فارس نوشت:

سیدمحمد موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگویی در خصوص اینکه چرا قصد کنار گذاشتن سیاست را دارید،‌گفت:‌ بنده این جمله را زمانی که افراد دیگری سر کار بودند، عصبانی شدم و گفتم؛ یعنی چه که سیاست را کنار بگذاریم.

*برادر عبدالله آدم کثیفی است اما رابطه‌اش با خاتمی و هاشمی خیلی خوب است

عضو مجمع روحانیون درباره چرایی عدم موضع‌گیری درباره مسائل مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. ما در ماجرای سوریه گیر کرده‌ایم. القاعده و ... این طرف هستند و رسما با شیعه بدند. الان عربستان و قطر پول بی‌حساب می‌دهند و برادر عبدالله آدم کثیفی است، اما خود عبدالله با ما به ویژه آقای خاتمی و هاشمی خیلی خوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید اصلاح‌طلبان در دور بعدی از روحانی حمایت کنند یا خیر،‌گفت:‌ اگر ایشان به وعده‌های خود پایبند بماند و آنها را عملیاتی کند، اصلاح‌طلبان در کنارش خواهند ماند؛ باید دولت دلسوزان را حفظ کند و نباید آدم‌های مغرور در دولت نفوذ کنند.

موسوی بجنوردی ادامه داد: به نظر من احمدی‌نژاد رفتار مثبتی که داشت این بود که با تیم نزدیک خود هماهنگ بود و تا آخر به آنها ارادات داشت البته به درست یا نادرستی آن کاری ندارم.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان برای تقویت خود نباید خاتمی را رها کنند و در عین حال انسجام و تشکیلات خود را حفظ کنند، درباره مسائل اخیری که در خصوص نظارت استصوابی مطرح شده است، ادعا کرد به عقیده من امام مخالف این موضوع بود.

*علت عدم برگزاری کنگره مجمع روحانیون

سید محمد موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز درباره تشکل متبوع خود و برگزاری کنگره اظهار داشت: مجمع روحانیون مبارز به عنوان یک تشکل سیاسی در وزارت کشور ثبت شده است.

وی درباره اینکه چرا مجمع روحانیون کنگره برگزار نمی‌کند، گفت: شرایط برای ما فراهم نبوده و مشکلاتی داشتیم.

/27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام برادر IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    1 1
    برادر عبدالله آدم کثیفی است اما از خیلی از خودمانی ها بهتر است ! چرا !؟ چون اسم و رسم برادر عبدالله رویش هست.ذاتش این است مثل اسلافش هم هست راه آنها را هم می رود...اماااااا این برخی از خودمانی ها اسم و رسمشان یکی نیست.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    2 1
    ما که وکیل شیعیان جهان نیستیم ، در کشور ما ایران عده زیادی اهل تسنن ، مسیهی ، یهودی و سکولار زندگی میکنند ، باید به فکر منافع ملی باشیم
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 1
    پس نتیجه میگیریم که اونا هم آدم کثیفی هست
  • بی نام RO ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    انصافا جمله باحالی گفته:"برادر عبدالله آدم کثیفی است اما...!"
  • بی نام US ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    اللحمدا... امروز خبر انلاین و الف نیر بدون فیلتر شکن باز نشد من که با فیلتر شکن بازشان کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • محمد A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    1 0
    اگر نظر جدید این شخص خوش سابقه و شریف واقعا اینست و خبر جعلی نیست . بس بهتر است خداحافظی کند زیرا در سیاست نه دشمن دایمی داریم و نه دوست دایمی اما منافع ملی دایمی داریم
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    1 0
    ای سیاست ! که پدر و مادر نداری
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    آقای بجنوردی ادبیاتت خیلی بده درست مثل احمدی نژاد بهتره شما هم از سیاست برید کنار آدمهای تندرو زندگی مردم رو به خطر میندازند
  • عبداله A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    این نوع صحبت و حرف‌ها در حد خبرگزاری فارس است نه آقای موسوی بجنوردی.اگر با حرف‌ها و نوع صحبت آقای موسوی بجنوردی که استاد دانشگاه و روحانی هستند آشنا باشید. و گاهی‌ به سایت بنگاه خبرگزاری فارس سر بزنید شکی‌ نمی‌ماند که این خبر سازی است توسط آن بنگاه دروغ پراکنی.
  • بی نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    1 0
    ما مردم ایران همه خواهان ادامه روند فعلی دولت تدبیر وامید در بحث مذاکرات هسته ای هستیم وخواهان ارتباط با تمام دنیا وگشوده شدن درها به روی ملت ایران هستیم وکسانیکه دم از اراده مردم میزنند بدانند مردم در24خرداد حرف خودشوزده لذا با جار وجنجال رسانه ای حق مردم را ضایه نکنید که حق مردم گناهی نابخشودنی وروز قیامت یقتان را خواهد گرفت ودر آتش خشم الهی گرفتار خواهید شد .همه ما برای دکتر ظریف دعا میکنیم وراه را باید براش هموار کنیم واگر توان این کار رانداریم بخاطر مردم حداقل سکوت کنیم. دعای خیر مردم پشت و پناه ظریف