۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
اصولیون و اصلاحیون!!! به هوش!!!

در شرایطی که اتحاد پلیدی ها در کنار هم برای سقوط ارزش ها به میدان آمده ، حبل المتین را باید دریافت ، خون بر شمشیر پیروز است اما چرا با شمشیر اتحاد و جنگ با ناپاکان نرویم ؟

بی تریدید دلار های نفتی وهابیون ،القاعده دیروز را با جهش ( ژنتیکی ) عجیبی به سفاکان داعش تبدیل کرد و آموزشهای نظامی و تقویت تسلیحاتی امریکا و اسرائیل و برخی عرب ها نیز این مهاجمان کریه المنظر را تا پشت دروازه های ایران رسانده و امروز اینان در تلاش برای تصرف بهشت زمین ( کربلا و نجف ) نیز هستند . 

پیروان جریان های صرفا سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب و ... بدانند ، این ایام شاید بی بدیل ترین زمان برای اتحاد و همبستگی در مقابل دشمن لجام گسیخته ای چون " داعش " است . داعش اگر بیاید ، به قطعیت تمام و کمال کاری به اختلاف نظر ها و سلیقه ها ندارد ، که مستقیم با اصل وجودی بقای ما خواهد جنگید . 

دیوانگی اینان تا این حد است که با پرچم " رحمت للعالمین " امده اند و فتوا می دهند که با نوشیدن ادرار مجاهدین ما گناهانتان را پاک کنید !!! منطقی که در چهار چوب آن ناپاک ترین ها باعث پاکیزگی می شود !!! بنظر شما اینان فهم تکلم و مذاکره را خواهند داشت ؟ چیزی به نام انسانیت و صلح و آرامش را مجاز می دانند ؟ اینان به هم مسلکان " النصره " و " ارتش ازاد " و ... نیز رحم نمی کنند ، چه رسد به ایرانی ( عجم ) شیعه . 

بیایید با اتکال به خداوند متعال و پیروی از آموزه های عاشورایی دست از مجادلات مبهم سیاسی و مناقشات بی حاصل ( که البته در حال حاضر فقط ضرر غیر قابل جبران خواهد بود ) دست بردارید ، تا فرزندان مان نیز افتخار شنیدن اذان با بانگ " علی ولی الله " را آزادانه داشته باشند . 

امروز  مرور گذشته انقلاب و کشور برای وابسته نشان دادن افراد به چپ و راست و نیل به اهداف خاص سیاسی ، جز فرسایش نیرو های عظیم انقلابی و اسلامی حاصلی ندارد . و این عینا همان چیزی است که تمام دشمنان قسم خورده و قسم نخورده ایران می خواهند . 

سفاکان در میان محور مقاومت در حال تجدید قوا و در تدارک نبردی دهشتناک هستند . و هدف غایی آنها بریدن مجدد سر سید الشهدا ( علیه السلام ) است . زمان ، هنگامه آشتی ، برادری ، حفظ اسرار ، مرگ ظن و عمل به یقین است . بگذارید بعد از خاموشی این طوفان به دست مجاهدان خط مقدم و بازگشت شفافیت به رگه های جامعه ، به فکر جایگاه سیاسی و حزبی و جریانی خود باشیم . 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    10 1
    احسنت این کاش فهمیده شود. این نسخه مختص این جا نیست و خوبه که همه کشورهای منطقه از آن بهره ببرند
  • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    9 1
    يا حجهـ ابن الحسن عجل علي ظهورك
  • بی نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    7 1
    اگر بفهمند
  • آرمین IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    21 1
    شک نکنید اصولگرایان و اصلاح طلبان که در برخی مسائل داخلی باهم اختلاف دارند، در پاسداری از میهنشون باهم متحد میشوند.
  • یک ایرانی A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    6 0
    حقا که الان چیزی بجز اتحاد احتیاج نداریم..... فقط خدا کنه اونهایی که باید بفهمند... بفهمند
  • ایرانی IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    15 1
    سلام . کاملا" با این نظریه موافقم و باید بدینگونه شود . هرچند که ملت غیور ایران نشان داده اند که اگر هم اختلافاتی با هم دارند در زمانی که دشمن مشترکی چهره خود را نشان میدهد تمامی اختلافات را کنار گذاشته و یک دل و یک زبان و متحد در برابر دشمن مشترک صف آرائی میکنند . راز ایران همیشه جاوید در تمامی تندبادهای روزگار همین خصوصیت بسیار مهم است که در هر حالت خساراتی جانی و مالی را هم خواهند داشت .
  • هادی IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    8 0
    مردم و مسئولان کشور باید خیلی به هوش باشند. این وحشی ها،هدفشون ایرانه
  • سید A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    2 0
    ماهمه پیرو خط شیعه ایم بر سر وهابی حمله میریم .
  • مهران IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    دو هفته ای هست که نگران حمله داعش هستم و خودمو برای جنگ با این حیوان صفتان آماده کردم . اما این متن آرومم کرده که باید و باید اتحاد داشته باشیم وگرنه این حیوانات فقط سر بریدن به شکل وحشتناک بلدند