مهر نوشت:

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با 446 واحد افت به عدد 78 هزار و 72 واحد کاهش یافت و علاوه بر ان شاخص های صنعت، بازار اول و دوم نیز شاهد افت بودنn.

سرمایه گذاران بورس تهران امروز بیش از 314 میلیون برگه سهم را به ارزش یکهزار و 459 میلیارد ریال در 44 هزارنوبت معاملاتی داد و ستد کردند. در جریان معاملات امروز سه شنبه، شیمیایی ها با اقبال سرمایه گذاران توانستند در صدر برترین گروه های صنعت قرار گیرند.

شاخص کل نیز متاثر از افت قیمت نمادهای سرمایه گذاری غدیر، پتروشیمی فناوران، تاپیکو، پتروشیمی پردیس و هلدینگ خلیج فارس که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند 446 واحد پایین آمد و در عدد 78 هزار و 72 قرار گرفت.

این در حالی بود که نمادهای بانک ملت و بانک پاسارگاد با بیشترین تاثیر مثبت بر این متغیر، مانع از افت بیشتر آن شدند. شاخص صنعت نیز امروز 553 واحد نزولی شد و شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 338 و 821 واحد افت را ثبت کردند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    این موفقیت را به مجلس اصولگرا تبریک عرض می کنیم...
  • امیر IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    0 0
    عاقبت بورس بازی و رشد بادکنکی بورس همینه. حالا جالبیش اینه اون موقع که صعودیه صدا و سیما میاد و از بی اثر بودن تحریمها و شکوفایی بورس (که البته دلایل کاملا اقتصادی و گاها هیجانی داره) صحبت میکنه و ملت رو تشویق میکنه بیاین بورس. حالا که نزولی شده یکی نمیاد برای ملت توضیح بده. این یعنی صدا و سیما کشکه..
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    متوجه شدند من سهام خريدم اينجور شد