مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:هیئت‌ها به هر میزان که برنج و شکر بخواهند از شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی استان ها می توانند دریافت کنند.

به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران ؛ «عباس قبادی»، در مورد جلسه‌ای که در ریاست جمهوری برای موضوع گندم برگزارشده، اظهارداشت: برگزاری چنین جلساتی همیشه وجوددارد و اینکه تصورشود این جلسات به دلیل وجودمشکل است، درست نیست بلکه  چنین جلساتی برای هماهنگی بیشتربرگزار می شود.
وی در مورد میزان ذخیره سازی کالاهای اساسی در کشور نیز گفت: هیچ مشکلی در زمینه ذخیره سازی  کالاهای اساسی وجود نداشته و در وضعیت خوبی هستیم و اگر بانک مرکزی همکاری بیشتری داشته باشد وضعیت بهتر نیز می شود.
معاون وزیر صنعت در موردتوزیع برخی کالاها درماه محرم خاطر نشان کرد:‌ دراین ماه به هر میزان که هیئت‌ها برنج و شکر بخواهند، ‌می توانند با مراجعه به سازمان های صنعت، معدن وتجارت و شرکت های غله و خدمات بازرگانی هر استان، کالای مورد نیاز خود را به قیمت مصوب تنظیم بازاردریافت کنند.
قبادی در پایان گفت: کالاهای تحویلی به هیات ها براساس برنج به قیمت کیلویی 2050 تومان و شکر نیز کیلویی 1900 تومان عرضه می شود.
3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =