سرمربی تایلند: با نسل جدید فوتبال تایلند می‌خواهم یک امتیاز از ایران بگیرم

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند می‌گوید تیمش از ایران یک امتیاز می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوراچای در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ایران گفت: «مسابقه مهمی مقابل ایان داریم. ما در دو مسابقه قبلی هیچ امتیازی نگرفته‌ایم و باید یک امتیاز از ایران بگیریم تا شانس صعود به جام ملت‌های آسیا را از دست ندهیم. البته حریف ما تیم قدرتمندی است. با این حال من در مقدماتی جام ملت‌های آسیا دو بار مقابل ایران بازی کردم که علی دایی در تیم ایران بود. من در آن دو بازی نباختم.»
او در مورد تیم ملی تایلند گفت: «تیمی که من ساختم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. من نسل جدیدی از فوتبال تایلند را در اختیار دارم که می‌خواهم با آن‌ها حداقل یک مساوی از ایران بگیرم. مطمئنم می‌توانیم به هدفمان برسیم. تیم من منظم بازی می‌کند و همین باعث امیدواری‌ام می‌شود.»
سوراچای ادامه داد: «من باید به تیمم روحیه بدهم. به همین دلیل می‌گویم که یک امتیاز می‌گیریم. البته می‌دانم که ایران تیم خوبی دارد. وقتی بازی می‌کردم، جلوی 50 - 60 هزار هوادار به میدان رفتم و حالا تجربه‌ام را در اختیار بازیکنانم قرار می‌دهم تا آن‌ها با دیدن تماشاگران ایرانی، استرس پیدا نکنند. ما باید در این مسابقه مساوی بگیریم تا در بازی برگشت به مشکل نخوریم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • h A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    16 11
    ایران 20 - تایلند 0 قول میدم میشه
    • uff uezbekistan IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
      11 0
      خوب کارشناس زننده گل هارا هم میگفتی تا دیگه ما نریم استادیوم