واحد مرکزی خبر نوشت:

مراسم عزاداری عاشورای حسینی در حومه جنوبی بیروت با حضور دبیرکل حزب الله لبنان رنگ و بویی دیگر گرفت تا جایی که برخی از عزاداران به سبب حضور وی هیجان زده شده بودند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار،‌ شمار زیادی از لبنانی ها با حضور در حومه جنوبی بیروت در مراسم عزاداری عاشورای حسینی شرکت کردند.
حسن حمزه خبرنگار این شبکه در گزارشی از مراسم عاشورای حسینی در حومه جنوبی بیروت به حضور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جمع عزاداران و سخنرانی وی در مقابل آنان اشاره کرد و افزود: سید حسن نصرالله در میان فریاد لبیک یا نصرالله حاضران وارد جایگاه شد و به سخنرانی پرداخت.
برخی از عزاداران به سبب حضور سید حسن نصرالله در جمع عزاداران به شدت هیجان زده شده بودند و اشک می ریختند.
یکی از نوجوانان شرکت کننده در مراسم عزاداری که حضور نصرالله وی را به شدت هیجان زده و منقلب کرده بود گفت: من دیشب به خانواده ام گفتم که احساس می کنم فردا سید حسن نصرالله خواهد آمد، امروز هم که به اینجا آمدم احساس کردم او می آید و آمد. این یک نعمت الهی است که او رهبر ماست.
عباس فنیش دیگر خبرنگار المنار نیز در گزارشی از مراسم عاشورا در بیروت که با پخش تصاویری از عزاداران همراه بود گفت: آنها برای مقابله با قتل و کشتار و تروریسم آمده اند و خیابان های حومه جنوبی بیروت را در حالی که عزاداری می کنند می پیمایند.
شرکت کنندگان در مراسم عزاداری در حومه جنوبی بیروت ضمن سردادن شعار هیهات منا الذله، شعار مرگ بر آمریکا را نیز با آن همراه کردند.
تعداد زیادی از زنان نیز در این مراسم حضور داشتند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =