۰ نفر
۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
امارات بازهم سراغ جعل خلیج فارس رفت

امارات با ایجاد کتابخانه‌ای اختصاصی و ارایه خدمات بلندمدت پژوهشی به محققان در تحقیقات تاریخی مربوط به خلیج فارس و خاورمیانه، گام تازه‌ای برای سندیت بخشیدن به ادعاهای خود (خلیج ع ر ب ی) برداشت.

به گزارش خبرآنلاین، مرکز گردشگری ابوظبی با هدف تمرکز بر مطالعات منطقه خلیج فارس، کتابخانه اختصاصی با نام جعلی خلیج ع ر ب ی احداث کرد. جذب گردشگران و ایجاد ارتباط میان محققان داخلی با محققان خارجی و بین‌المللی از دیگر هدف‌های ابوظبی در ایجاد این کتابخانه است.

این کتابخانه که عنوان «کتابخانه امارات و نام جعلی خلیج ع ر ب ی» را بر آن نهاده‌اند، مرکزی است که برای همه سنین و در همه رشته‌های علمی و پژوهشی خدمات مطالعاتی ارایه می‌دهد.

این کتابخانه واقع در منطقه کرونیشه ابوظبی انواع مواد و کتاب‌های مطالعاتی را به مراجعه‌کنندگان مختلف عرضه می‌کند. هدف از ایجاد این کتابخانه افزایش آگاهی و ایجاد ارتباط میان محققان است.

این کتابخانه درنظر دارد که همه خدمات مورد نظر را برای کتاب‌دوستان و محققان از هر گروه سنی به طور روزانه فراهم آورد.

در عین حال بسته به نیاز مراجعان به طور ویژه به کسانی که علاقه‌مند به مطالعه در زمینه تاریخی منطقه خلیج فارس و خاورمیانه هستند، خدمات تحقیقاتی اختصاصی و بلند مدت عرضه می‌کند.

آنطور که روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی گزارش داده، در شرایطی که امارات سال‌هاست با تبلیغات گسترده از شبکه‌های تلویزیونی سعی در جعل نام خلیج فارس دارد و این بار دست به ایجاد فضاهای مطالعاتی زده است، آثار ارزشمند میراث فرهنگی ایران در جزیره خارک که سند مسلم دراثبات ایرانی بودن خلیج فارس است در پنج سال گذشته دستخوش تخریب شد.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    6 1
    حتما هم با اون شمشیرت میخوای با ما دربیفتی و اسم خلیج فارسو عوض کنی جوجه ماشینی مارمولک خور
  • بی نام IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    7 1
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست . عرض خود میبری و زحمت ما میداری . البته استثناعا در اینجا به جای مگس بهتره بنویسیم پشه یا شپش
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    7 1
    ما هم باید نام جعلی ع ر ب را از شبه جزیره ع رب ستان برداریم و نام باستانی و ایرانی آن را که سرزمین هاماوران است بگذاریم و بنامیم
  • دائی جان IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    8 1
    اصولا خود امارات جعل شده دولت خبیث انگلیسه
  • گلي IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    5 1
    ولشون كنيد بابا. متوهمن . ازين كارا زياد مي كنن.
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    12 1
    این مسئله را کوچک نشمارید به ارامی حساسیت مردم ایران را از بین میبرند الان هم نویسندگان زیادی همه جا برای امارات واعراب قلم فرسایی میکنند درمقابل ما ایران دوستان وایران پژوهان را جاسوس مینامیم واز دفن شدن شان هم در کشور جلوگیری میکنیم بر این مردم باید گریست