فارس نوشت:

سیامک مره‌صدق نماینده کلمیان در مجلس با صدور بیانیه‌ای اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و اعلام کرد: گروهی از جهان استکباری با ادعاهای غیرمستند نگرانی خود را از پیشرفت قهرمانانه ملت موحد ایران بیان می‌کند.

 در این بیانیه آمده است اخیرا موضع‌گیری‌هایی از سوی یکی از سران رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که بار دیگر عناد و دشمنی صهیونیسم سیاسی با ارزش‌های توحیدی و دستورات شریعت حضرت موسی را نمایان کرده است، فریاد جنگ‌طلبی و غوغای ناجوانمردانه استکباری که از حنجره این عنصر شناخته شده بیان گردیده، تنها نشان‌دهنده شدت ناخشنودی استکبار و صهیونیسم از ملت آزاده ایران است.

این بیانیه می‌افزاید: گروهی از جهان استکباری با تحریم‌های غیر انسانی و گروه دیگر با ادعاهای غیر مستند و خلاف واقع، نگرانی خود را از پیشرفت قهرمانانه ملت موحد ایران بیان می‌کنند.

سیامک مره‌صدق در بخش پایان این بیانیه تأکید کرده است: ما ایرانیان یهودی همگام و هم‌صدا با تمامی آزادگان جهان، انزجار خود را از ادعاهای پوچ و نژادپرستانه این فرد جنایتکار اعلام می‌نماییم و بار دیگر بر همراهی و همگامی تمامی پیروان ادیان الهی در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با هرگونه ظلم و ستم را به استحضار جهانیان می‌رسانیم.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    10 0
    عزيزم حرص نخور اين نتانياهو كه عقل تو كله اش نيست
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    5 0
    مچکریم سیامک