رجبی :‌‌علی مطهری گفت که «هر کس به احمدی‌ن‍ژاد رای نداده در زندان است.» یعنی بیش از ده میلیون نفر زندانی داریم. حرفی عقلانی! منطقی! از روی حکمت و فلسفه! حرفی که اسرائیل و امریکا را هم می‌خنداند

فاطمه رجبی در واکنش  به مناظره اخیرعلی مطهری در تلویزیون ، نوشت :‌ این مناظره پرده‌ای دیگر از فتنه آقازادگی را بالا زد.

وی با بیان اینکه «بعد از این مناظره بلافاصله تلفن‌ها پشت هم از مردم که: می‌بینی پسر شهید مطهری چه می‌گوید؟ » به فرزند شهید مطهری حمله کرده و افزود:‌ علی مطهری تنها آقازاده‌ای است که از رانت پدر می‌خورد، و به همین جهت عقیده و دینش، بینش و دانش، و انقلاب و استدلالش دارای کمترین «بار» است.

به گزارش انصار نیوز همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت نهم در ادامه خاطرنشان کرد :‌اما سخنان این دکتر! استاد دانشگاه! و فلسفه‌خوانده‌ای! که از بد حادثه و از سر سیاست‌بازی به مجلس هم متاسفانه راه افتاد، در حد بالایی از «عقلانیت، فهم و درک، استدلال، مبنا، ایمان، انقلابی‌گری و ولایتمداری» بهره‌مند بود، و البته مانند پیش (که تکرار مکررات بود) از یکدستی، ثبات و عدم تناقض سود داشت!!

رجبی بابرشمردن برخی از این موارد گفت :‌علی مطهری گفت: «هر کس به احمدی‌ن‍ژاد رای نداده در زندان است.» یعنی بیش از ده میلیون نفر زندانی داریم. حرفی عقلانی! منطقی! از روی حکمت و فلسفه! حرفی که اسرائیل و امریکا را هم می‌خنداند، و هم‌پسند می‌دهد

.- علی‌ مطهری گفت: «در این دو ماهه مطبوعات توقیفی زیاد داشتیم.» حرفی مستدل! زیرا منهای روزنامه «اعتماد ملی» که حزبش هم توسط خود اعضا در شرف تعطیلی است، حتی نمی‌تواند نام یک روزنامه را ببرد! باز هم سندسازی برای امریکا و اسرائیل!

- علی مطهری گفت: «این دو ماهه راه نقد بسته شده» جالب است که این آقازاده اگر به گفته‌های خود و همفکرانش از طیف کودتا نگاهی بیندازد، می‌بیند مدتهاست آنها راه نقد را بسته اعلان می‌کنند، اما معلوم نیست به علت فراموشی یا بی‌مبنایی یا کفگیر به ته دیگ خوردن، این دکتر فلسفه چنین حکیمانه سخن می‌گوید!

- علی مطهری گفت: «ممکن است ولایت‌فقیه را قبول داشته باشند، اما برخی نظرات ولی‌فقیه را قبول نداشته باشند.» [نقل به مضمون، فاعل جمله هم یعنی سران جنایتکار کودتا! موسوی، خاتمی و کروبی] اینجا دگر باره باید به او آفرین گفت که چه راحت خود را سپر بلای سران فتنه می‌کند و وکالتا آنها را به نظر خود تطهیر می‌نماید در حالی که نمی‌داند با آبِ غیرکُری بر روی این ناپاکان می‌ریزد، خود هم مانند آنها ... . البته علی مطهری ضروری نمی‌داند که شعار «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه حامیان خاتمی و موسوی» را در عصر عاشورا به یاد بیاورد.

فاطمه رجبی در ادامه افزود: علی مطهری گفت: «اینها (سران کودتا) رجوی نیستند.» قطعا او نمی‌داند رجوی که بود! پیشتر هم گفتم، او هیچ‌چیز نمی‌داند. آیا رجوی به اصطلاح یک چریک پیش از انقلاب نبود با محکومیت حبس ابد در زمان طاغوت؟ آیا رجوی جنایتکار منافقی نبود که به دلیل عدم پای‌بندی به ولایت‌فقیه دسته‌های جنایتکار میلیشیایش را به قتل و تخریب و آتش‌سوزی و در یک کلمه «براندازی» واداشت؟

علی مطهری نمی‌داند! ولی مردم می‌دانند که «پاک‌ترین و خوش‌سابقه‌ترین این جنایتکاران همان موسوی است! که امروز یزیدوار به حسین‌کشی روی آورده. او مجهول‌الهویه‌ای است که از حزب منحله جمهوری اسلامی سر برآورد و به امام معرفی شد و سی سال بر گرده مردم سوار و بهره‌مند از رانت‌‌های «اقتصادی» و «سیاسی» و «مدرکی» برای خود و خانواده، و البته از آغاز راه در مرکز یک محفل فتنه‌گر ضدمقام معظم رهبری فعال! علی مطهری زحمت بکشد خاطراتِ «مرادش» هاشمی رفسنجانی را بخواند شاید اندکی بداند، شاید!

- علی مطهری گفت: «"او" منتظری نیست». یعنی هاشمی رفسنجانی! و یعنی هاشمی باید هم‌چنان بر گرده مردم سوار باشد. سؤال:

آقای منتظری چه کرد که «مرادِ» علی مطهری نکرده است؟ خانواده‌اش به اندازه این "او"، جرائم، مفاسد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشتند؟ عملش کم بود یا فتنه‌های کمتری از محفل او بروز کرد؟

و نیز؛ اگر آقای منتظری باید حذف می‌شد و این «او» نباید، پس چرا همین علی مطهری در سوگ آقای منتظری نوشت: «به دیدارش رفتم و از این که گفت: ببین با من چه کردند، دلم فرو ریخت...»

وی تصریح کرد :‌علاوه بر بی‌مبنایی و غیرمستدل بودن و تناقض و تضاد داشتن سخنان علی‌ مطهری، این دومی «نهایت ولایتمداری او را نماید». چه «ولایت امام و برخورد با منتظری»، و چه «ولایت مقام معظم رهبری و معضلی به نام هاشمی رفسنجانی»! شاید علی مطهری در «ولایت هاشمی» باشد و فتنه آقازادگی در این سرا همین است!

فاطمه رجبی در ادامه یادداشت خود افزود: علی مطهری گفت: «در مناظره‌ها، احمدی‌ن‍ژاد پرده حیا بین مردم و حکومت را برای اولین‌بار درید و ...» اولا پرده بین مردم و حاکمان یعنی صاحبان زر و زور و تزویر کنار زده شد. ثانیا این پرده سال‌هاست توسط مردم برداشته شده بود. ثالثا علی مطهری به حاکمیت اسلامی معتقد است یا دموکراسی؟ در اسلام حاکمان باید با شفافیت، امانتداری و صداقت خود را در حفظ بیت‌المال به مردم اثبات کنند، و در دموکراسی به هر حال نوعی «قانون» وجود دارد. اما علی مطهری برای هاشمی رفسنجانی معتقد به «فراقانونی» است، و «اسلام» را هم در این باره پذیرا نیست. آیا امیرمؤمنان علیه‌السلام به مردم بصره نفرمود: اگر روزی که از شهر شما رفتم و بیش از پیراهنی که بر تن و کیسه آردی که در دست دارم، بیشتر داشتم، مرا بازخواست کنید؟ راستی علی مطهری آنچه از قرآن و نهج‌البلاغه خواند با کدام مبنا بود؟

- علی مطهری گفت: [سران جنایت و قتل و براندازی] «داری لغزش هستند» مردم می‌پرسند: آیا همه مردم از دید این آقازاده می‌توانند همین حد لغزش داشته باشند، و همین اندازه مورد لطف و محبت ایشان (که البته هیچ جایگاهی ندارد) قرار بگیرند؟ شاید علی مطهری به «آنارشیسم» معتقد است.

- علی مطهری گفت: «احمدی‌نژاد باید عذرخواهی کند». این یکی را دیگر درست می‌گوید. ما هم می‌گوییم. یعنی احمدی‌ن‍ژاد تنها نه! 70 میلیون نفر به استثنای مافیای قدرت و ثروت، همان هزارفامیل و همان صاحبان رانت آقازادگی، باید عذرخواهی کنند که: چرا پس از سی‌سال تحمل و صبر و نجابت و فرصت‌دهی، برای یک‌بار «پرسش کرده‌اند» از ثروت بی‌کران، پرسش از قدرت فوق‌ قانون، و پرسش از ...

اما علی مطهری بداند: فائزه هاشمی در حسین‌کشی روز عاشورا هم حضور داشت. و مهدی هاشمی با «امر پدر» همچنان در انگلیس! چه می‌کند؟ پدر می‌داند. نتایج فعالیت‌ یا آموخته‌هایش در خیابان‌های تهران هویدا! راستی علی مطهری می‌داند برخی از رجال سیاسی ایران در گذشته با کمتر از این ارتباط به «انگلوفیل» مشهور گردیده‌اند و به تدریج اسناد خیانتشان در تاریخ ثبت شده است؟

- علی مطهری بارها از حضور بی‌مانند مردم در «چهارشنبه» ذکر نمود. اما حاضر نشد بگوید این حضور در دفاع از چه و برای مقابله با چه بود! هر چند او مدعی شد در راهپیمایی مردم حضور داشته اما قطعا نه شعارهای مردم را شنیده، و نه نوشته‌های آنها را دیده است. خداوند به همه گوش‌های شنوا، چشم‌های بینا و بالاتر از آن «قلب سلیم» و «ایمان کامل» بدهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 35467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آ... IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    1 0
    چرا این خانم چشمهاشو بسته فقط حمله میکنه؟ خواهشا"لااقل هفته ای یک بار ازش خبربیارید تاسایتتون اینقدر جدی نباشه
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    1 0
    باشه بابا تو خوبي...واقعا جاي تاسف داره كه اين مهملات رو منتشر مي كنين...
  • milad IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    2 0
    حمله میلاد به فاطمه رجبی:او هیچ نمیداند حتی نمیداند مطهری کیست
  • بدون نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    1 0
    خانم رجبي حرص نخوريد سخنهاي اقاي مطهري تماماصحيح ميباشد
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    1 0
    يكي جلوي اين خانمو بگيره داره خودشو ميكشه (; والله ما كه نشنيديم آقاي مطهري بگه هر كي به احمدي نژاد راي نداده تو زندانه. خانم جان شما كه اعصابت ضعيفه دست از سر سياست بردار بيخودم صحبتهاي مردمو تحريف نكن. البته نظر من اينه كه ايشون ميخوان مردمو تحريك كنن.
  • محمدي IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    1 0
    دوستان گرامي سايت خبر به خدا قسم ما شما را افراد معتدل و منصفي مي‌دانيم و هرروز به اين سايت مراجعه مي‌كنيم. اما واقعا درك نمي‌كنم منظورتان از درج برخي سخنان چيست؟ هرروز ده‌ها نفر افراد بي منطق و افراطي كه تعادل درستي ندارند در سايت‌ها و وبلاگ‌هاي خودشان مطالبي مي‌نويسند. مگر بايد به آنها تريبون همگاني داد؟ اجازه بدهيد افراد محدودي كه هم فكر اين افراد هستند به سايت ايشان مراجعه كنند و لذت ببرند. باور بفرماييد بيشتر مردم از خواندن مطالب ايشان سردرد و افسردگي مي‌گيرند.
  • م.پ همیشه سبز IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    2 0
    اصلا این خانوم رجبی چه مسئولیتی در جمهری اسلامی داشته است؟ آیا نظراتش ارزشان انعکاس دارند؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    1 0
    درود ما بر مطهری که در این کارزار افر اطی گری پرچم دار اعتدال و انصاف است. درود بر مطهری
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 0
    همسر غلامحسین الهام مصونیت قضایی دارد؟
  • حسین IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    1 0
    بازم مطالب طنز این خانوم بذارید، مردم یکم بخندن!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 0
    ما هم پاراگراف آخر رو برای شما خواستاریم
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 1
    سلام اجركم عندالله البته اميدوارم كه شما هم در بازيهاي سياسي نيفتاده باشيد. ولي خداي ما شاهد است كه ذره اي دل به اين آقايان و آقازاده ها براي نجات اسلام و كشور نبسته ايم. خداوند سايه مقام عظماي ولايت را بر سر ما مستدام بدارد كه با عقل و درايت و دورانديشي فتنه فتنه گران را به خودشان بازگرداند. و مكرو و مكرالله والله خير الماكرين فدايي ولايت مريم هيئت علمي دانشگاه آزاد
  • ح IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 0
    هر چند برخی از مواضع آقای مطهری نا پخته بود اما نحوه برخورد و ادبیات خانم رجبی قابل قبول نیست
  • mrt IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 2
    احسنت به اين بانوي شجاع...
  • فریاد IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 0
    علی مطهری بنده خدااینقدرساده است که نمی داند این آقازاده ها چه افعی هایی هستند.وچقدرجیره خواردورخودشان جمع کرده اند.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 0
    حرفهاي اين خانم را مي ذاريد كه مردم را ازار دهيد؟!
  • حسین IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
    0 0
    این یعنی اعلام جنگ تمام عیار با همه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
    1 0
    خداوند به همه گوش‌های شنوا، چشم‌های بینا و بالاتر از آن «قلب سلیم» و «ایمان کامل» بدهد.و به ايشان كمي شعور و ادب.
  • اسماعیل مهرانگیز IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
    0 1
    حیف از آن پدر وتاسف برای این پسر
  • زن مسلمان IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
    0 1
    این زن با این افکار و ادبیاتش شان و شعور زنان مسلمان را زیر سوال می برد ! واقعا ایشان از چه رانتی استفاده می کند که هر چه به عقل بیمار و مغرضش می آید می گوید و هیچ طوریش نمی شود ! وااسفا
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
    0 1
    احسنت به اين بانوي شجاع...
  • بدون نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
    0 1
    فقط تو ایران یه نفر هست که همه چیر رو میدونه واز همه فهمیده تر ه اونم کسی نیست به جز فاطمه رجبی
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    1 0
    این زن هم واسه ما(....)