حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین مستقر در بیمارستان بهمن، حجت السلام خاتمی امام جمعه موقت تهران پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله مهدوی کنی از مفاخر روحانیت و چهره ای است که در عرصه های مختلف درخشیده است. خاتمی درباره ویژگی های آیت الله مهدوی کنی گفت:ایشان در عرصه فرهنگی دانشگاه امام صادق را بنیان نهادند که از افتخارات ایشان است. در عرصه سیاسی از مبارزین قبل از انقلاب بودند و همیشه در مسیر ولایت قرار داشتند و با همان شکوهی که از امام دفاع می کردند در سال های گذشته از رهبری حمایت کردند و هیچگاه از ذی طلبی خود خارج نشده بودند. 

همچنین محمود واعظی وزیر ارتباطات پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی گفت: ایشان کسی بودند که از قبل از انقلاب و در طول 34 سال گذشته در خدمت اهداف انقلاب بودند و وفادار به رهبری بودند. وزیر ارتباطات مهمترین ویژگی رئیس مجلس خبرگان رهبری را باقی ماندن در خط اعتدال دانست و گفت: ایشان همیشه با اخلاق خوب در خط انقلاب بودند. 

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی گفت: شاخصه ایشان علاوه بر تقوا مشی اعتدالی بود. من اولین حکم مدیرتی ام را از ایشان گرفتم. تقیدشان به احکام اسلام و مشی اعتدالی شان مثال زدنی است که نمونه کامل مشی اعتدالی است. 
2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358622

برچسب‌ها