۰ نفر
۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
شادی به زبان آدمیزاد و روز اول مدرسه

کتاب‌های «شادی» و «ایجاد اعتماد به نفس» از مجموعه کتاب‌های «به زبان آدمیزاد» همچنین «لطیف عشق» زندگی‌نامه داستانی سروان شهید «لطیف رنجبری» و مجموعه داستان «روز اول مدرسه» منتشر شدند.

به گزارش ایسنا، کتاب «ایجاد اعتماد؛ به نفس به زبان آدمیزاد» نوشته کیت برتون و برینلی پلتز که با ترجمه زینب شاهدی منتشر شده، شامل شش بخش با عنوان‌هایی مانند «الفبای اعتماد به نفس»، «ساختن اعتماد به نفس»، «نشان دادن اعتماد به نفس» و... است.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: «اعتماد به نفس یکی از مفاهیم خاص زندگی است که به این راحتی نمی‌شود تعریفش کرد (مثل زیبایی یا کیفیت). شاید فکر می‌کنید می‌دانید چیست و مطمئن‌اید اگر با آن روبه‌رو شوید، می‌توانید تشخیصش دهید، اما اگر بخواهید آن را دقیقا تعریف کنید... اصلا نمی‌شود. اعتماد به نفس یک حس روزمره است، چیزی که تقریبا همیشه دارید، به جز در آن موقعیت‌های مهمی که انگار ناگهان اعتماد به نفس از وجودتان رخت می‌بندد...»

«ایجاد اعتماد به نفس؛ به زبان آدمیزاد» با 292 صفحه، شمارگان 1500 نسخه و قیمت 14000 تومان از سوی انتشارات هیرمند منتشر شده است.

همچنین کتاب «شادی؛ به زبان آدمیزاد» نوشته دویل جنتری برگردان گلنوش فرهمندی شامل شش بخش از جمله «تعریف شادی»، «گام برداشتن به سوی شادی» و «دست‌یابی به شادی در روابط کلیدی» است.

در معرفی پشت جلد کتاب آمده است: «به خودتان شادی را هدیه دهید! این کتاب راهنمای دوستانه و خوش‌بینانه راهکارهای اثبات‌شده‌ای را برای داشتن یک زندگی هدفمند، سالم‌تر و مؤثرتر و تبدیل شدن به فردی شادتر در اختیارتان می‌گذارد. مهم نیست شرایط فعلی زندگی‌تان چگونه است؛ در این کتاب مفاهیم و راهکارهای مثبتی خواهید یافت که برای تغییر رفتارهای کلیدی کمک‌تان می‌کنند و عادت‌های خوبی را در شما تقویت می‌کنند که شادی‌ای را که به دنبال آن هستید، به زندگی‌تان می‌آورند.»

این کتاب نیز با 374 صفحه، شمارگان 2000 نسخه و قیمت 16هزار تومان از سوی ناشر یادشده منتشر شده است.

به گزارش این خبرگزاری، کتاب «لطیف عشق» زندگی‌نامه داستانی سروان شهید «لطیف رنجبری» از آثار نشر شاهد در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس رونمایی شد. «لطیف رنجبری» که فرزند نخست خانواده بوده،چهارم اردیبهشت سال 1326 در روستای «آل کبود» از توابع شهرستان بیجار گروس -استان کردستان- متولد شد. سال 1346 به عنوان سرباز به تهران اعزام شد و در گارد شاهنشاهی واقع درز پادگان سلطنت‌آباد سابق تهران «جمعی گروهان 7 » از «گردان یکم» به خدمت مشغول شد.

لطیف رنجبری در مدت چهار ماهه حضورش در کردستان توانست امنیت بالایی را در منطقه ایجاد کند و بسیاری از مناطق را از ضد انقلاب کومله و دمکرات پاک کند. چند روز پس از اینکه ماموریت وی در بانه به پایان رسیده بود ششم دی ماه سال 1362 در جریان یکی از شناسایی‌ها از مناطق پاکسازی نشده با اشرار درگیر شد و پس از به هلاکت رساندن سه نفر از اعضای گروهک کومله دمکرات، بر اثر اصابت گلوله اسلحه سیمینوف(قناسه) به قلبش به شهادت رسید.

اهمیت شهادت این شهید برای دشمن به اندازه‌ای بود که همان شب خبر شهادتش را با هزاران شادی و هل هله در «رادیو کومله» اعلام کردند و از آن به عموان یک پیروزی نام بردند. پیکر پاک این شهید در قطعه 28 ردیف 71 شماره 4 بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شده است.

کتاب«لطیف عشق» در تیراژ 3000 نسخه به نویسندگی «محمدعلی آقامیرزایی» به چاپ رسیده است.

همچنین اولین جلد از مجموعه داستانی بچه‌های 27 با عنوان «روز اول مدرسه» به چاپ رسید. این کتاب اشاره‌ای دارد به آغازین روزهای جنگ و زمان بازگشایی مدارس در یکی از روستاهای مریوان و همدردی و کمک حاج احمد متوسلیان و همرزمان وی به مردم آن سامان.

این کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان به نویسندگی مازیار حاتمی چاپ شده است.

کتاب «روز اول مدرسه» در قطع خشتی بزرگ و در 32 صفحه تمام رنگی با شمارگان 3000 جلد به قیمت 3000 تومان و 40 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مصلی امام خمینی(ره) در دسترس بازدید کنندگان نمایشگاه است.

این کتاب را «نشر 27» چاپ کرده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =