تسنیم نوشت:

 مدیرعامل پرسپولیس گفت: هر کاری که از بچگی من می‌کردم فتح‌الله‌زاده آن را تکرار می‌کند.

محمد رویانیان که برای دیدار با داوران به فدراسیون فوتبال رفته بود، گفت: متاسفانه آقای اصفهانیان به این جلسه نیامد. کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به دوستان نامه داده بود که در این نشست حضور پیدا کنند که آنگونه که من مطلع شدم نامه ساعت 13 امروز به دستشان رسیده و نتوانسته‌اند به مراسم بیایند. 

وی ادامه داد: آقای عسگری اعلام کرد که نامه کفاشیان دیر به دست ما رسید. آن جمعی که امروز باید در این مراسم حضور پیدا می‌کرد نیامده بودند. امیدواریم که هفته آینده این مراسم برگزار شود. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: لوح‌های تقدیری را آماده کرده بودیم تا از جامعه داوری تشکر کنیم. من حرف‌هایی در جلسه داشتم که باید زده شود آنها پیشنهاداتی برای بهتر شدن امور داوری است. من حرف‌هایی در خصوص شأن داوران دارم که متاسفانه امروز توفیق حاصل نشد. 

رویانیان عنوان کرد: تقصیر داوران نبود که این مراسم امروز برگزار نشد. من کمی از دست اصفهانیان ناراحتم که چرا جواب تلفن مرا نمی‌دهد. ما با او هماهنگ کرده بودیم اما سایر داوران به دلیل اینکه نامه دیر به دست آنها رسیده بود در این مراسم حضور نداشتند. قطعا در جلسه بعدی از آنها تقدیر خواهیم کرد. 

وی در خصوص دیدار فتح‌الله‌زاده با سفیران خارجی اظهار داشت: هر کاری که ما می‌کنیم او هم انجام می‌دهد. ما بازیکنی به پرتغال فرستادیم و او قصد دارد به برزیل بازیکن صادر کند. این کارها دیگر مزه ندارد و تنها مزه‌اش همان دفعه اول است. من هر راهی که می‌روم او هم می‌رود. هر کاری که از بچگی می‌کردم فتح‌الله زاده انجام می‌دهد.

رویانیان در خصوص درگذشت برونو متسو گفت: خدا رحمت و شامل مغفرتش کند. از شنیدن این خبر متاثر شدم.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =