مهر نوشت:

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و در آستانه 5 مهر سالروز عملیات ظفرمند ثامن الائمه ((ع)) و شکست حصر آبادان، با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سامانه های جدید موشکی قادر هواپایه و نصر هواپایه رونمایی شد.

سردار دهقان در مراسم رونمایی از این سامانه های مهم طی سخنانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: متخصصان زبده و کار آمد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع پس از طراحی و تولید انبوه موشک های کروز ضد کشتی قادر و نصر موفق شدند با خلاقیت و ابتکار مثال زدنی نسخه هواپایه این موشک ها را نیز طراحی و تولید کنند.

وزیر دفاع گفت: با طراحی و ساخت این موشک های هواپایه که برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد ضمن تجهیز جنگنده های نیروی هوایی کشورمان به موشک های پیشرفته قادر هواپایه با برد بیش از 200 کیلومتر و نصر هوا پایه بابرد بیش از 35 کیلومتر قدرت عملیاتی و توان بازدارندگی آنان به نحو چشمگیری افزایش می یابد.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متولد ماه مهر A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    6 0
    معمولاً اخباری با چنین تیتری باید دو تا عکس داشته باشه که آدم ببینه جریان چی بوده، اینطور تیتر و محتوا باعث میشه مخاطب علاقمند تو سایتهای دیگه دنبال اخبار تکمیلی و ... بگرده
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    4 1
    دستشون درد نکنه