پیشنهاد صادق خرازی در فیس بوک به خاتمی: برای جلوگیری از جنگ در سوریه به پاپ و رهبران عالم پیام بدهید

صادق خرازی در صفحه شخصی خود در فیس بوک از خاتمی خواسته است تا طی پیامی به رهبران فکری جهان و پاپ نسبت به عواقب هولناک جنگ در سوریه هشدار دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق خرازی در این پست خود با اشاره به برگزاری جلسه در روز گذشته خود با سیدمحمد خاتمی از نگرانی​های وی درباره اوضاع نابسامان منطقه یاد کرده و نوشته است: البته وضعیت ایشان حکایت دست کوتاه و خرما بر نخیل است.

وی در عین حال از رئیس جمهور اسبق به عنوان رئیس مرکز گفت و گوی تمدن​ها خواسته است تا از ظرفیت جهانی خود برای حل مساله سوریه استفاده کرده و پیشنهاد داده است که تا با هماهنگی با رئیس جمهور و وزارت خارجه به ابقای نقش تاریخی خود بپردازد و هشدارهای لازم را با ارسال پیام​هایی به رهبران فکری جهان ابلاغ کند.

.

/29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    42 1
    گفتگو هم که آیین درویشی نبود..........ورنه با تو ماجراها داشتیم
  • بهمن A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    65 4
    بایستی از خیلی وقت پیش از اینگونه ظرفیتهای مهم کشور استفاده می کردیم تا کار به اینجا نکشد و
  • جواد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    8 6
    خدایا ببین چه شده.انگار امثال آمریکا به پاپ و ...اهمیت میدن که اونها میخوان دست به دامن پاپ و رهبران فکری دنیا بشن.معلومه زیاد شناخت ندارن.آمریکا احتمال داره به مجلس و مردم خودش اهمیت نده و حمله کنه اونوقت آقایون میخوان هشدار بدن.
  • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    8 2
    حالا ديگه؟ بيچاره رو نابود كردين حالا ميخواين از وجودش سو استفاده كنين؟ خاتمي عزيز- عشق من-اي سيد خندان- هرگز!!!
  • بی نام US ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    14 2
    سید بزرگوار همه دنیا به نظرات صلح جویانه وانسان دوستانه جناب عالی احترام میگذارند تلاش کن تا جایی که میتوانی این جنگ رخ ندهد میدانیم دلخوری ودل پر دردی داری اما تورو خدا همه تلاشت رو بکن بخاطر خدا وبخاطر انسانیت
    • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      9 18
      چی میگین واسه خودتون .دردوران این سید بزرگوار باهمه سازشهایی که با غرب داشت اونا مارو محور شرارت نامیدند یه جوری حرف میزنید که انگار خصلت گرگ صفتانه آمریکارو نمی بینید مگه مرسی مصری کم به امریکا و اسرائیل اظهار ارادت کرد آخرچه بلایی سرش آوردن . شما برین لطفا تاریخ جنگها و کودتاهایی رو که امریکا بعد از جنگ دوم جهانی راه انداخته و باعث مرگ میلیونها انسان شده بخونید و اینقدر لطیف درمقابل این گرگ خونحوار سرتعظیم فرود نیارین . مرگ برامریکای جنایتکار
  • بی نام GB ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 0
    خودت تو فیس بوک پاپ پیام میدادی