ماهینی: برای فیکس بودن تلاش می کنم اما نشستن روی نیمکت پرسپولیس هم افتخار است

حسین ماهینی می گوید نشستن روی نیمکت تیمی به بزرگی پرسپولیس هم یک افتخار است.

صالح محمد رحیمی : پرسپولیسی ها دیگر از آب های اصفهان می ترسند. آنها بعد از بازی کمدی و اتفاقات عجیب بازی سال قبل شان با سپاهان در اصفهان ، چشم های شان ترسیده است و باز می ترسند در این شهر به تیر غیب دچار شوند. این ترس را نه فقط در کادر فنی که حتی می توان میان بازیکنان تیم هم به وضوح دید. حسین ماهینی که این روزها کمتر فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کرده یکی از آنهایی است که برای بازی با سپاهان یاد سال قبل که می افتد ، می ترسد!

او از بازی پیش رو با سپاهان برای خبرآنلاین می گوید ؛ مسابقه ای که حتی می تواند پرسپولیس راپس از 105 هفته صدرنشین لیگ برتر کند؛« خدا را شکر تیمی شدیم که بعد از چند سال بازی هایش برای هواداران جذاب است و آنها از این روند راضی هستند. البته هنوز راهی طولانی در پیش داریم تا باعث دلگرمی شان بشویم اما با حضور علی دایی تمام تلاش بچه ها این است که خواسته های مربی خوب مان را انجام دهیم و به سوی موفقیت پیش برویم. حمایت بی دریغ مردم خوب مان هم کمک بزرگی است که می تواند پایانی شیرین را برای این فصل مان رقم بزند.»

او البته از روند جوانگرایی پرسپولیس هم به عنوان فاکتوری دیگر در بهبود روند حرکتی تیمش اسم می برد و می گوید:« به لطف علی آقا و اعتماد او ، بچه های جوان زیادی به تیم اضافه شدند . خیلی هم خوب با تاکتیک تیم اخت شده اند .در این چند هفته توانستیم فوتبال هایی را به نمایش بگذاریم که رضایت هواداران خوب مان را به همراه داشته باشد . البته مثلا ما چند تایی مان مدت ها کنار هم بازی کردیم. مثلا پیام صادقیان و عالی شاه به رغم جوانی از تیم ملی نوجوانان کنار هم بودند یا من سال ها در کنار خلعتبری بازی کردم. یا مثلا محسن بنگر و سید جلال سالهاست که با هم بازی می کنند و کلا ما زوج های خوبی در تیم مان داریم و در کار گروهی هم به یکدیگر نزدیک شدیم.»

او درباره نیمکت نشینی دو هفته ای اش قبل و در حین دربی هم می گوید:« مدتی مصدوم بودم برای همین هم دربی را از دست دادم اما هرچه کادرفنی تیم تصمیم بگیرد با جان و دل انجام می دهم. حتی نشستن روی نیمکت پرسپولیس و تیمی که علی دایی مربی آن است هم افتخار بزرگی محسوب می شود اما خودم دوست دارم بجنگم و شرایطم طوری باشد که مربیان راضی به استفاده از من باشند و بتوانم در زمین هم کار مثبتی برای پرسپولیس انجام بدهم.»

بازی با سپاهان و خاطره آن آب های مشکوک و ... ماهینی می گوید:« فقط خدا کند دیگر برای هیچ تیمی آن اتفاقات نیفتد. من خیلی دوست ندارم درباره آن مسائل چیزی بگویم . امیدوارم دیگر اتفاق ناگواری برای مان نیفتد. من که برای آن بازی با خودم آب می برم!»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =