ایسنا نوشت:

به منظور ارتقاء سطح هماهنگی در نظارت بر حوزه ICT با رویکرد حمایت حقوق مصرف‌کنندگان این حوزه در سراسر کشور، مرحله اول طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذرماه برگزار می‌شود.

این طرح در راستای تحقق تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات که بین رگولاتوری و هفت دستگاه حاکمیتی و نظارتی از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، پلیس فتا ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مبادله شده، اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، ارتقاء سطح آگاهی مردم و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کاهش تخلفات و جرایم این حوزه از اهداف دیگر طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT است.

در این طرح که به صورت هماهنگ و متمرکز در 31 استان کشور اجرا می‌شود سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در چهار محور رعایت تعرفه‌های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارایه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات و ارایه سرویس با کیفیت مناسب و مطابق با قوانین و مقررات و مفاد قرارداد، از سوی بازرسین به صورت کمی و کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =