟!! تازه اینجا اصلاح طلبی هم در کار نبوده! اما 24 خرداد یک اصلاح طلب حذف شده
    • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      99 10
      ای کی یو:عارف انصراف داد وبزرگان اصلاح طلب روحانی را پیشنهاد کردند ومردم هم رای حزبی دادند.این خانم را چه کسی میشناخت؟
    • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      16 80
      ای کیو خودتی! عارف به دستور خاتمی کنار رفت و در این 2 داستان نقش خاتمی و راستگو مثل همه. خاتمی روحانی را ترجیح داد راستگو قالیباف را. در هر 2 مورد هم تعدادی از اصلاح طلب ها شاکی اند.اما فرق این 2 اینه که پشت سر خاتمی مردم هم نقش الهه راستگو را بازی کردند!! پس هیس!
    • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      10 1
      سعید جون قبول کن که حرفت بسیار خنده داره عزیزم.البته این جشنی که اصولگرایان برای پیروزی قالیباف گرفتن شدت شکستی که در 24 خرداد خوردن رو به خوبی بیانگر هست.
  • سعید IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    این خانم میتونستند به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده و بعد از رای آوردن به هر کسی دوست داشتن رای بدن. ولی وقتی تحت عنوان و لیست جریان و حزب خاصی رای مردم کسب میکنن باید به مواضع رسمی اون حزب وفادار باشن. این کارشون غیر اخلاقی بود و اخراج از حزب کمترین مجازاته. این کارشون مصداق بارز خیانت در امانت بود.
  • آرش IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    تقسیم شد: دولت اصلاح طلب - شهرداری اصولگرا کشور آرامش داردخواهشا این آرامش را بر هم نزنیم.
    • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      138 8
      مگه گوشت قربونیه؟!
  • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    107 7
    شورايي كه آقاي جديدي (!) رضازاده(!) و و اين خانم و امثال اينها عضو آن باشند همين ميشه ديگه!
    • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      6 11
      چرا مختاباد را نميگي؟!! چون اصلاح طلبه مشكل نداره؟!!!!
    • بی نام A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      11 4
      جدیدی و ساعی به هاشمی رای دادن. البته علیرضا دبیر تو دور دوم اومد رای جدیدی رو خط زد اسم قالیباف رو نوشت! که البته رای مخدوش اعلام شد ولی فرقی نکرد. چون خانم راستگو در مورد گزینه ای که میخواد بهش رای بده اصلا راست نگفته بود
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    61 3
    آیا می دانید در سازمان عمرانی مناطق زیر مجموعه شهرداری تهران چگونه بیت المال را بین مدیران این سازمان با بخشش آپارتمان در سعادت آباد بذل و بخشش میکنند ؟
  • بی نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    7 68
    اصلا می دونید که آقای هاشمی از اینکه شهردار نشده ناراحت است؟؟ شاید ایشان خوشحال باشد که این مسئولیت به دوش ایشان نیفتاده!!! چرا ما همیشه کاسه داغتر از آش ایم؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    49 7
    ما هم تمرین کنیم به مخالفمون احترام بذاریم لطفا
  • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    108 9
    ایشون به رای اصلاح طابا خیانت کردن
  • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 3
    اصلاح طلب ها بايد درس بگيرن تا كسي كه واقعا به مرام اصلاحات باور نداره رو ، بهش اطمينان نكنند، ايشان اگر كانديداي مستقلي بود اين حق رو داشت ولي با ليست حزبي وارد شده اجازه اين كار رو نداشته ، اين ننگ باهاش تا آخر عمر ميمونه مگر اينكه از محضر همه كسايي كه بهش راي حزبي دادن عذر خواهي كنه ، قاليباف نبايد انتخاب ميشد ، بايد با استيضاح بر كنار بشه
  • بی نام A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    7 10
    بعد خانمها اعتراض میکنند که چرا وزیر زن نداریم و...این از خانم الهه راستگوتون اونم از وزیر بهداشتتون که بچه های دانشگاه علوپزشکی ایران رو اواره کرد و یک دانشگاه قدیمی رو خلاص کرد واقعا میگن قول مردونه راست گفتن
    • لادن IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      4 0
      نه که همه مسولین مرد بی عیب و نقص هستند . همشون صد در صد تایید شده اند .
  • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 3
    کاری که این خانم انجام دادن یک نوع خیانت در امانت بود و حمایت از این نوع اعمال یک اشتباه سیاسی بزرگ خواهد بود، اصولگرایان از کجا میدانند که این بلا سر خوشون نخواهد اومد؟؟؟ هر کسی باید این نوع رفتار سیاسی رو محکوم کنه.
  • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    13 2
    به نظر شما به چنین زنی میشه اعتماد داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      3 0
      بله ، مردم شريف ملاير در يكي از دوره هاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي به ايشون اعتماد كردند و به عنوان نماينده شهرشون فرستادنش مجلس ، از اون روز تا به امروز شهر به همان دست باقي مونده و آدم فكر ميكنه زمان توي اين شهر ايستاده !
  • بی نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 3
    منافع شخصی خودش رو به رای مردم ترجیح داده خیلی دوست داشتم این کار رو یک زن انجام نمیداد. من همیشه به زنها بیشتر از مردها در مورد کارهای سیاسی اعتماد داشتم. ولی بسیار ناامید شدم با این کاری که ایشون انجام دادن
  • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    8 0
    تا وقتی امثال ورزشکارا رو میفرستیم اون تو یا بدون مطالعه و تحقیق رای میدیم یا کلا شرکت نمیکنیم همین میشه! اخه من نمیدونم رضازاده چرا باید توی شورای شهر تهران باشه؟!!!!!!!!!!!!یا همین خانوم راستگوی نماینده سابق ملایر تو شورای شهر تهران چر؟!!!!!
  • بی نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 2
    بالای 90 درصد افرادی که به شما رای دادن محسن هاشمی رو میخواستند . بدون شک خود شما هم این رو میدونید . ولی در لیست اصلاح طلبا قرار گرفتید و رای اوردید . اگر در هر لیست دیگه ای بودید نصف این رای میاوردید و اگر مستقل بودید یک دهم . ایشون باید اخراج بشند .
  • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 8
    ببخشید اگه اقای قالیباف شهردار نمیشد عجیب بود. بالاخره چند سال پیش جزو ده شهردار برتر جهان شد. قابل توجه بعضیا که همه چیزو سیاسی می کنن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    2 0
    آقا گزینه بعدی برای صدا و سیما رو دریابید. میگن "صفار هرندیه"، یعنی امکان داره؟ خبرجان میشه پیگیری کنی.
  • میثم A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    دبیر شورای نگهبان گفت: رای نیاوردن عباسعلی کدخدایی در مجلس به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان مساله طبیعی نبود، بلکه برای رای نیاوردن سخنگوی سابق شورای نگهبان مقدمه‌چینی شده بود. جنتی اظهار کرد: کارهای سیاسی شد، حسادت‌هایی هم بود و اینها مشکلاتی ایجاد کرد که فرصت بیان آنها نیست. در مجلس به هر حال وضعیت طوری بود که ایشان با کمبود یک رای، رای نیاوردند و از قبل مقدمه‌چینی شده بود و مساله ساده‌ای نبود و اینطور نبود که به طور طبیعی رای‌گیری شود و هر کسی هر رای دارد به صندوق بیندازد.
  • هوادار خبرآنلاين EU ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    18 1
    خانوم راستگو به همه ما كه به ليست اصلاح طلبان راي داديم توهين كردند!!!
  • مهدي IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 12
    عزيزاني كه اينقدر دم از ليست و تبعيت از حزب ميزنيد يك لحظه خودتان را جاي خانم راستگو بگذاريد و فرض كنيد ايشون در محكمه وجدان و استدلال خودش به اين نتيجه رسيده كه قاليباف گزينه مناسب تريه آيا بايد به خاطر حزب پا روي عقل و وجدانش بزاره؟ تبعيتي كه منافي استقلال شخصي و وجدان شخص باشه چه ارزشي داره؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    5 0
    کار راستگو از چند جهت باید ارزیابی بشه، اول اینکه اگه یه اصلاح طلبه ولی با رای هم حزبی هاش مخالف بوده، باید عنوان می کرده تا بقیه روی رایش حساب نکنن، اگه عنوان کرده ولی هم حزبی هاش نادیده گرفتن، دیگه مشکل از اوناست. در حالتی هم که اصلا با عقاید هم حزبی هاش مخالف بوده، نباید وارد لیست اصلاح طلب ها میشده و رای اونا رو جمع می کرده
  • بی نام IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    11 2
    خب ایشون که می خواست مستقل عمل کنه، چرا مستقل تو انتخابات شرکت نکرد؟ نمیشه که یکی به میخ بزنی و یکی به نعل. از یه طرف تو لیست اصلاح طلبا باشی و از اون طرف به رقباش رای بدی.
  • مجید IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    3 3
    خیلی ها رای گیری شهرداری را با کابینه مقایسه میکنند.ولی ، اولا اگه اکثریت کابینه رای نمی آورد ، تکلیف اون 19 میلیون نفری که به دکتر روحانی رای داده بودند چی می شد. یعنی میخوام بگم کابینه رو کسی معرفی کرده بود که رای اکثریت مردم رو داشت ولی دو کاندیدای شهرداری از طرف دو تا حزب معرفی شده بودند و بحث اکثریت مردمی در معرفی آنها نبود. دوما اکثر اونایی که در کابینه رای بالایی آوردن یا اصولگرا بودن یا خیلی سیاسی نبودند و اتفاقا کسایی که رای نیاوردند و یا رای شکننده ای داشتند اصلاح طلب بودند که بیشتر رایشون رو از اصلاح طلبها و مستقلهای مجلس گرفتند. سوما احتمالا خبر دارید که دکتر روحانی به دلیل فشارها نتونست خیلی از افراد اصلاح طلب رو اصلا معرفی کنه مثلا دکتر توفیقی یا سردار علایی.
  • بی نام FI ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    2 0
    بازهم دوستداشتن حزب رسمی فعال برخوردیم.اقارب فعال نه حزب انتخاباتی، فقط روز انتخابات بگیم ماهم هستیم
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    6 15
    چقدر شما بی جنبه اید اون از سال 88 که چه ها با مملکت کردید چون نامزدتون رای نیاورد اینم از امروزتون که دارید خودتون رو خفه میکنید چون نامزدتون باز رای نیاورد ! یه ذره یاد بگیرید از طرف مقابلتون توی انتخابات امسال یادتون هم باشه که قالیباف خیلی مرد بود که به شمارش آرا اعتراض نکرد که انتخابات بره دور دوم!
  • نعمت IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    17 7
    پیشنهاد بنده اینه که این خانم بخاطر جبران کردن اشتباهش استعفا کند و نفر بعدی که اتفاقا اصلاح طلب است وارد شورا شود .
  • بی نام IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    10 3
    من خيلي دوست دارم بدونم آقاي قااليباف در مناظره با ولايتي چرا گفت اون موقعي كه شما با ميتران قهوه ميخوردي ما جلوي گلوله عراقي ها بوديم! هنوز نتونستم هضم كنم كه مخاطب را هدف گرفته بود يا اينجوري فكر مي كنه.
  • مهدی و پویا A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    18 9
    واقعا" ایشون الهه راستگو هستند ؟ دور بعد شک نکن رای نمیاره
  • مرتضی IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    13 5
    در انتخابات میزان رای قالیباف در تهران مشخص شد و معلوم شد که مردم تهران طرفدارش نیستند! نمایندگان شورا بخصوص برخی اصلاح طلبان باید این موضوع را درک می کردند!
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    6 5
    مهم اینه که وضعیت زندگیمون بهتر بشه!
  • کاشیان EU ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    10 13
    وای چه فاجعه ای ؟؟ فقط بلدید آیه یأس بخونید . مگه قالیباف بد بوده؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    10 5
    من در خیلی از موارد به خصوص فرهنگی وسیاسی با اصلاح طلبان موافقم ولی این به معنای طرفداری از آقای هاشمی نبوده و نیست درخصوص انتخاب شهردار هم گزینه مناسب انتخاب شد مدیریت آقای هاشمی بر مترو گویای عملکرد ایشان است شهرداری را با سیاست نمی توان مدیریت کرد
  • عشق احمدی نژاد IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 8
    پس زنده باد مخالف من که میگفتین برا چی بود ؟ دستتون رو شد آآآآآآآآآآ خخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    7 2
    نباید به کسی که نمیشناسید رای بدید من به این حاج خانوم رای ندادم
  • آمل IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    8 3
    اگر هاشمی شهردار میشد پیام روشنی به شورای نگهبان داشت که ایشون رو رد صلاحیت کرد اما افسوس که خانم راستگو خلف وعده کرد
  • اصفهانی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 3
    آقای هاشمی لطفا شهردار یا استاندار اصفهان شوید
  • پویا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 0
    به نظر من جناحی کردن این بحث اشتباهه. من با اینکه یک اصلاح طلب هستم ولی مخالف جدا شدن آقای قالیباف از شهرداری بودم.ایشون خیلی کار های مثبتی در حوزه شهرداری انجام دادن که به عقاید و حزبشون ارتباطی نداره.از طرفی با جابجا شدن ایشون کلی پروژه نیمه کاره باقی میموند که همگی دچار تغییرات پیمانی میشدند و ضرر این اتفاق برای قشر پیمانکار و کارگر بود که بلاتکلیف میموندن.