ایسنا نوشت:

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشورمان به دیدار استاد عزت‌الله انتظامی رفت.

فرح‌ناز رافع  با حضور در منزل عزت‌الله انتظامی، ضمن دیدار با وی، گزارشی از عملکرد سازمان تحت امرش را به وی ارائه کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، گفت: اقدامات دارویی و درمانی از مهم‌ترین اقداماتی است که از سوی سازمان ما انجام می‌شود و ما پزشکان مختلفی را برای درمان و ویزیت رایگان افراد مناطق محروم به این مناطق اعزام کرده‌ایم.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر همچنین از اقدامات و تلاش‌های عزت‌الله انتظامی در راستای امدادرسانی به افراد نیازمند و حادثه‌ دیده، قدردانی کرد.

 استاد انتظامی نیز که در سخنانی ضمن قدردانی از اقدامات جمعیت هلال‌احمر کشورمان، گفت: هلال‌احمری‌ها در اغلب وقایع و حوادث جزو اولویت نیروها و نفراتی هستند که به مناطق رفته و امدادرسانی و کمک به حادثه‌دیدگان را آغاز می‌کنند.

وی خطاب به رییس سازمان داوطلبان هلال‌احمر، گفت: هر فردی باید کاری که انجام می‌دهد را به خاطر دل خود انجام دهد و به دنبال به نمایش گذاشتن آن نباشد.

انتظامی با اشاره به همکاری که در سال 80 با جمعیت هلال‌احمر داشت، افزود: در دوران جناب آقای خاتمی، حدود 12 هزار آواره افغان به مرزهای شرقی کشور آمدند که من با مساعدت هلال‌احمر، کمک‌های قابل توجهی را برای این افراد جمع‌آوری کردم.

 در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر، از زحمات و اقدامات آقای بازیگر سینمای ایران تقدیر شد.

46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =