وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی درنامه ای خطاب به دکتراحمد میدری دبیر هیات امنای سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد در اولین جلسه هیات امنا، نظام پرداخت به مدیران تامین اجتماعی بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متن نامه مذکور به این شرح است:  متاسفانه با بررسی های صورت گرفته ساختارهای صندوق ها دچارمشکلات اساسی است که هم انجام کار اداری و نظام تصمیم گیری را با مشکل مواجه ساخته و از سویی هزینه های غیر متعارف در صندوق ها به چشم می خورد که یکی از این موارد اختلاف سطح حقوق بین مدیران ارشد در صندوق ها و سایر مشاغل مشابه است.

علاوه بر این با توجه به این که این صندوق ها امانتی است از سوی صاحبان آنان اعم از کارگران و کارفرمایان ، روستاییان و ... از جنابعالی می خواهم در اسرع وقت بررسی ساختار صندوق ها و نظام پرداخت جهت بررسی دراولین جلسه هیات امنای تامین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.اینجانب خواهانم نظام پرداخت پاداش منطقی و متعادل تنظیم شود.

خاطرنشان می سازد پیش از این دکترعلی ربیعی برداشت 6 میلیارد و 200 میلیون تومان برای پرداخت پاداش که در آخرین روزهای دولت قبل مورد تصویب قرارگرفته بود را لغو نموده بود .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    81 1
    اگر واقعا می خواهید کاری کنید شرکتهایی که دارید را شفاف کنید والا فقط دارید چندتا مدیری که نمی خواهید را بیرون می اندازید .
  • مهدی IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    3 0
    امروز سه شنبه در صفحه7روزنامه آرمان یادداشتی در همین رابطه آمده است خواندنش خالی از لطف نیست
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    حالا پاداش مدیران را قطع کردید تورا به خدا فکری هم برای این مدیر عاملین چند ده ساله مثل کلرپارس بکنیدکه شرکت مثل ارث باباشون می دونن....!!!!