خیلی عرق می‌کنید؟ این درمان ۱۰٬۰۰۰٫۰۰۰ تومانی را امتحان کنید

در شیوه درمانی بدون درد Alma SweatX برای توقف تعریق بیش از حد٬ مولکولهای آب در اطراف غدد عرق به وسیله امواج انرژی الکتریکی و مغناطیسی هدفگیری شده و غدد غیر فعال می شوند.

ایسنا نوشت:

محققان شیوه درمانی جدیدی ابداع کرده‌اند که بدون نیاز به جراحی به حل مشکل افراد مبتلا به تعرق بیش از حد کمک می‌کند.

تعریق بوسیله سیستم عصبی کنترل می‌شود و بیش از چهار میلیون غدد ریز عرق روی پوست وجود دارند که شامل غدد eccrine و apocrine هستند.

غدد eccrine شایع‌ترین نوع غدد تعریق محسوب می‌شوند که در عمق دو تا شش میلی‌متری زیر سطح پوست قرار دارند و در اطراف کف دست، پا، دست و پیشانی قرار دارند.

غدد apocrine در عمق شش تا هشت میلیم‌تری زیر سطح پوست در زیر بغل و اطراف کشاله ران قرار دارند که در زمان بلوغ فعال شده و تحت تأثیر هورمون‌های جنسی هستند.

با ورزش کردن یا افزایش دما، غدد عرق تحریک شده و مایعی متشکل از آب، سدیم، کلرید و پتاسیم ترشح می‌شود که باعث خنک شدن بدن می‌شود؛ بوی بد عرق ناشی از واکنش پروتئین‌ها و اسیدهای چرب در غدد apocrine با باکتری‌هاست.

میانگین روزانه تولید عرق حدود نیم لیتر است که این میزان در برخی افراد تا سه لیتر در هر ساعت نیز می رسد.

مبتلایان به بیماری تعرق بیش از حد یا هایپرهیدروسیس (hyperhidrosis)‌ مجبور به تعویض مداوم لباس، مصرف داروهای ضد تعریق قوی و استفاده از دئودرانت‌ها هستند.

شیوه‌های درمانی فعلی اغلب دردناک و پر هزینه هستند؛ در برخی موارد با انجام عمل جراحی، غدد تعریق حذف می‌شوند و تزریق بوتاکس نیز روش درمانی بسیار دردناکی محسوب می‌شود.

اما شیوه درمانی بدون درد Alma SweatX ، بدون نیاز به جراحی باعث توقف تعریق بیش از حد می‌شود.

در این شیوه،‌دستگاه با ساطع کردن امواج انرژی الکتریکی و مغناطیسی، مولکول های آب در اطراف غدد عرق را هدف قرار داده و آنها را غیر فعال می کند.

در حین انجام مراحل درمان و کشیدن دستگاه بر روی غدد زیر بغل، بیمار تنها گرمای ناچیزی را حس می کند.

هزینه هر بار درمان بوسیله دستگاه Alma SweatX مبلغ 500 پوند (حدود ۲٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان) است که برای اثربخشی کامل، انجام چهار مرحله درمان توصیه شده و باعث کاهش چشمگیر میزان ترشح عرق در مبتلایان به هایپرهیدروسیس می‌شود.

۵۳۵۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 54
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    36 12
    این کار در دراز مدت یعنی «خودکشی»
  • م IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    60 12
    یکی می مرد ز درد بی نوایی/ یکی می گفت زردک نمیخایی
  • ايمان IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    42 21
    نيازي به همچين هزينه اي نيست عزيزان.درمان و دواي اين مشكل به وفور و ارزاني در ميهن عزيزمون پيدا ميشه."حنا".بله عزيزان حنارو ميتونيد با اب مخلوط كنيد و به بدن بماليد و بگذاريد حدودا ٥ دقيقه تا ١٥ دقيقه روي بدن بمونه.پس از چن بار تكرار اين عمل متوجه ميشيد كه تعريق پوستي بوضوح كمتر ميشه،بوي بد بدن از بين ميره، وپوست روشن و شفاف ميشه.فقط جهت جلوگيري از رنگ گرفتن پوست ميتونيد مدت كمتري استفاده كنيد.
    • هموطن IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
      16 6
      ممنون از مطلبی که نوشتید اقای ایمان
    • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
      2 5
      میتونن از زاج سفید استفاده کنن که رنگ نداشته باشه, دردسرش هم خیلی کمتره
    • تانیا IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
      0 0
      زاج سفید ضرر داره باز الومینیوم کلراید علمی تره
  • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    13 7
    غیر فعال نمودن غدد عرق ریز بسیار خطرناک است. باید چربی و قند و کربوهیدرات و نمک خون کم شود و در عوض ورزش و آب بدن زیاد شود. پوشش مناسب البسه و استحمام خوب است. خطرناک از این حهت که موجب فشار بر کبد و کلیه ها و قلب و چشمها و... در نتیجه آسیب دیدن آنها خواهد شد. کوروش درخشان
  • آرش حیدری A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    49 3
    آقایی که اون بالا نوشتین حنا !!! این بیماری رو کل دانشمند های دنیا نتونستن حل کنن اونوقت حنا تجویز می کنین !!! بگیم اونا بی خبرن از وجود حنا ! پزشک های خودمون که می دونن !!!! من خودم از بیماریه هایپر هیدروزیس (همچنین برادرم) از این بیماری رنج می بریم . تعریق بیش از حد کف دست و پا چیزیه که نمی شه به سادگی درکش کرد وقتی سر امتحان باید با خودمون چتد تا دستمال پارچه ای ببریم که ورقه ی امتحان تبدیل به خمیر نشه .... و یا تو اجتماع از دست دادن خجالت می کشیم.... همه را ه ها رو امتحان کردم فایده ای نداره ! فک کنم تنها مزیتش معاف شدن از سربازیه
    • محسن IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
      23 8
      آقای حیدری این کار با استفاده از امواج الکتریکی می شود این مشکل رو درمان کرد ؛ اگر مایل بودید به من ایمیل بزنید تا راهنماییتون کنم .
    • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      9 7
      دوست عزیزم این رو همه عطاری های با تجربه میگن و تجویز میکنن.معمولا هم جواب میده.برای کف دست نمیدونم ولی برای سایر نقاط بدن مواردی رو دیدم که رضایت داشتن از استفاده ی حنا.یه چیز دیگه اینکه لااقل حنا هیچ عوارض جانبی نداره.و استفاده از اون بسیار ارزان هست.داشمندای دنیا که می فرمایید بعد از سالها تحقیق دارن از اویشن که ما قرن ها استفاده میکردیم الان تو داروهاشون استفاده میکنن برا دردها و ناراحتی های گوارشی.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
      0 0
      سلام منکه دیگه موندم چکارکنم همه راهاروامتحان کردم بی فایدس بوتاکس.زاج.مرداب سنگ.زینک.کلراید.و........
  • بی نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    12 11
    اگر غدد در بدن کار نکنند و عرق تولید نکنند که خطر ناکه برای بدن حتی ممکنه موجب سرطان و بیماری های خطرناک دیگر هم بشه این درمان اصلا توصیه نمیشه !
  • من IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    8 7
    این درمان رو قیمت روش نمی شه گذاشت عرق کردن هیچ ایرادی ندارد تنها بوی بد عرق است که موجب اذیت دیگران و خود فرد می شود کمی جوش شیرین را خیس کنید و به نقاطی که بوی بد از آن ساطع می شود بزنید. اولین بار که اینکار را انجام دادم باور نمی کردم، به نظرم معجره بود.
    • علیرضا IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      6 6
      رعایت بهداشت فردی و استحمام روزانه و استفاده نکردن از البسه نایلونی ( به جاش از الیاف طبیعی مثل پنبه و کتان استفاده بشه ) و بیشتر کردن استفاده از میوه و سبزی میتونه خیلی به این مشکلی که گفتید کمک کنه.سلامت و پیروز باشید
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    8 1
    جذب جوش شیرین از منافذ پوستی خطرناکه
    • من IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      4 1
      جدا، نمی تونم با قطعیت نظر شما رو رد کنم. ولی یک دکتری این پیشنهاد رو دادند که خیلی هم موثر بود. شاید باید بیشتر روی این روش تحقیق کرد.
  • امیر IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    19 2
    من مشکلم تعریق خیلی زیاد زیر بغله که گرما و سرما هم حالیش نیس ،سر کلاس پشت فرمون و سر جلسه میبینی لباس دیگه خیس شده و کلا لباس به هر رنگی هم نمیشه پوشید چون جلوه بدی پیدا میکنه. تا سال پیش خیلی از این روشهای عطاری رو امتحان کردم که یا جواب نمیدن یا کم و مقطعی اما الان یک ساله از روش تزریق بوتاکس استفاده میکنم هر 4 ماه حدود 300 تومن که واقعا عالیه و از شر عرق کردن راحت شدم در ضمن عوارض خاصی هم نداره اگر هم عوارض داشته باشه من حاضرم برای راحت شدن از شر این عرق کردن 24 ساعته قبولش کنم.درد چندانی هم نداره اصن.
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    12 44
    حوصله دارين ها! حالا مثلا يكي عرق كنه چي ميشه؟!
  • مهران . ت A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    4 5
    این درمان اساسی نیست-باید ریشه تعریق بیش از حد پیدا بشه و اگر نیاز به درمان بود درمان اساسی شود و گرنه تعریق یک سیستم کاملا طبیعی است و وقتی تعریق بیش از اندازه انجام میگیرد یعنی بدن نیاز به تعریق زیاد را احساس می کند برای حفظ سلامت خود .
  • امیر IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    7 0
    من از تعریق زیاد کلافم. البته درحد عذاب آور نیست ولی در فصول گرم کلافه کننده ست. درمان خاصی وجود نداره مثل ریزش مو فقط امکان کاهش نسبی وجود داره. این روش هم که فعلا خیلی گرونه امیدوارم در آینده هم کاملتر بشه هم ارزونتر.
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    15 4
    (با توجه به نظرات داده شده:) عاشق ایرانی هام، همه در همه کارها سررشته دارن: پزشکی، مهندسی، مدیریتی، اقتصادی، دیگه عقیدتی و سیاسیش که بماند
  • آروشا IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    5 0
    من چندسال پیش ازدستگاه یونتوفورزاستفاده کردم 5 جلسه وهفته ای یکبار ولی هیچ فایده ای نداشت الان میخوام ازاین دستگاه دوباره استفاده کنم ولی میترسم بابت این دستگاه هزینه کنم و فایده ای نداشته باشه اگرکسی ازاین دستگاه استفاده کرده فایده ای نداشته وباجراحی درمان شده بگه
  • قمر RO ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    9 4
    منم از تعریق بیش از حد زیربغل رنج می بردم. ارز دستگاه یونتوفورز هم استفاده کردم ولی الان یک ساله که از شر این بیماری نجات پیدا کردم با بوتاکس. هر سه ماه تزیرق کردم. دکترم گفته من یکی از شدیدترین تعریق ها رو داشتم. هر بار هم دو تا بوتاکسم 200 تومن بوده و هست. درد هم مختصره. ولی همین که دیگه با خیال راحت میشه همه رنگ لباس پوشید ارزش هر دردی رو داره.
  • سعید IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    4 0
    دوستان چه بوتاکسی تزریق میکنین که میشه دویست تومن من رفتم دکتر گفت بوتاکس چینی به هیچ وجه تزریق نمیکنه خطرناکه بوتاکس کانادایی هم واسه دست و پا هر شیش ماه تقریبا یه سه چهار میلیونی میشد منکه منصرف شدم به هرحال نمیدونم باید چیکار کنم
  • باران A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    6 1
    منم تعریق زیاد زیر بغل دارم و قشنگ درک میکنم که حنا و اینا فایده ای نداره بوتاکس هم میترسم ولی جراحی به نظرم خیلی بهتره :جراحی سمپاتکتومی و برداشت غدد عرق در ناحیه زیر بغل چون بواتکس هر چندماه باید تکرار بشه ولی جراحی کلا آدمو راحت میکنه ... فقط میترسم به دستام کشیده بشه همین
  • محمد رضایی A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    8 2
    سلام ،دوستان عزیز تروخدا یکی منو راهنمایی کنه من بخاطر مشکل تعریق بیش از حد سر و صورت و زیر بغلم زندگیم بهم ریخته ،تا بحال چندین بار به پزشک های حرفه ای مراجعه کردم اما بی فایده بوده ،خواهش میکنم اگه عزیزی اطلاعات مفیدی در این بیماری طاقت فرسا داره منو راهنمایی کنه ،متشکرم .
    • پیمان A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
      7 10
      منم دقیقا مثل شما هستم آرزو میکنم بمیرم و خلاص شم
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    9 0
    راست میگین خیلی عرق کردن وحشتناکه...تا کسی هم این مشکل رو نداشته باشه نمیتونه حال ما رو درک کنه منم تمام راهها رو امتحان کردم نتیجه ایی نداشته میخوام برم جراحی کنم
  • سعیده خلیلی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    5 6
    من در ناحیه مشت کمرم دچار تعریق هستم تقریبا سرتاسر پشتم با دکتر طولابی صحبت تروم درمانی ندارد بخاطر سطح وسیعوبوتاکس هم عمل نمی کنددوبار خودکشی کردم
  • نازنین A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    9 0
    من از بچگی همش عرق میکردم، یادمه برای همین موضوع همیشه گلی و کثیف میشدم، الان 22 سالمه عرق کردنمم ب اوج رسیده در حدی ک همینجور اب میچکه واقعا عذاب آوره. حنا زید گذاشتم نهایتا 5 تاثیر داشته از دستگاه یونتوفورزیس هم طی چند دوره استفاده کردم ک مقاومت کف دستم از دست یه نوزاد کمتر شده و بعد یه دوره ی کوتاه عرقم بیشتر هم شده. الان حتی ب کمترین ولتاژ یونتوفورزیس هم طاقت ندارم و دارم برای عمل تصمیم میگیرم، سرطانو دارن ریشه کن میکنن اما برای این مرض ما راهی پیدا نشده هنوز . کاش میشد این عذابو کمتر کرد.
  • بی نام RO ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    8 6
    به قران قسم سرطان از این درد خوبتره...هزینشم وحشتناکه من که هیچی اعتماد برام نمونده کلافه شدم میگن بعد از عمل جراحی عرق جبرانی پیدا خواهی کرد
  • مهران A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    3 0
    من عرق کف دست دارم و تصمیم دارم عمل کنم عرق زیر بغل و کف پا هم دارم ولی اونا اصلا منو اذیت نمیکنه فقط عرق کف دسته که منو اذیت میکنه اتفاقا دنبال کسی هم میگشتم که عمل کرده و حداقل 5 سال از زمان عملش گذشته باشه چون به نظر من با یک ماه یک سال دو سال عوارضش مشخص نمیشه که نظر آقا مسعود خوندم که میگفت پنج ساله عمل کرده و سینه شکم کمر عرق شدید داره و همچنین یک نفر دیگه که ناشناس بود هم به همین موضوع اشاره کرده بود و پشیمون بود از عمل که خیلی منو ترسوند من شنیده بودم بودم عمل کردن عرق جبرانی در ناحیه سینه شکم کمر و پشت ران داره ولی اینجور که این دو نفر اشاره کردند عرق شدید وحشتناک فاجعه آور ، من نمیدونم یعنی چی؟ یعنی چجوری عرق میکنه؟ اگه نمناک بشه اینجاها که به نظر من اشکالی نداره خیلی بهتر از عرق ک
  • مهران A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    3 0
    ادامه کامنت قبلی:اگه کمر سینه شکم پشت ران عرق جبرانی داشته باشه و این عرق به صورت نمناک باشه به نظر من خیلی بهتر از عرق کف دست هست درست یک مساحت کوچیکیه و عرق جبرانی یک مساحت بزرگ ولی تمام کار شبانه روزمون با کف دستاست ولی باز میگم اینجور که این دو نفر اشاره کردن عرق جبرانی شدید وحشتناک فاجعه آور و غیر قابل تحمل در اینجاها دارن ما رو که خیلی ناامید کردن ، خواهشا یه توضیح بدن یعنی چجوری عرق میکنن؟آیا به صورتی میشه که عرق میچکه در ناحیه کمر سینه پشت ران و یا به صورت قطره قطره درمیان و روی سطح پوست حرکت میکنن؟ اگه بخواد عرق جبرانی در این حد باشه فکر نکنم ارزش داشته باشه؟ خواهشا اونایی که عمل کردن بیان یه توضیح بدن ثواب داره ماها داریم از این بیماری رنج میکشیم.
  • نينا A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    6 0
    سلام بچه ها من از همه روش ها از خوردن قرص تزريق بوتاكس و...استفاده كردم حتى آخرين بار هم دستگاه يونتوفروس خريدم ٤٨٠ تومان كه بخاطرش مجبور شدم انگشتر طلام را بفروشم كه متاسفانه هيچ كدوم تاثير نداشت.خواهرانه بهتون پيشنهاد ميكنم نه محلول نه دستگاه يونى نه بوتاكس براش هزينه نكنيد،من برا عمل تصميم گرفتم انشالا به اميد خدا اگر انجام شد نتيجش را به همه ميگم انشالا كه همه زود شفا بگيريم اميدمون به خدا باشه
    • علیرضا A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
      3 2
      سلام. تینا خانوم مشتاقانه منتظر خبر شما هستم. امیدوارم به خوبی این عملو پشت سر بذاری و خبر های خوب برامون بیاری. ای کاش میشد یک انجمن یا چیزی مثل کمپین برای خودمون داشتیم تا حداقل از نزدیک دور هم جمع بشیم و به یک راه حل اساسی برسیم. من دیگه بریدم از این عرق کف دست و پا. ای کاش اینطور نمیشد تا تو جامعه بهتر زندگی میکردیم بیشتر ارتباط برقرار میکردیمو از همه مهمتر با سلامت بودیم و احترام بهتری میدیدیم
    • سجاد US ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
      19 3
      سلام این عمل رو انجام ندین.... منم سه سال پیش انجام دادم الان پشیمونم....اگه سوالی داشتین از عوارضش به من ایمیل بزنید بیشتر راهنماییتون کنم
  • عادله A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
    4 1
    سلام دوستان. من هم خیلی عرق میکنه کف دست و پاهام. خیلی مشکلات دارم. از نوشتن و کارهای هنری تا دست دادن. دستگاه یونتو فورزیس خیلی به من کمک کرده. من به این نتیجه رسیدم که هرکس باید میزان ولتاژ رو خودش نسبت به بدن خودش انتخاب کنه نه چیزی که تو دفترچه هست. من الان هفته ای یکبار استفاده میکنم با ولتاژ پایین. خیلی خیلی هم تاثیر خوبی داره.
  • پیمان A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
    5 3
    سلام من نمیتونم به این زندگی ادامه بدم خیلی سخته,عرق گردن ناحیه سر و صورت آبروی واسم نذاشته,بیشترین عرق من از ناحیه سر و صورت,بعد زیر بغل,زیر زانو,پا و دسته نمیدونم چیکار کنم,کوچکترین استرس که میگیرم پیشونی و سرم آب ازش میچکه,نمیدونم میخوام برم یه روستا زندگی کنم و از شهر و آدماش فاصله بگیرم تحصیلات ارشدم ول کنم توروخدا یکی کمکم کمه بقرآن سرطان خیلی خوبه,عمل هم شنیدم جواب نمیده,ماله من بدبختی اینجاس از قسمته سر و صورته توروخدا کسی منو آرومم کنه
    • الناز A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
      7 0
      سلام دوستان من هم مثل شمام,اگر امکانش هست گروه تلگرامی ایجاد کنین باهم تبادل نظر کنیم,,
    • الناز A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
      3 1
      سلام اقا پیمان من هم مثل شما هستم،اذیتم میشه گریه هم میکنه اما زندگی هم میکنم,,خیلی ناامید نباش,,شکر کن اینقدر بیماری های ازاردهنده هستم که بیماری ما اصلا بیماری به حساب نمیاد چون واقعنم سالمیم تعریق ضرری ب بدنمون نمیزنه تا سمومم دفع میشه,,تنها مشکلش روابط اجتماعیه تحت الشعاع قرار دادن,,اعتماد ب نفس که داشته باشی حله,,خودمم ندارما,,اما تلاش کنیم که داشته باشیم,,اصلا روحیتو تضعیف نکن تو شهرت باش تلاشتو کن نزار تعریق پیشرفتتو بگیره,,تازه شاکر باش خدا رو با وجود این مشکل تا ارشد ادامه دادی مطمعن باش پس میتونی بجنگی,,انشاله درمان قطعیش پیش میاد,,از دستگاه ضد تعریق استفاده کن دستات ک خشک باشه باعث میشه تعریق قسمتای دیگتم قطع بشه و کم بشه و استرستم کم میشه,,من هم تو جمع که هستم صورتمم تعریق داره
  • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    1 1
    سلام دوستان من یه پیشنهاد میکنم انجام بدین چون خودم دارم استفاده میکنم. 1 باید داروخانه بگید محلول ترکیبی آلومینیوم کارآمد میخوام برای تعریق و گرفتین هر شب قبل از خواب ب جاهایی ک عرق میکنه بمالید البته قبلش محل های موردنظر را بشورید. چند شب اول یکم خارش داره ک باید تحمل کنید. 2 قرص بلادوناپی بی رو تهیه کنید و روزی سه تا بخورین. این مراحل رو یه دکتر بهم گفت ک انجام دادم و الان خیلی بهتر شدم.
  • نگار A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    8 0
    سلام فکرکنم این سایت تنها سایتی باشه ک آخرین کامنتش مربوط به 1هفته پیشه دوستان یه گروه تلگرام بزنید همه عوض شیم و تجربیات رو بگیم منم از بچگی تعریق شدید دست و پا و زیر بغل داشتم ک به مرور که سنم بیشتر میشد تعریق هم بیشتر میشد بعد عید دستگاه یونتوفورز رو خریدم و استفاده کردم خدااااروشکر نتیجه گرفتم و دست و پا زیربغلم عرق نمیکنه ولی مشکل خیلی بدی ک پیدا کردم اینه ک من با دستگاه تعریق جبرانی گرفتم تو سایتا همه خونده بودم با جراحی دچار این مشکل میشن وقتی فعالیت داشتم یا حتی پیاده روی کوتاهی داشتم شکم و کمرم عرق میکرد ولی الان وقتی استرس میگیرم بجای دست و پام دقیقا پشتم عرق میکنه بدون هییییچ فعالیتی ولی خب اینو بگم ک نسبت ب تعریق گذشته دست و پا و.. تعریق جبرانیم خیلی کمتره
  • نگار A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    1 0
    ادامه حرفام بگم ک اوایل ک استفاده از دستگاه تموم شده بوددوره ش تموم شده بود و به خشکی رسیده بودم با استرس علاوه بر شکم و کمر، صورتمم خیلی عرق میکرد ک به مرور برطرف شد الان خدادوشکر خیلی راضیم ک دیگه تعریق دست و پا و خصوصا زیربغل ندارم ولی بازم تعریق جبرانی اذیتم میکنه ک برام خیلی قابل تحملتر از گذشته س دوستان کسی هست ک مثل من باشه؟ یعنی بدون عمل و با دستگاه دچار تعریق جبرانی بشه؟؟؟؟؟:
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    6 0
    سلام توروخدا ی گروه تو تلگرام بزنید از تجربیات بقیه استفاده کنیم من میخوام لیزر آر اف کرنشنال انجام بدم هزینش زیاده اما میخوام بدونم جواب میده؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      0 0
      روش ار اف اصلن خوب نيست
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    0 0
    منم سرو صورتم زیاد عرق میکنه شغلای زیادی رو از دست دادم ولی الان که 33 سالمه فهمیدم باید ازهیچی نترسم همه جا میرم مراسم عرق کنم میزنم به در بیخیالی سخت نگیرید زندگی زیباست
  • یاسمن A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام دوستان منم مشکل شمارو داشتم،رفتم عمل کردم ولی عرق جبرانی تابستونا خیلی اذیتم میکنه همیشه کمرم و شکمم خیسه و لباسام خیس میشن ک اینم خودش یه ناراحتیه تو تابستون.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    3 0
    سلام دوستان برای عرق جبرانی راهیی هست راهنمایی کنید
  • A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    1 0
    سلام منم مثل شما زير بغلم زياد عرق ميكرد ك يك محلول ضدتعريق از داروخانه آلماني ها تو خيابان جمهوري نبش پلاسكو گرفتم عااااليه رفتيد داروخانه بگيد محلول دست ساز ضد تعريق ميخام بعد از يك هفته ك هر شب زديد نتيجه ش رو ميبينيد قيمتش هم ٢٠ تومن
  • فریبا A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 1
    سلام دوستان. منم این مشکل داشتم و دارم. از دستگاه یوونتوفورز استفاده کردم که برای تعریق دست و پا فوق العاده خوب عمل کرد ولی برای زیر بغل نه. تعریق زیر بغل هم ۵۰ درصد کمتر شده ولی هنوز خیلی آزار دهنده است. این دستگاه به کسایی که مشکل تعریق کف دست و پا دارن توصیه می‌کنم.
  • بی نام IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    2 0
    سلام به همه دوستان و ممنون از راه کارها و تجربیاتشون بنده هم این مشکل فوق العاده بد تعریق زیادرو دارم با هیشکی نمیتونم دست بدم همیشه باید مچم رو ببرم جلو از بس دستام خیسه یه لباس روشن نمیتونم بپوشم لباسم از زیر بغل تا نزدیک پهلوهام میخیسه وای پاهام توی کفش اگه جوراب سفید بپوشم رنگ داخل کفش میگیره اگه زیاد بمونه بو میگیره سر امتحان بماند که برگه رو فک میکنی انداختن توی جوی اب و دراوردن امتحان و رو بیخیال میری یه کار اداری بکنی یه فرم بهت میده فرمه داغون میشه و و و .......مشکلات دیگه که واقعا اعتماد به نفس و جایگاه اجتماعی مو از بین برده و حالا خودم هیچی دخترم پنج سالشه اونم مثل من شده و امیدم به عمل بود که اونم با نظراتی که دوستان دادن عوارض داره و ضررهای خودشو داره واقعا دیگه نمیدونم
  • بی نام A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    2 0
    سلام دوستان توی تلگرام بزنین درمـــان تـــعـــرق با همین فونت و فاصله تازه درست کردم که از نظرات همدیگه استفاده کنیم واقعا مشکل بزرگ و عذاب آوری شده برام
    • شاهین A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      1 2
      سلام.میشه ایدیش رو بدین
    • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
      1 1
      با سلام دوستان من از دستگاه یونتیرفوز ساخت خانگی استفاده کردم و عرق دستم کامل خشک شد و هر هفته یکبار به مدت 15 دقیقه از دستگاه استفاده میکنم