ایرنا نوشت:

مقامهای شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کردند که به منظور افزایش صادرات محصولاتشان به ایران، میزان تولیدات خود را به ویژه در مجتمع کارخانجات موتورسازی رنو در اسپانیا بالا می برند.

خبرگزاری رویترز بامداد امروز جمعه در نسخه اسپانیولی خود گزارش داد: مسئولان شرکت خودروسازی رنو در اسپانیا پنجشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای در مادرید اعلام کردند با توجه به افزایش تقاضا در بازار ایران، تولیدات موتور کی 4 (K4) را که یک موتور بنزینی 1600 سی سی است و در بسیاری از مدلهای رنو استفاده می شود، ظرف دو هفته آینده افزایش خواهند داد.

بر اساس این اطلاعیه، شرکت رنو قصد دارد از 15 ژوئن - 25 خرداد - آینده میزان تولید موتورهای کی 4 خود را در کارخانجات وایادولید در شمال اسپانیا از تعداد 940 دستگاه به 1500 دستگاه در روز برساند.

شرکت خودروسازی رنو در اطلاعیه خود گفت که برای تحقق این هدف، کارگران کارخانجات وایادولید که هم اکنون فقط در یک نوبت کاری فعالیت می کنند، در شیفت دوم نیز مشغول شده و علاوه بر آن، 55 کارمند جدید استخدام خواهند شد.

این خبر علاوه بر شرکت رنو، برای دولت و جامعه اسپانیا نیز که در بحران بیکاری بسر می برد، خبر خوبی است.

بر پایه این گزارش، موتورهای کی 4 در مدلهای مختلف رنو نظیر توینگو، سیمبل، کانگو، مگان، اسنیک، فلوئنس، داسیا، لوگان، ساندرو، داستر، لادا لارگوس و نیسان لیوینا، آلمرا و ان پی 200 استفاده می شود و صدور تولیدات آن از کارخانجات وایادولید اسپانیا به کشورهای فرانسه، لهستان، روسیه، رومانی، ایران و هندوستان صورت می گیرد.

مسئولان شرکتهای خودروسازی ایران نظیر ایران خودرو و سایپا نیز پیش از این از تولید مدلهای جدید رنو در سال جاری با مشارکت این شرکت فرانسوی خبر داده اند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    1 0
    ای کاش فقط کاش یدونه از این خبرها روی احوال ما تاثیر داشت ما که نمیتونیم پرایدشو بخریم ... شغل درآمد پایین و هزینه های سر سام آور فقط اجازه میده عمرمو با گرسنگی سپری نکنم ...
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    1 0
    چرا اولین کاری که بعد از رفع تحریم ها داره انجام میشه هجوم شرکت های اروپایی و آمریکایی برای فروش محصولاتشون در ایران است؟ اگه تحریم باشیم باید با پول نفت از چین و روسیه جنس بخریم اگه نباشیم باید از اروپا و آمریکا بخریم پس در هر حال محتاج شرق و غرب هستیم
  • عباس عبدی مقدم A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    30 0
    این خبر علاوه بر شرکت رنو، برای دولت و جامعه اسپانیا نیز که در بحران بیکاری بسر می برد، خبر خوبی است. استخدام 50نفر؟
  • بی نام UA ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    2 0
    آشغال سازهای دنیا،،، آماده باشید برای صادرات به ایران ....