فارس نوشت:

رئیس‌‌جمهور در حکمی محمود واعظی وزیر ارتباطات را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مرکز ملّی فضای مجازی و دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی» منصوب کرد.
به‌گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در حکمی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مرکز ملّی فضای مجازی و دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی» منصوب کرد.

متن حکم رئیس جمهور به شرح ذیل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمود واعظی

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مرکز ملّی فضای مجازی و سرپرست دبیرخانه شورایعالی فضای مجازی» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری نخبگان و واحدهای ذیربط، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی - رئیس جمهوری اسلامی ایران».

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    18 0
    محدوده اختیارات وزیر محترم در این نهاد چیه؟
  • بی نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    19 0
    افزایش سرعت اینترنت. حذف و یا کاهش فیلترینگ سایت ها مفید(یوتیوب و ...). کاهش هزینه های اینترنت. فیسبوک هم هر جور که صلاح می دونید.
  • سعید IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    9 0
    یعنی الان واعظی اختیار داره دست تو فیلترینگ ببره؟
    • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
      4 0
      نه عزیز برادر . فیلترینگ قانونی دست دادستانی و ابزار آن کمیته تعیین مصادیق مجرمانه فضای مجازیست در واقع دولت کاره ای نبوده و نیست
  • بی نام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    11 2
    خوب الان تکلیف بعضی از مدیران که با مدرک و تخصص متفاوت اونجا مدیر شدن چی میشه؟؟؟ مثلا دکتر کشاورزی که با مدرک دکترای مخابرات میدان اونجا معاون محتوای فضای مجازی بوده...واقعا باید آقای اخوان توضیح بده بر چه اساسی این آقارو انتخاب کرده بوده؟ البته من میدونم چون این آقا دوستش بوده در دوران دانشجویی...حالا این همه آدم با تجربه در این زمینه هست...لطفا پیگیری کنید ببینید چند تا مصوبه به درد بخور در این مدت تصویب کردند که به درد مردم و مملکت بوده باشه
  • آی سی تی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    1 3
    سلام به آقای بی نام موضع شما نشان از یک خصومت شخصی با دکتر کشاورزی دارد دوست عزیز. بنده از شما می پرسم تا به حال که در این حوزه افرادی با تخصص مورد نظر شما ایفای نقش نموده اند چه گلی به سر مملکت زده اند. الان نزدیک 34 سال است که تخصصهای مورد نظر شما دارند در حوزه محتوا کار می کنند اما متاسفانه مدیریت به معنای واقعی کلمه وجود ندارد. بنده از نمایشگاه سیری در فضای مجازی بازدید نموده ام و در این نمایشگاه نشان داده می شود که حتی در کوچکترین مسائل نیز در این مملکت مشکل داریم.در ضمن این اقدام رئیس جمهور بر خلاف اساسنامه مرکز می باشد.
  • با نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    3 1
    آقای بی نام به نظرتون چرا روحانی واعظی را انتخاب کرده؟؟ نه واقعاً چرا؟ مهندس یک کم فکر کن بعد بنویس
  • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    بلاخره نمی شود فضای کشور رابه شرکت افریقایی داد وتوضیع نخواست با هر قیمتی بخواهد ملت رابچاپد زیر ساختها کشور ملی است نه مال بخش خصوصی کسی که مثل شرکت نفت میماند حالا این واگذاریها چه هدفی را دنبال میکند خدا داند