مدافع فصل قبل تراکتورسازان می گوید تمرینات آماده سازی خودش را در کشور ترکیه انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فرشید طالبی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در خصوص وضعیت خود در فصل نقل و انتقالات، گفت: در حال حاضر تصمیمی برای انتخاب کردن تیم جدیدم نگرفته ام زیرا کار هایی شخصی واجبی داشتم که باید آنها را انجام می دادم. اگر با تیم تراکتورسازی تبریز قراردادم را تمدید کنم فقط به خاطر مردم تبریز خواهد بود ولی همانطور که گفتم فعلا تصمیمی نگرفته ام.

وی در خصوص تمرینات آمادگی خود که در کشور ترکیه انجام داده است،اظهار داشت: مدتی قبل تمرینات آماده سازی را در کشور ترکیه و آکادمی گالاتاسرای انجام دادم که آقای دنیزلی نیز کمک زیادی به من در این تمرینات انجام داده بود که تشکر می کنم و ازنظر تغذیه ای و بدنسازی زیر نظر مربیان خوب تمرین کردم

طالبی درباره بازیکنان جذب شده تراکتور سازان و شرایط این تیم در فصل آتی لیگ برتر، گفت: اطلاع زیادی از بازیکنان جذب شده تراکتور سازان ندارم ولی هر اتفاقی رخ بدهد، قطعا امسال تراکتور سازی کار سختی در پیش رو خواهد داشت و امیدوارم آقای خطیبی در تراکتور سازی موفق باشد و نتایج خوبی را کسب کند. امیدوارم شرایطی فراهم شود شادی جشن قهرمانی تراکتور سازان تکرار شود ولی بسیار سخت است.

مدافع فصل گذشته تراکتور سازان ادامه داد: تراکتور سال گذشته بازیکنان کلیدی زیادی را کسب کرد و توانست به مقام قهرمانی جام حذفی دست یابد ولی امسال این تیم خانه تکانی اساسی انجام داده است و خانه تکانی یک قسمت است و قسمت دیگر جذب بازیکنان است. امیدوارم بازیکنان جدید این تیم عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: از مردم تبریز بابت محبت هایی که در زمان حضورم در تراکتور سازی داشتند، تشکر می کنم. ماندنم در تراکتور سازی بستگی به دو بعد دارد قسمت اول عشق به هواداران است و قسمت دیگر قرارداد حرفه ای است ولی همه چیز پول نیست و این مسیری است  که طی خواهد شد، است ولی اگر قرارادم را با تراکتورسازی تمدید نکنم، هیچ وقت خاطرات خوبی را که با هواداران داشتم را فراموش نخواهم کرد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =