سخنرانی جان کری در کمیتۀ روابط خارجی مجلس نمایندگان/ در مورد ایران دست نگه دارید

جان کری در سخنرانی خود در کمیتۀ روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از آنها خواست که در مورد تحریم های جدید علیه ایران دست نگه دارند.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از رویترز جان کری وزیر خارجۀ آمریکا، در کمیتۀ روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حضور یافت و آنها درخواست کرد که در مورد تحریم های جدید علیه ایران دست نگه دارند. وی در این سخنرانی که بخش هایی از آن را در فیلم ملاحظه می کنید، می گوید: به کارشناسان و مذاکره کنندگان ما اجازه بدهید که در مقطع فعلی کارشان را انجام بدهند، تا آن زمان از شما می خواهیم که تحریم های جدید را متوقف کنید. نمی گویم برای همیشه این کار را بکنید، می گویم الان کار را الان نکنید، اجازه بدهید مذاکرات پیش برود؛ اجازه بدهید با شما روشن تر صحبت کنم؛ ما در حال سپری کردن لحظات دیپلماتیک حساسی هستیم.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    10 39
    این همان دم خروس معروف است
  • حميدرضا پيري A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    42 6
    ما خيلي خيلي از آقاي جان كري ممنونيم و جاي بسي تعجب دارد كه ايشون خيلي خيلي به مذاتب بيشتر از بعضي به ظاهر دوستان و دلسوزان داخلي دارند براي تحقق موافقت هاي ژنو تلاش ميكنند. الان ديگه مشكل عدم تحقق مذاكرات ژنو نه جان كري و نه آلمان و نه نتانياهو است بلكه مشكل بزرگ فعلي دوستان به ظاهر دلسوز داخلي است . به قول معروف آقا مارادنا رو ول كنيد و بياين صفدر قلي رو بگيرين. به خودمون گل نزنه. حالا اونها كوتاه اومدن و دارن تلاش ميكنن يه عده اي كه واقعا جاي سوال داره كه كدوم طرفي هستن ميان و چوب لاي چرخ دولت ميذارن. تازه ميگن ما حرف مردم رو ميزنيم . منظورشون مردم روسيه و چين هستش يا مردم ايران؟ مردم ايران كه مشخصه حرفشون چيه. توي كامنت ها بخونين خب چقدر حرفاي نمايندگان منفي خورده.
  • دانیال A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    58 5
    الان 20:30 با ترجمه جدید واسه مردم پخش میکنه...با همون تیم اوشین اینا
  • محسن سالمی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    28 48
    افکار و ارزوی مقامات دول دنیا .... هسته ای متوقف ... لوازم نظامی ساختش و خریدش ممنوع .... دور ایران محاصره ..... حالا حمله به ایران کوفتم برای دفاع ندارند .... همشان را خلاص کنید .... منابع را به غارت ببرید ..... بزن منفی رو تا دلت خنک شه ایران فروش ...............
    • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      32 12
      خود درگیری مزمن... مراجعه سریع به پزشک توصیه میشه
    • بی نام IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      35 5
      یه سری به پیج مسی توی فیسبوک هم بزن؛ اگه هنوز نزدی... دوستانت اونجا رو آباد کردن عقب نمونی یه وقت..
    • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      38 6
      جناب آقای محسن سالمی ، سالمی؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    8 3
    دوستان بخواهند هم نمی توانند و گفتن حتی تحریم جدید یعنی نقض توافقنامه ژنو، این که جان کری هم بگه لطفا دست نگه دارید همان دم خروسی که دوستان گفتن. دوستان تمام مصاحبه های جان کری رو بخونند بعد بیان بگن داره تلاش میکنه یا نمی کنه، هیچ وقت قابل اطمینان نبوده و نخواهند بود و صرفا رفتار آدم ها ملاک هست حالا میخواد روسیه باشه یا چین یا آمریکا یا ... ;-)
  • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    15 39
    امریکا و اسراییل در تاریخشون جز جنایت چه کردند؟ این دو باعث شرم تاریخ هستند.
  • msx IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    3 3
    اره واقعا جان کری داره تمام تلاششو میکنه.گوشه ای از سخنان این ملعون: اگر به توافق نمیریسیدیم توقف برنامه هسته ای ایران هرگز ممکن نبود-.در توافق ژنو هیچ حق هسته ای برای ایران در نظر گرفته نشده است - انچه در توافق ژنو بدست آمد کف خواسته های ما بود,ایران باید موضع خود را در قبال لبنان و سوریه و مسائل منطقه تغییر دهد و این هم تمام خواسته ما نیست-اگر ایران توفق ژنو را نقض کند با واکنش نظامی امریکا روبرو خواهد شد .ترجمه ایه 120 سوره بقره :هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد ، ( تا به طور کامل ، تسلیم خواسته های آنها شوی ، و از آیین ( تحریف یافته ) آنان ، پیروی کنی. بگو: «هدایت ، تنها هدایت الهی است و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی ، بعد از آنکه آگاه شده ای ، هیچ سرپرست و یاوری برایت نیست
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    2 0
    به نظر من باید این دیوار بی اعتمادی به رسانه های داخلی فروبریزد و مردم ما خبرهای مملکت خودشان را از رسانه های هموطنشان دریافت کنند تا این که بروند و از رسانه های فریبنده که تخصصشان جلوه دادن دروغ به جای راست است، بشنوند.