سرمربی الشباب: میانگین سنی بازیکنان استقلال بالاست/ به بازی کردن برابر تیم‌های پرتماشاگر عادت داریم

عمار سویه سرمربی تیم الشباب عربستان می گوید با وجود فشردگی مسابقات تیمش از آمادگی بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمار سویه سرمربی تیم الشباب عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال گفت: «از حضور در ایران خوشحالم. باید بگویم که شرایط لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی ما تفاوت زیادی دارد و مطمئنا بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. با وجود فشردگی مسابقات آمادگی بالایی داریم و امیدوارم هر سه امتیاز بازی را بدست آوریم.»

او که تیمش مثل  استقلال در بازی آخر خود چهار گل دریافت کرده، در این باره گفت: «آن بازی شرایط خاص خودش را داشت و حالا تمام بازیکنانم تمرکز خود را روی این مسابقه گذاشته اند. دلیلی ندارد که آن شکست روی عملکرد ما در این بازی هم تاثیر بگذارد.»

سرمربی الشباب ادامه داد: «ما تمام بازیکنان اصلی خود را در اختیار داریم اما دو بازیکن که از قبل مصدوم بودند، به این بازی هم نمی رسند.»

سویه در مورد شرایط تیم استقلال گفت: «استقلال تیم کاملی است و میزبانی و حمایت تماشاگران هم یک امتیاز مثبت برای آنها به شمار می رود. در حال حاضر نمی توانم بگویم که نقاط ضعف و قوت آنها در چه چیزی است. آنها از چند بازیکن مسن و باتجربه در ترکیب خود برخورداند که هم می تواند خوب باشد و هم بد.»

او در پایان در مورد تاثیر هواداران در این بازی گفت: «تیم ما به بازی کردن در مقابل هواداران پرشمار عادت دارد. این مسئله برای ما غیر عادی نیست و امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی را برابر تیم های پرهوادار به نمایش بگذاریم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    3 6
    بابا خیالتون راحت.اینا از ملوان خوردن.اونم چهارتا...زیاد نگران نباش.مثل آب خوردن می برینشون.اینا غیر از زدن زیر توپ کار دیگه ایی بلد نیستن.
  • بی نا IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 3
    سلام اجنبی
  • بی نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    2 2
    رییس کانون هواداران باشگاه استقلال با دعوت از هواداران استقلال برای حضور در ورزشگاه گفت:از هواداران استقلال می خواهیم فردا به استادیوم بیایند
    • 664 IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      0 0
      التماس نکن !
  • reza A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 2
    ای ول زدی توی خال.دقیقا دست گذاشتی روی نقطه ضعف کیسه
  • بی نام NL ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    2 0
    4444