مهر نوشت:


یک رسانه در مطلبی نوشت در مقطع کنونی افزایش تحریم ها علیه ایران سبب شکست مذاکرات هسته ای خواهد شد در حالی که مقامات صهیونیست دقیقا برعکس فکر می کنند.

وزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" در مطلبی تحت عنوان " نبرد نیویورک تایمز و جروزالم پست بر سر ایران" به اختلاف نظر شدید واشنگتن و رژیم اسرائیل درباره ایران پرداخت.

این روزنامه نوشت: نبرد اخیر بین نیویورک تایمز و جروزالم پست ریشه در انتقاد شدید تایمز از مخالفت های نتانیاهو با سیاست های واشنگتن در قبال ایران و پاسخ "گیلاد اردان" رازدار نتانیاهو به انتقادهای تایمز دارد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اختلاف نظر آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر کره شمالی در گذشته نوشت اعضاء تحریریه نیویورک تایمز سابقه ای طولانی در مخالفت با سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی داشته اند.

جروزالم پست با اشاره به مقاله نیویورک تایمز تحت عنوان " وقت فشار آوردن به ایران نیست" می نویسد: نیویورک تایمز بار دیگر با مخالفت با افزایش تحریم های ایران با سیاست های بنیامین نتانیاهو به مقابله پرداخته است.

در ادامه نویسنده به پاسخ و واکنش گیلاد اردان به مطلب روزنامه نیویورک تایمز که توسط روزنامه صهیونیستی جرزوالم پست منتشر شده پرداخته و به این نتیجه رسیده است که اکنون دقیقا زمانی است که باید فشارها علیه ایران افزایش یابد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    دشمنی با آمریکا و غرب و شرق هیچ سودی برای ایران نداشته ندارد و نخواهد داشت وقت آن است که با دنیا آشتی کنیم و خود را ملتی برتر از دیگر ملتها ندانیم
    • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
      11 1
      عزیز من حتما این ما بودیم که هواپیمای مسافری امریکا را در خلیج هودسن زدیم نه اینکه آنها در خلیج فارس هواپیمای ما را ساقط کرده باشند حتما ما به مکزیک کمک کردیم تا علیه امریکا جنگ هشت ساله برپا کند و سلاح های شیمیایی به مکزیک دادیم تا علیه امریکا استفاده کند حتما ما بودیم کامریکا را تحریم کرده ایم و همه توان خویش را برای تحریم اقتصادی سی ساله علیه امریکا به کار بسته ایم بله ما این همه دشمنی با غرب و امریکا کرده ایم و دیگر بس اسا و باید از در صلح با امریکا و غرب در بیاییم آخر ما بودیم که سابقه استعمار در امریکا و انگلیس داشته ایم ما بوده ایم که علیه دولت قانونی امریکا کودتا راه انداختیم ما همیشه دشمنی کرده و می کنیم
  • آرمان IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    4 1
    بحث آمریکا نبس بحث این صهیونیستا وتشکیلات کثیفشونه که تو کل دنیا نفوذ کردن.اینا با استفاده از لابی خودشون در آمریکا این کارارو علیه ایران میکنن چون فعلا تنها کشوری که مقابل اینا ایستاده ایرانه.تمامه برنامه اینارو ایران نقش بر آب میکنه.سران بعضی از کشورهای عربی(عربستان اردن....)هم از اینا هستن.رگ و ریششون از همه واسه اینه که مذاکرات اخیر به شدت عصبانیشون کرده