مجتمع تخصصی فناوری پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف برای استقرار تیم های فناورانه ارتباط با صنعت افتتاح شد.

ایرنا نوشت:

مجتمع تخصصی فناوری پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف برای استقرار تیم های فناورانه ارتباط با صنعت، عصر امروز با حضور سورنا ستاری، معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری، رضا روستا آ‍زاد رییس دانشگاه صنعتی شریف و سعید سهراب پور قایم مقام بنیاد ملی نخبگان افتتاح شد.

رضا باقری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف در ارتباط با این مرکز گفت:این مجتمع با مساحت دو هزار و 200 متر مربع برای استقرار متمرکزتیم های تحقیقاتی با گنجایش 39 تیم ایجاد شده است.

وی این مجتمع را به عنوان نخستین مرکز زیرساختی متمرکز در دانشگاه های کشور عنوان کرد که در آن تمامی تیم های پژوهشی در یک مکان مسقر شده اند.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: تا قبل از افتتاح این مرکز تیم های پژوهشی مرتبط با صنعت در فضاهای آموزشی اقدام به انجام فعالیت های پژوهشی می کردند که با افتتاح این مرکز فضاهای آموزشی و پژوهشی چند برابر خواهد شد.

وی تجاری سازی فناوری و ارایه خدمات صنعتی و فناورانه به جامعه و صنعت را یکی از رویکردهای کلیدی دانشگاه صنتی شریف در سال های اخیر عنوان کرد و افزود: مجتمع خدمات فناوری این دانشگاه با هدف حمایت از تیم های فعال ارتباط با صنعت و کارآفرینان و فن آفرینان دانشگاه ایجاد شده است.

به گفته مرادی در این مرکز قرار است دفاتر خدمات فناوری و دانش بنیان در حوزه هایی از جمله هوافضا، برق، مکانیک ، مخابرات ، دیجیتال ، شبکه ، دریا ، فناوری اطلاعات و دیگر زمینه ها استقرار یابند.

5353

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =