واحد مرکزی خبر نوشت:

عملیات انفجاری مقابل ساختمان نخست وزیری ترکیه ساختگی بود.
به گزارش واحد مرکزی خبر از آنکارا،‌ شخصی که در نخستین بازجویی ها علت این اقدام را بدهی بیش از حد اعلام کرده است با قراردادن خمیر شیشه بری و مقداری سیم تلفن در داخل لباس خود به محل مراجعات نخست وزیری ترکیه رفته و خواستار دیدار با نخست وزیر شده بود.
وی که فردی 61 ساله است در پی درخواست کارت شناسایی از طرف نگهبانی ضمن رد ارایه کارت شناسایی کت خود را کنار می زند و تهدید به منفجر کردن خود می کند.
پلیس نیز دو تیر هوایی شلیک می کند و این فرد به دست نگهبانان ساختمان بازداشت و روانه شهربانی می شود.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    15 1
    این مسخره بازی ها چیه ؟
  • ایمان IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    12 24
    به امید خدا ترکیه هم اسیر تروریست ها خواهد شد تا فکر بزرگتری کردن برای دیگران از سرش بیرون رود.
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    3 2
    فاسد بودن سران این کشورهای وهابی و بی اعتمادی مردم به انها و سختی شرایط زندگی و بیسوادی افراد و شستشوی مغزی این افراد توسط رهبرانشان و وعده و وعیدهای پوچ این افراد که ناشی از برداشت نادرست این افراد است باعث شده افراد در این کشورها عمدتا پاکستان-افغانستان-عربستان به دیدگاه انتحاری روی بیاورند و به فکر زندگی ایده ال خود در جهان دیگر باشند تا این دنیا و عمدتا در کشورهای بی دین و بی اعتقاد به اخرت سعی میکنند در این دنیای مادی وضعیت اقتصادی خود و ملتشان را بهبود دهند و مردم این کشورها هم علاقه ای به رفتن به جهان دیگر برای دستیابی به زندگی ایده ال خود ندارند.
    • عبدالباقی RS ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      1 0
      کار درست رو همان کشورهای به قول شما بی دین بی اعتقاد میکنند که تلاش میکنند سطح رفاه ملتهاشون رو در این دنیا ارتقا بدهند و امور اخروی و معنوی اونها رو هم محول میکنند به خودشون! نه مثل بعضی از دولتها که با سیاستهای فرهنگی سیاسی و اقتصادی غلط فقط خسر الدنیا و الاخره رو برای ملتشون به ارمغان میارند.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 1
    اردوغان، به دنبال التیام زخم های قدیمی با جامعه علوی مذهب ترکیه مخالفان دوغان ، و برخی که او را به " دین فروشی و خیانت " متهم می کنند نیز معتقدند که" بستۀ دموکراتیزه سازی" تبلیغاتی دولت که در ماه سپتامبر توسط اردوغان اعلام شد ، تنها چند مورد از خواسته های علویان را لحاظ کرده ، اما شامل گام های بزرگی برای افزایش حقوق اهل سنت بوده است.
    • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      0 0
      اردروغان همیشه در فکر 1- دورزدن ایران 2-دوشیدن ایران بوده وبس ترکیه سالهاست این روال را در برابر ایرانیها دارد