اعتماد نوشت:

جبهه پايداري اين‌بار از افراطي‌ترين اظهارات يكي از اعضايش دفاع هم نكرد. عضو جبهه پايداري هفته گذشته رييس‌جمهور و اطرافيانش را علاوه بر جاسوس، برانداز هم ناميد؛ اتهاماتي كه گفته شد علاوه بر هيات نظارت بر نمايندگان، در شوراي عالي امنيت ملي نيز در حال بررسي است.

با اينكه يكي ديگر از اعضاي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان روز گذشته بررسي اين موضوع را تكذيب كرد اما عدم دفاع دو عضو جبهه پايداري از اظهارات كريمي‌قدوسي نشان داد كه كريمي‌قدوسي با اتهام‌هاي عجيب و غريبش اين روزها حتي در ميان همفكرانش نيز محبوبيتي ندارد. مي‌گويند اظهاراتش به خودش مربوط است و نشان‌دهنده افكار جبهه پايداري نيست. ب

روز گذشته همفكران كريمي‌قدوسي در كنار عدم دفاع‌شان، اظهارات او را حتي رد كردند و براي اين رد كردن‌ها استدلال هم آوردند. يكي از آنان گفت: آقاي كريمي‌قدوسي عضو شوراي مركزي جبهه پايداري نيست و در جلسات هم شركت نمي‌كند.

به گزارش تدبير، مجيد متقي‌فر از اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري در همين مورد گفت: اين دولت كاملا مشروعيت دارد چون از دست مقام معظم رهبري حكم گرفتند پس قطعا در نظام جمهوري اسلامي هم مشروعيت دارد. اما در مورد اظهارنظرهاي آقاي كريمي‌قدوسي مبني بر اينكه دولت يازدهم در راستاي براندازي نظام فعاليت مي‌كند بايد توسط خود ايشان پاسخ داده شود. بايد از خودشان بپرسيد كه منظورشان از براندازي چه بوده است. ما در جبهه پايداري نبايد مواضع ايشان را تاييد يا تكذيب كنيم چون ايشان عضو شوراي مركزي نيستند.

ستار هدايتخواه از ديگر اعضاي جبهه پايداري هم در اين باره مي‌گويد: «مسلم است جبهه پايداري مواضع خود را از طريق سخنگوي جبهه اعلام مي‌كند، افراد ممكن است هر كدام ديدگاه‌هاي خود را داشته باشند اما اين ديدگاه‌ها را نبايد به پاي جبهه نوشت. مواضع از طريق جبهه و به شكل رسمي اعلام مي‌شود. هر كس مي‌تواند اظهارات شخصي داشته باشد و البته مسووليت اين اظهارات را هم خودشان بايد بر عهده بگيرند.»

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 362991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توسی A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    1 6
    جالب بود و مفید
  • بی نام US ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    21 3
    بابا طرف دلواپسه، کاریش نداشته باشید
  • بی نام IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    3 3
    کاملا منطقی بود. پایدار باشند.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    9 2
    خود تیتر اعتراف میکنه جبهه ی پایداری دغدغه شخصی و طایفه گری نداره حالا چه احمدی نژاد باشه و چه قدوسی ....