تسنیم نوشت:

فرمانده مرزبانی ناجا در بجنورد گفت: تلاش‌های اطلاعاتی و دیپلماتیک برای مشخص شدن وضعیت گروهبان دانایی‌فر در حال انجام است.
سردارحسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران خراسان شمالی، با بیان اینکه هنوز سندی که تائید کند گروهبان دانایی فرد توسط گروهک جیش العدل به شهادت رسیده به دست ما نرسیده و ما تلاش خود را برای مشخص شدن وضعیت دانایی فرد انجام می دهیم، گفت: تلاش‌های اطلاعاتی و دیپلماتیک برای مشخص شدن وضعیت گروهبان دانایی‌فر در حال انجام است.

او درباره وضعیت مرزهای کشور گفت: با توجه به قول مساعد دولت برای تخصیص اعتبار 520میلیارد ریالی که مربوط به سال گذشته است امیدواریم وضعیت مرزهای دولت بهتر از گذشته شود، در سال گذشته 780میلیارد ریال اعتبار برای مرزهای کشور در نظر گرفته شد که از این میزان 260 میلیارد ریال آن محقق شد.
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با این شرایط مرزبانی کشور عملکر خوبی داشته و خوشبختانه امسال نیز توانسته‌ایم 115درصد افزایش کشف سلاح داشته باشیم، همچنین قبل از ورود مشروبات الکی به کشور و در عقبه مرزها 60 درصد افزایش کشف داشته‌ایم که این آمار بسیار راضی کننده است.

ذوالفقاری گفت: در سال گذشته 398درگیری در مرزهای کشور رخ داد که در این درگیری‌ها 60 نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.
او اولویت‌های مرزبانی را تکمیل خلاهای مرزی به ویژه در مرزهای جنوب شرقی و شمال غربی کشور عنوان کرد و گفت: هدف از سفرم به خراسان‌شمالی نظارت دوره‌ای و پیگیری مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی است.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مرز خراسان شمالی با ترکمنستان جزو مرزهای امن کشور محسوب می‌شود گفت: با این وجود عملیات انسداد مرزی در مرزهای این استان انجام می‌شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 352101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =