فارس نوشت:

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: کشور ما در تمام عرصه‌ها به وجود قهرمانان نیازمند است.
محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک گفت: از طرف دولت تدبیر این مأموریت را دارم که در کنار وزیر ورزش در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان در جمع شما ورزشکاران و ورزش‌دوستان حضور پیدا کنم. این وطن که از او یاد می‌شود در همه عرصه‌ها نیازمند قهرمانان است. خدا را شاکرم قهرمانان ما در عرصه ورزش امید و افتخار آفریدند و به احترام آنها در این جمع حضور پیدا کردیم تا در مسابقات بعدی ایران سرافراز را سرافرازتر کنند.
وی ادامه داد: این وطن در عرصه‌های دیگر هم نیازمند افتخارآفرینی است. در اینجا از قهرمانانی یاد می‌کنم که امشب در جمع ما نیستند. وعده ما با آنها در روز بزرگ حضور انسان‌ها در محضر خداست. شهیدانی که قهرمانانه برای اینکه سرافراز بمانیم، رفتند، آنقدر پافشاری کردند تا سه دشمن گردنکش را با دست دیگر دشمنان به داور آویختند.
معاون رئیس‌جمهور در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: به خاطر بیاورید کشوری که خودش شرور است سه کشور را به عنوان محور شرارت یاد کرده است، ایران، افغانستان و عراق. امروز همسایه‌های غربی و شرقی ما را ببینید که خاک وطن‌شان زیر پای نظامیان دیگر کشورهاست.
نوبخت با بیان اینکه ایران سرافرازتر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد، تصریح کرد: ایران حالا تعیین‌کننده‌تر از قبل است. این موضوع هم آسان نبود، زمانی که پیر جوانمرد درگذشته و امروز فرزند او از جایگاه رهبری و با قاطعیت سخن می‌گوید حقوق ملی ما در هیچیک از عرصه‌های سیاسی مخدوش نمانده و در عرصه هنر هم از اجرای سالار عقیلی لذت بردم. هنر متعهدی که انسان را به خاک و زادگاهش دلبسته می‌کند.
وی در پایان اظهار داشت: از سوی هیأت وزیران و رئیس‌جمهور که به دلیل مذاکراتی که دارد در ایران نیست، از افتخارآفرینان امشب تجلیل می‌کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =