ایسنا نوشت:

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به جدیدترین ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، آن‌را یک ادعای ناشیانه و یک سناریوپردازی پر از ابهام و دروغ خواند که فقط اذهان بیمار، توان سر هم کردن آنها را دارند.
افخم به هم‌زمانی این تبلیغات گسترده با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و برگزاری اجلاس سالانه آیپک که مهم ترین دستور کار آن انحراف توجه از مسئله اصلی خاورمیانه و جلب توجه به مشکلات ساختگی و جعلی است، اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز این لابی شکست خورده در جریان اجلاس سالانه خود تلاش گسترده و برنامه ریزی شده‌ای را برای تحمیل سیاست‌های خود بر ملت آمریکا و کنگره آن کشور انجام داده و به صراحت با هرگونه گفت‌وگوی دیپلماتیک مخالفت کرده بود.
مرضیه افخم گفت: لابی مذکور پس از شکست خوردن در جلوگیری از آغاز گفت‌وگوهای دیپلماتیک در موضوع هسته ای، اکنون به صراحت اعلام کرده است به دنبال نابود کردن مذاکرات جاری و منحرف ساختن آن است.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از دولت آمریکا خواست به جای توجه به تولیدات جعلی و مداوم دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و همراهی با آن در متهم کردن ایران و استفاده از الفاظ و لحن غیر دیپلماتیک و فرافکنی مشکلات خاورمیانه، به حل واقعی مسئله اصلی منطقه از طریق توقف جنگ افروزی، تروریسم دولتی و اقدامات غیر انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین بپردازد.
45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام SE ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    و در این راستا شدیدا امیدوار به همراهی و کمک از حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان هستند!
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    باطل نابود است.