عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تلاش برای مصادره کردن رئیس جمهور در جریان اصلاح طلب را تاکتیکی برای بازآفرینی مناسبات پس از 2 خرداد76 دانست.

جواد آرین منش در گفت و گو با خبرآنلاین درباره تلاش چهره های اصلاح طلب برای مصادره کردن رئیس جمهور در جبهه اصلاح طلبان گفت: سابقه آقای روحانی در دوران نمایندگی مجلس و نایب رئیسی خانه ملت بیانگر اعتدال و فراجناحی بودن ایشان است. تا جایی که آقای روحانی از هر دو جناح رای می آوردند و هر دو جریان سیاسی چپ و راست ایشان را قبول داشته اند.

وی با بیان اینکه «اصلاح طلبان به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند» افزود: اصلاح طلبان تلاش می کنند به شیوه سنتی دو جریان سیاسی در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و رقابت ها تکرار مسائل پس از دوم خرداد باشد.
آرین منش درباره تلاش اصلاح طلبان برای بهره گیری از حامیان رئیس جمهور گفت: اصلاح طلبان سعی می کنند از دولت که درای مقبولیت خوبی در نزد مردم است از این فضا در جهت کسب آرا و بازگشت سیاسی خودشان استفاده کنند.

نماینده پیشین مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکتیک دیگر اصلاح طلبان برای محدود کردن اصولگرایی به احمدی نژاد و جریان او گفت: اصلاح طلبان همچنان که سعی در مصادره روحانی در جبهه اصلاحات دارند، تلاش می کنند ضعف های احمدی نژاد و مشکلاتی که دولت نهم و دهم در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی و فرهنگی و ... ایجاد کرد را جزو کارنامه اصولگرایان بداند.

وی با یادآوری اینکه اصولگرایان در 2 سال آخر حضور احمدی نژاد بیشتر از اصلاح طلبان منتقد دولت بودند» گفت: اصلاح طلبان با بزرگنمایی جریان احمدی نژاد و انطباق این گروه به اصولگرایی به دنبال تضعیف جریان اصولگرایی هستند. آنها میخواهند احمدی نژاد را معیار و مصداق اصولگرایی اعلام کنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تایید فعالیت مجدد جریان افراطی اصولگرا گفت: اظهارات و عملکرد جریان تندرو اصولگرا که بدون منطق در جهت تخریب دولت عمل می کنند را نباید به حساب اصولگرایان گذاشت.
وی تصریح کرد: اصولگرایان از گذشته مسیرشان حرکت در مسیر فرامین رهبری بوده است. جبهه پیروان خط امام و رهبری معمولا سعی داشته که با توجه به مشکلات عدیده در جهت تضعیف دولت گام بر ندارند.

وی تصریح کرد: حمایت از دولت برای حل مشکلات کشور خط مشی جریان اصیل اصولگرایی است اما تلاش گروهی این است که بین دولت و اصولگرایان با اختلاف فاصله ایجاد کنند.
آرین منش تاکید کرد: اصولگرایان، «منتقدِ مصلح» دولت هستند اما در جهت تخریب و تضعیف دولت حرکت نمی کنند و در مسیر حمایت از دولت اقدام می کنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    105 4
    عاقلان دانند...............
  • سیدعباس میراحمدی A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    اقای ارین منش اگر احمدی نژاداز اصولگرایان نیست پس از کیست چرا مردم را هالو فکر می کنید چه کسی است که نداند رای روحانی رای به اصلح طلبی بود رای به خاتمی وهاشمی وراه خمینی کبیربود نه رای به اصولگرایی که در زمان امام راحل او را خونجگر کردند واکنون بلای جان رهبر شده اند
    • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      میراحمدی تحت تاثیریا یه که با دید بازتر نگاه کن حرفات در واقعیت تناقض داره
    • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      108 8
      وی با بیان اینکه «اصلاح طلبان به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند» .... عجب
    • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      13 97
      معلوم هست چی می گی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ناصر ج A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      به نظرم منظور میراحمدی عزیز اینه که همه مردم میدونن که احمدی نزاد یه شخص کم وزن سیاسی بود ولی اصولگراها اون رو علم کردند و تقریبا تمامی رجال اصولگرا از اون تمام قد دفاع کردند اما این اواخر وقتی بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح و در بعضی موارد خودکامگی احمدی نژاد رو دیدند همگی کنار کشیدند و مسئولیت رو نپذیرفتند و مدام گردن همدیگه انداختند،از اون طرف هم طیف وسیعی از اقشار ملت چون دیگه تحمل جریان اصولگرایی که هشت سال مملکت رو فلج کرده بود نداشتندبه سمت دکتر روحانی رفتند
    • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      7 31
      هرکی باشه سردار بت شکنه ایرانه وخاری در چشم افسادگران
    • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      13 3
      اصلاح طلبان هم خاری در چشمان احمدی نژاد
  • عرشیا A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    اصلاح طلبان و در راس انان جناب هاشمی و جناب خاتمی دارای چنان مقبولیتی در سطح جامعه و نزد افکار عمومی هستند که با یک فراخوان این بزرگواران جناب روحانی با اکثریت ارا در همان دور اول انتخاب شد .
  • امیر IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    127 7
    اصلاح طلبان جامعه را دو قطبی کردند یا احمدی نژاد و اصولگرایان؟ اتفاقا اصلاج طلبان با رشدی که از خود در انتخابات 92 نشان دادند باعث یک آرامش نسبی در جامعه و کمرنگ شدن قطبی بودن جامعه شدند. اولا منصف و ثانیا جوابگوی عملکرد خود و مجلس در 8 سال گذشته باشید و مسئولیت خود در کنار احمدی نژاد بپذیرید...
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    118 8
    اصلاح طلبان در ذات خودشان در بین مردم رای دارند به فکر عدم رای خودتان باشید
    • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      5 27
      اصلاح طلبان در ذات خودشون رای دارن؟خنده دار بود.من خودم به روحانی رای دادم طبق شعارها و مناظرات و مصلحت مردم به انتخاب آقای روحانی میدونستم .همانطور که 84 به احمدی نژاد رای دادم .من دیدگاهم اصولگراست.خیلی بده برای اقای روحانی که میگن به خاطر فلان کس بهت رای دادن آقای روحانی مواظب باشید که قدرت طلبها.....
    • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      7 0
      بی نام 16:11 این یک واقعیت است نه یک افسانه... دیده ام که میگما
    • بی نام PT ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
      7 1
      منظورم از واقعیت پایگاه اجتماعی خوب اصلاح طلبان است.
  • شرکتی منطقه ویژه عسلویه IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    5 8
    ای کاش رئیس جمهور بخاطر تبعیضی که بین شرکتی های دستگاهها ایجاد کرده یک سئوال بفرماید.درضمن رئیس جمهور دیروز فرمودند که دست منتقدان خود را فشار میدهد.انتقاد شدید ما اینه که چرا جلوی تبدیل وضعیت شرکتی ها رو گرفت؟همکاران ما درحال تبدیل وضعیت بودند که با تشکیل دولت جدید جلوی این کار با شعار مخالفت تبدیل وضعیتها با قانون گرفته شد و الان همکاران ما یکی درمیون تبدیل وضعیت شده اند.سئوال ما اینه این تبعیض بوجود آمده موافق قانون هست؟خون تبدیل وضعیت شده ها از خون ما رنگی تره؟اصلا غیر از اینه که در حقوق اداری استفاده از نیروی شرکتی برای کار موقت مثل کارگران رنگ کار و...هست؟از رئیس جمهور که از انتقاد حمایت میکنند درخواست داریم به این قضیه ورود کنند
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    1 12
    استفاده از احمدي رو خوب اومدي خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ashkan A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    10 4
    ذات آدمی دستیابی به آزادی است و بیشتر مردم ایران هم برای دستیابی به این مهم تا آخرین نفس مبارزه خواهند کرد چنان که در دو قرن اخیر اینگونه بوده است. مانند این افراد که تصور می کنند مردم در نادانی به سر می برند بسیار است و همین افراد هستند که آبروی این کشور را برده و گاه موجودیت آن را به خطر انداخته اند. به امید خدا در انتخابات مجلس طوری عمل می کنیم که دوران طلایی دوم خرداد تکرار گردد و دست رانت خوارن را از سیاست کشور کوتاه می کنیم مگر اینکه ناگهان 63 درصدی پیش آید.
    • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      2 16
      اشکان دوره ی طلایی دوم خرداد رو خوب اومدی منظورت کدومه کنفرانس برلین یا قتلهای زنجیره ایی یا مجلس ششم یا فرار مسولان به خارج کشور از جمله مهاجرانی یا شهرام جزایری یا.......
  • سیده زهرا A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    10 3
    درود بر اخلاقعقلانیت وادب ودرود برخاتمی عزیز واصلاح ظلبان .دوران طلایی دوران اصلاح طلبان بود .ودوران افول این مملکت واین مردم شریف دوران ریاست جمهوری 9و10بود
  • ىار A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    2 7
    احمدى نزاد جزو هر دسته اى بود هم خىلى مفىد بود هم اشتباه داشت چرا اىنقدر همدىگر رو تخرىب مىکنىد همىن افکار است که هر کس سر کارمىاىد شاىسته سالارى را با ...عوض مىکند ترا خدا بىاىىد با هم کار کنىد و هر کس بهتر مدىرىت کرد راس هر وزارتخانه بگذارىد