رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرد و در جریان مداوی وی قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرد و در جریان مداوی وی قرار گرفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان بهمن از نزدیک در جریان وضعیت و مداوای ایشان قرار گرفت و با پزشکان معالج و خانواده آیت الله مهدوی کنی گفتگو کرد.

دکتر لاریجانی در این دیدار سلامتی و بهبودی ایشان را از خداوند متعال مسالت کرد.

همچنین رئیس مجلس از برخی دیگر از بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه و قلب بیمارستان بهمن عیادت و با آنان گفتگو کرد.

تسنیم هم از حضور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در بیمارستان بهمن خبر داد. رئیس قوه قضائیه پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، گفت: تیم پزشکی کارهای خوبی انجام دادند و طبق گزارشی که ارائه کردند آنچه را میسور بوده انجام داده‌اند و ظاهراً امیدواری بهتری دارند. ان‌شاءالله خداوند شفای عاجل به آیت‌الله مهدوی‌کنی عنایت کند.

وی ادامه داد: آیت‌الله مهدوی‌کنی از شخصیت‌های برجسته نظام و یار دیرین امام و رهبری هستند که در این سال‌های اخیر ریاست خبرگان رهبری را به‌عهده داشتند، لذا وجود مغتنمی برای نظام و انقلاب هستند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تیم پزشکی تلاش‌هایی را انجام داده‌اند، ابراز امیدواری کرد: این تلاش‌ها مثمرثمر باشد و از خداوند صحت و سلامت کامل را برای ایشان خواستاریم.

 آیت الله مهدوی کنی روز چهارشنبه 14 خرداد پس از حضور در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دچار عارضه قلبی و به بیمارستان منتقل شد.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358720

برچسب‌ها