ایسنا نوشت:

حجت‌الله ایوبی درباره حواشی معرفی فیلم «گذشته» ‌ به عنوان نماینده ایران به اسکار توضیحات کوتاهی داد.

 رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «درباره معرفی «گذشته» به عنوان نماینده ایران در اسکار باید از هیأت داوران بپرسیم. آن‌ها از مدت‌ها قبل گزینه‌ها را بررسی می‌کردند. ما هم از اول اعلام کردیم که به نظر هیأت دوران احترام می‌گذاریم.»

 او تاکید کرد: «هیچ جایی برای نفود ما نبوده، نیست و هرگز نخواهد بود و به نظر داوران احترام می‌گذاریم.»

 ایوبی همچنین درباره انتقاد‌های مطرح شده برای معرفی فیلم «گذشته» به عنوان نماینده ایران در اسکار، گفت: «تا حالا پیش آمده اثری به عنوان نماینده معرفی شود و انتقادهایی را در پی نداشته باشد؟!»

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    92 3
    بهترین پاسخ رو دادید، از این انتخاب شایسته مچکریم
  • سعيد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    8 75
    اينطوري ميخاين به نظر منتقدين رسيدگي كنيد؟ فضا رو باز بذاريد همه حرفشونو بزنن، چون اصلا مهم نيست!!!، آره؟ پس بهتره فكري به حال هيئت داوران كرد.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
      15 1
      انتظار داشتی فیلم ده نمکی یا شورجه رو بفرستن؟ آقای طالبی فیلمی در ابعاد جهانی تولید نکردن دوباره که بفرستن اسکار؟! یه کم منطقی باشید، فیلمی که سرش به تنش بیارزه باید فرستاد تا حداقل شانسی داشته باشیم دیده شیم
    • بی نام و قابل انتقال به غیر RS ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
      5 1
      بنده عوام هستم و خیلی از ارتباط بین ارشاد و سینما سر در نمیارم . اما به نظر بنده اگه هیئت انتخاب کننده فیلم برای اسکار کاملا مستقل و توسط اهالی سینما انتخاب شده باشند و ارشاد در انتخاب این افراد اعمال نظری نکرده باشد. باید تصمیماتی که در موضوع انتخاب فیلم برای اسکار گرفته اند رو قبول کرد. البته این مسئله نافی انتقادات مخالفان به انتخاب این فیلم نیست این دوستان هم باید نظر خودشون رو ابراز کنند.
    • رضا IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
      1 4
      بی نام اول آخه گذشته هم همچین سری نداره که به تنش بیارزه.تازه خارجی هم هست.یه فیلم کسالت بار خسته کننده.در ضمن می دونم الان می خوای اسم ده نمکی و شورجه رو بیاری.ولی من اصلا به فیلمهای اونها کار ندارم.هیچوقت هم فیلمهای اونها به اسکار نرفته.همیشه فیلمهای امثال پناهی . مخملباف رفته که اسکار یه زرشک هم کف دستشون نذاشته.امسال حق فیلم دربند بود اما هیئت اتنخاب چون می دونست اگه فیلم فرهادی رو انتخاب نکنه امثال شما هر چی از دهنتون در بیاد بهشون میگین مجبور شدن گذشته رو که خود فرانسوی ها بهش محل ننداخته بودن و توی کن یه فیلم درباره ی همجنس بازی رو بهش ترجیح داده بودن رو بفرستن
  • محمّد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    10 2
    جداً دورانِ مدیریتِ آقایِ ایوبی، دورانِ طلایی سازمانِ سینمایی خواهد بود.
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    7 1
    به نظرم چند برابر انتقاد ها از این انتخاب حمایت شده اما گویا منتقدین این انتخاب که نظرشان 180 درجه مقابل نظر مردم است زور رسانه زیادی دارند که اینقدر سر و صدا می کنند. هر فیلمی غیر از گذشته هیچ شانسی در اسکار نداشت حالا گذشته لااقل برای کاندید شدن شانس زیادی دارد.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    6 0
    فیلمه دیگه حالا چرا این مملکت به این روز افتاده که همه چی سیاسی شده این اشکال داره آقای شهبازی و دوستان ایشون ؛این مشکلی نیست که حالا این افتخارو داشتید که کاندید معرفی به اسکار بشید حال کارگردانهای دیگه هم بیان وسط دعوا کنن که چرا مثلا پل چوبی و دهلیزو فلانو بهمانو نمیفرستید؟سینما به اندازه کافی اسیر بازی های سیاسی شده شما اگه به کار خودت ایمان داری برو کار کن سال دیگه رو ی ایده جدیدتر کار کن تا بدون حرف فیلمت بره جشنواره های خارجی!